Gå til innhold

Har dere fremdeles eksen på facebook etter utroskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke jeg, jeg vil rett og slett ikke vite hva han foretar seg.

To jeg vet av har imidlertid det. Det var en ganske opprivende sak som alle snakket om en stund, hvor han hadde blitt tatt med buksene nede på jobb, bokstavelig talt, og kona jobbet på samme sted. Det ble skilsmisse og greier, men facebookvenner er de fremdeles.

Anonym poster: 80f13982ac2594cbf2f8823d080d3535

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min eks er venner på facen, men vi snakker ikke sammen. Men vi var sammen i nesten 8 år, og det er bare nesten ett år siden vi flyttet fra hverandre. så det er sikkert noe med det å gi slipp og vaner

Skrevet

Helt ærlig syns jeg det er litt teit å slette folk fra Facebook. Med mindre det er noen som irriterer deg masse ved å snakke til deg hele tiden, ser jeg lite grunn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par stk på facebook..

Han siste har jeg lyst til å blokkere om ikke annet! Har INGEN interesse av å høre om at han sjekker opp damer på byen og knuller rundt som den mannehora.

Han kan holde på med hva han vil, jeg skal ikke fange han igjen. Potensielle sykdommer og barn med damer han ikke vil ha et forhold til kan han ordne opp i selv. :fnise:

Anonym poster: 76973c284deae87b5592ae0c29419b3d

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke min utro eks på facebook.

Anonym poster: b6116f03ccfdf3e76337f50450633cce

Gjest Gjest
Skrevet

Dumt å slette folk fra FB? Hva om det er en flørt som det ikke ble noe mer ut av? Fortsatt teit? Kjipt å bli påminnet hele tiden.. Slettet ei, hadde et par felles venner så jeg vegra litt for det.. men har følt meg mye bedre i etterkant, så angrer ikke.

AnonymBruker
Skrevet

knuller rundt som den mannehora.

Kaller du også kvinner som ligger rundt for "hore"?

Anonym poster: 51f91deb3f9800b96045f9ba75ce24fa

Skrevet

Vi var venner en stund, så slettet han seg fra Facebook. Etter en stund laget han seg ny, og da har bare ingen av oss lagt hverandre til. Føler ikke at jeg trenger han i feeden min.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har eksen min på facebook men ikke kjæresten .. hvor teit det nå høres ut.. står faktisk som singel også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...