Gå til innhold

Spiser du is med gaffel?

49 stemmer

1. 1. Spiser du is med gaffel?

• JA, hvorfor ikke?
      9
    • Nei! Is skal spises med skje.
      37
    • Ja, kan gjerne bruke gaffel, eller hva som helst, egentlig. Tilogmed spisepinner går an.
      3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at har veldig lyst på boks-is, og du ikke har flere rene skjeer. Vasker du da opp en skje, eller bruker du andre typer bestikk, for eksempel en gaffel?

Anonym poster: 9f0f4db25a51d2ab04cd6454c3762adf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar da bare sånn 10 sekunder å vaske en skje, så jeg gjør det :) null stress. Spise iskrem med gaffel blir heeelt feil

• Liker 5
Gjest Spiderpig
Skrevet

Nei is med gaffel er HELT feil! :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

Det tar da bare sånn 10 sekunder å vaske en skje, så jeg gjør det :) null stress. Spise iskrem med gaffel blir heeelt feil

Nei is med gaffel er HELT feil! :opplyser:

Hæh? Jeg spiste nettopp en stor porsjon vaniljeis med gaffel her, uten problem! Det tar kortere tid å finne en ren gaffel i skuffa, enn å vaske en skitten skje! :opplyser: Isen smakte helt ok, selv om jeg brukte gaffel.

ts

Skrevet

Jeg kan spise frokostblanding fra en kjele, spise suppe med gaffel, eller bruke spisepinner til å smøre ting på brødskiva, men er det snakk om is så vasker jeg faktisk den skjea først. Tror det handler om at is er godt, derfor vil jeg nyte det mest mulig, mens frokostblanding og brød ofte bare er sånt man må få i seg for at magen ikke skal bråke så mye.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, da bare slikker jeg det i meg. Eventuelt spiser jeg med hendene som ethvert vettugt menneske ville gjort.

Anonym poster: c88a067c27ae74f682786989b2b9d85f

Skrevet

Hæh? Jeg spiste nettopp en stor porsjon vaniljeis med gaffel her, uten problem! Det tar kortere tid å finne en ren gaffel i skuffa, enn å vaske en skitten skje! :opplyser: Isen smakte helt ok, selv om jeg brukte gaffel.

ts

Hvis man vasker med glovarmt vann og litt zalo så er den ren med en gang. Tørk av, så er den klar. Gidder man ikke DET, som tar sånn 10 sekunder, da er man bare lat :)

Skrevet

Hvis du ikke gidder å vaske skjea har du ikke lyst på is! :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Om jeg ikke hadde andre valg så hadde jeg gjort det, feks. om jeg akkurat hadde skrudd på oppvaskmaskinen og alle skjeene var inni, men nei, har aldri spist is med gaffel.

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg ikke hadde andre valg så hadde jeg gjort det, feks. om jeg akkurat hadde skrudd på oppvaskmaskinen og alle skjeene var inni, men nei, har aldri spist is med gaffel.

Try it. It's gooood!

ts

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Er det bare JEG som har stemt at jeg spiser is med gaffel?? Og jeg er IKKE ts, men hallo!

Har alltid spist is med gaffel jeg, dt er jo lettere å få gaffelen ned i litt hard is enn en skje, og lettere å bryte ut små biter osv.........

Nyter ikke noe mindre med gaffel enn med skje!

Anonym poster: 4723888b0f976361088f2b6918ddafbd

• Liker 4
Skrevet

Sugerør har vært vanskelig å få til, men ellers kan jeg bruke hva som helst når jeg er alene.

I nøden har jeg noen ganger også diskrèt brukt fingrene. Må en, så må en. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Må bruke skje. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Er det bare JEG som har stemt at jeg spiser is med gaffel?? Og jeg er IKKE ts, men hallo!

Har alltid spist is med gaffel jeg, dt er jo lettere å få gaffelen ned i litt hard is enn en skje, og lettere å bryte ut små biter osv.........

Nyter ikke noe mindre med gaffel enn med skje!

Anonym poster: 4723888b0f976361088f2b6918ddafbd

Jeg kan vel kanskje si at jeg har en hang til å bruke gaffelen i isen litt vel ofte, må innrømme det. Tilogmed når jeg HAR en ren skje eller tre! Nå har jeg også stemt, forresten.

Er isen blitt hard, er det forresten veldig greit å ta et par tak med en bordkniv. De der spesialskjeene er jo helt ubrukelige.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker å bruke skje, men dersom alternativene er gaffel/spisepinner/fingre eller ingen is, så gjør det ingenting å bruke et annet redskap enn skjeen.

Anonym poster: 95bcb14a21b39dd69ad2ee2cb898edef

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker som regel gaffel, jeg. Lakrisis, for eksempel, spises utelukkende med gaffel og rett fra boksen! Er isen litt mykere går jeg for skje :)

Skrevet

Jeg bruker ALLTID gaffel, uansett.

Gjest Luna123
Skrevet

Foretrekker å spise is med minigaffel :) .

Skrevet

Jeg spiser alltid is med gaffel. Gjør ikke alle det?

Skrevet

gaffel, liten skje stor skje, av plastikk (kommer til å knekke selvfølgelig) eller vanlig, samme det så lenge jeg får isen inn i munnen :smilbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...