Gå til innhold

Datingprofiltekst. Noen som gidder å se over?

Anbefalte innlegg

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Mekker meg en bruker på sukker for å finne litt tilfeldig sex i tiden framover. Er attraktiv og har ting på stell men kunne hatt behov for om noen vil se over det jeg skriver å gi ÆRLIGE tilbakemeldinger. Si fra her så sender jeg en pm med teksten. (Ps kan være du blir filtrert ut hvis du går under katogorien "hurpe" etter mitt inntrykk fra det lille jeg har lest på forumet. gidder ikke villeding.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Ah, du godeste krøllen, jeg begynner nesten å få sansen for deg.:fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt desperat å bruke sukker.no til det? Har du ikke draget, krøllkrøll?

Anonym poster: 8da07faf1844b73fd659dab453a18945

Skrevet

<--- Hurpe

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Mekker meg en bruker på sukker for å finne litt tilfeldig sex i tiden framover. Er attraktiv og har ting på stell men kunne hatt behov for om noen vil se over det jeg skriver å gi ÆRLIGE tilbakemeldinger. Si fra her så sender jeg en pm med teksten. (Ps kan være du blir filtrert ut hvis du går under katogorien "hurpe" etter mitt inntrykk fra det lille jeg har lest på forumet. gidder ikke villeding.)

Fikk du ikke napp hos skjønnheten på treningssenteret? :fnise:

• Liker 7
Gjest Beano
Skrevet

Jeg vil jeg gjerne ta en titt på teksten. ...

AnonymBruker
Skrevet

Fikk du ikke napp hos skjønnheten på treningssenteret? :fnise:

Tydeligvis ikke.....stakkar. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Vil det si at du er singel nå da?

Anonym poster: d12b0bdde03d517edfaec8143bfa0f44

Skrevet

Jeg kan godt se over det :)

AnonymBruker
Skrevet

Vil det si at du er singel nå da?

Dumt spørsmål.........

AnonymBruker
Skrevet

Dumt spørsmål.........

Hvorfor det? Er da ikke så lenge krøllen skrev om dama han planla å gjøre det slutt med...

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Er da ikke så lenge krøllen skrev om dama han planla å gjøre det slutt med...

Så hvis han ikke er singel, hvorfor vil han være på sukker for å lete etter tilfeldige knull? Regner med at dama hans vil gi han det. Med mindre han er en utro jævel (noe han ikke er siden han har nevnt her på KG at han gjorde det slutt med dama) er han singel.

AnonymBruker
Skrevet

Så hvis han ikke er singel, hvorfor vil han være på sukker for å lete etter tilfeldige knull? Regner med at dama hans vil gi han det. Med mindre han er en utro jævel (noe han ikke er siden han har nevnt her på KG at han gjorde det slutt med dama) er han singel.

Ja, for en som utgir seg for å være singel på sukker uten å være det ville jo virkelig være noe nytt...

Jeg har ikke fått med meg at han har skrevet at han er singel, er derfor jeg spør, åpenbart.

AnonymBruker
Skrevet

Imponerende resonnement...

Skrevet

Synes du bør gjøre deg slutt før du lager sukkerprofil.

(Kan du forresten være snill å sende meg pm med profilnavnet ditt så jeg kan blokke deg?)

• Liker 3
Skrevet

Gjerne til meg og! Er ikke på sukker akkurat nå, men jeg vil ikke risikere å ramle innom deg om jeg noen gang skal tilbake dit :ler:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her får Kalkunkrøll napp på KG. Av flere. :fnise:

Anonym poster: d761cafb6ab53b8d12b2d434583119ea

Gjest Jon Are
Skrevet

Du framstår som en veldig lite sympatisk mann. Vis litt respekt for kvinner og kjærligheten. Den "tøff i trynet" holdningen er helt bak mål. Sannsynligvis har du ikke helt draget på kvinner , og har blitt skadet av dette på en måte. Skjønner at dette kan være sårt for en mann, men den innstillingen du har, vil ikke bringe deg noen plass.

Med hilsen fra :

Jon Are

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Du framstår som en veldig lite sympatisk mann. Vis litt respekt for kvinner og kjærligheten. Den "tøff i trynet" holdningen er helt bak mål. Sannsynligvis har du ikke helt draget på kvinner , og har blitt skadet av dette på en måte. Skjønner at dette kan være sårt for en mann, men den innstillingen du har, vil ikke bringe deg noen plass.

Med hilsen fra :

Jon Are

Skjerp deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...