Gå til innhold

Kysser for lite, trenger deres hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt hjelp! Jeg og kjæresten har siden vi ble sammen blitt dårligere på å kysse. Vi kysser kun "hei" og "hade", en sjelden gang et kort kyss også. Jeg liker veldig godt å kysse og trenger ikke noe mer enn bare et lengre kyss/litt klining. Problemet mitt er at jeg ikke finner passende stunder å gjøre dette på. Jeg vil jo ikke forstyrre han og vil ikke bare komme med det ut av det blå. Har lyst at det skal være den rette steminingen.

Derfor trenger jeg deres tips! Når kysser du kjæresten din? Hvor ofte kysser dere?

Anonym poster: 7209b1519f50f151675b8f8d0acc04dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvor gammel du er, men når han er hjemme hos deg så ta på deg noe sexy og sett deg på han, og klin i vei. :)

Anonym poster: 6047c19d9d23231593d6d399d008bedd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi er 19. Vil ikke at alt i hverdagen skal handle om sex, selv om vi ofte har sex. Savner bare den kosen hvor vi kysser litt lengre eller bare kliner uten at det nødvendigvis må føre til noe mer.

Anonym poster: 7209b1519f50f151675b8f8d0acc04dd

Skrevet

Jeg kysser ham når jeg føler for det. Når som helst :) rette stemningen? Trenger da ingen "rett stemning" for å gi et kyss.. Det er det det første kysset er til, og det er dere vel forbi.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det nesten likt som deg.. vi kysser liksom bare når vi treffes og når vi sier hade. Vi bor sammen, og sitter som oftest å holder på med noe hver for oss i hver sin sofa.. Har prøvd noen ganger å sitte meg bort til han å kysse litt, men det blir bare sånn kjapt, fordi han følger med på noe på tv osv.. Syns det er blitt litt trist, når jeg tenker på hvor mye vi kysset før.. har jo sikkert vokst litt i fra det å kline hele tiden, men hadde vært litt koselig!

Anonym poster: d361ae989f03454d8f9f86330ecf50ba

Skrevet

Når han skal f.eks ut på kjøkkenet og du ut i stuen så kan du jo ta forsiktig rundt han og kysse litt for så å gå videre? Det er jo veldig kos :) og når han f.eks lager mat eller noe kan du jo komme bakfra og kose litt? Få han til å snu seg og kysse litt før du så hjelper han med matmagingen?

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare å kysse ham det:) Kyss ham på kinnet først som en invitasjon til noe mer om du vil det:)

Anonym poster: 9ecc7c89bf70ce30799bde9b46d045c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten hadde begge problemer til å ta initiativ til kyssing. Det plaget meg veldig, for jeg elsker å kysse. Kanskje vi begge synes det var litt ukomfortabelt, litt flaut. Det skal liksom komme naturlig da, de mest naturlige kyssene kommer jo når begge tar initiativ samtidig.

Men jeg tror man bare må hoppe i det og kysse masse, så blir det normalt å kysse hverandre oftere. Jeg synes annen fysisk kontakt er enklere, å kose og stryke f.eks.

Anonym poster: 1ae119e80f72d4d00cb438530ce3d672

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å kysse kjæresten mye mens vi ser på tv (det er det reklamepausene er til :fnise:), når jeg går forbi han hvis f.eks jeg skal på badet, når han lager middag, når vi kjører bil, når vi er på vei ut, når vi står i heisen osv. Trenger vel ikke noen "rett stemning" for å kysse kjæresten din?

Du kan jo prøve å generelt være litt mer fysisk med han? Stryke på han, kose på han, gi han en klem. Hvis du ikke vil at kyssingen skal føre til noe mer, så kan du jo prøve å kysse litt mer med han når dere har hatt sex? Kjør på hvertfall, han synes sikkert det bare er koselig! :)

Anonym poster: dfacba4536fb3aee9861f696b34f84e3

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner igjen litt den bekymringa di. Nå er jeg og kjæresten min mye eldre enn deg og vi har vært sammen i etpar år. Jeg bare eelsker å kline, han er rågod til å kysse. I begynnelsen klinte vi masse og kysset lenge. Nå syns jeg vi ofte -utenom når vi har sex - har bare småtørre gørre "gubbekyss" til hei og ha det... Har satt igang egen kampanje for å få opp kyssefrekvensen. F.eks kline litt med ham mens han lager middag og ungene er i et annet rom; kos uten at det er ment å være en opptakt til sex. Eller hvis han skal ut en tur og jeg skal være hjemme, så følger jeg etter ham ut i gangen og når vi skal gi hadet-kyss, så stiller jeg meg tett inntil ham og omfavner ham og kysser litt lengre enn bare kjapt. Det er så mye bedre når det er mer av kroppen min inntil hans enn bare munnen! Tror det er sunt for forholdet å kunne kysse litt inderlig utenom soverommet.

Anonym poster: 12c001e93875b67cb19d1adf6241b576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...