Gjest Siri Skrevet 14. februar 2011 #21 Skrevet 14. februar 2011 Tror faktisk jeg og samboeren har fått det der loppe-problemet! Har 2 katter, så det er sikkert der det kommer fra, så i morgen skal det skiftes på senga, og vaskes GRUNDIG, æsj :o Klør noe innmari.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2011 #22 Skrevet 15. februar 2011 Tror faktisk jeg og samboeren har fått det der loppe-problemet! Har 2 katter, så det er sikkert der det kommer fra, så i morgen skal det skiftes på senga, og vaskes GRUNDIG, æsj :o Klør noe innmari. Støvsug heller og kast posen når du er ferdig. Sengetøy og andre tekstiler kan vaskes og bløtlegges for å drukne loppene. Husk å gi kattene frontline eller andre loppemidler før dere begynner!
Gjest irmelin Skrevet 11. april 2011 #23 Skrevet 11. april 2011 Hei, hopper innpå her selv om det begynner å bli en gammel tråd. Dere som har erfaringer med loppebitt: varer hvert stikk lenge? Datteren min på seks år har flere områder med kløende "stikk" (?) på kroppen, de har blitt flere siden de startet for 5-6 dager siden men ingen stikk har blitt borte. (Finner ingen barnesykdommer som passer heller.) Vi har to katter som begge kan sove i sengen hennes innimellom.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2011 #24 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har hatt en del loppestikk de siste mnd. Jeg og samboeren startet vel rundt mars/april. fikk som regel stikk rundt ankel/ben, mage/hofter og over/under arm. Jeg er i tilegg allergisk mot detta, så jeg hovner ordentlig opp. Ser ut som små "klyser" og hvis jeg drar over stikkene ser jeg selve stikket i midten. Men de kommer å går veldig. kan være stikkfri i 2 uker, også kommer de på nytt ! merkelig. ser ikke ut som katta klør så veldig av dissa loppen, eller kanskje de ikke merker dem ?
Gjest ThatWoodcut Skrevet 16. mai 2011 #25 Skrevet 16. mai 2011 Stikkene varer ca. like lenge som myggstikk. På meg i hvert fall. Men de klør noe inni hampen! Støvsug og kast posen, hold kattene unna soverommet og ikke bli helt gæren selv om du blir bitt:)
Gjest Hou Skrevet 7. mai 2013 #26 Skrevet 7. mai 2013 Tror kanskje jeg har fått loppebitt på kroppen. Det er røde "prikker" som klør noe så inni ....... Fikk høre at det kanskje kunne være loppebitt.Hva kan jeg gjøre for at de skal gå vekk? Har prøvd forkjellige kremer og aloe vera rett på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå