Gå til innhold

Skal på date med ny nett-flamme :D

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriver sms hver dag,sender bilder,prater i timesvis...been there done that :DDen store 1. date dagen er neste uke.Gleder meg,men denne ganger går jeg ut av huset med 0 forventninger :)Lei av å bli skuffet,gang på gang.

Flere som skal på nett-date?

Anonym poster: 37e87743003d867567faf4bf67d18f78

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Lykke til! Fortell hvordan det går da. :)

• Liker 1
Skrevet

Ikke så lenge siden jeg var på net date, og signaturen min viser hvordan det gikk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til, du får si ifra hvordan det gikk :)

Anonym poster: 72a8b4e7f42e1746efa83590bd7250a1

Skrevet

Hvordan gikk det?? 0 forventninger er det smarteste :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror TS skulle på date neste uke. :))

Anonym poster: 72a8b4e7f42e1746efa83590bd7250a1

Skrevet

Å ja.. hehe

AnonymBruker
Skrevet

Jaaaa,neste uke:DHar en litt rar magefølelse.Han har vært singel i 1 år og sier at han er alltid ærlig,gir tusenvis komplimenter,sender meldinger HELE tiden og virker alt for grei og høflig.Føler det er noe som skurrer der.Det er bare å vente og se :)

Noen tips?

AnonymBruker
Skrevet

mitt beste tips: ikke ha for høye forventinger......

Anonym poster: 6100b167dae4e2677e2aaa493cce1383

AnonymBruker
Skrevet

0 forventninger og knips har vært på mest fantastisk date ever.Han er rett og slett herlig.Har fått mange meldinger etter daten og vi gleder oss begge til neste date.Vi har avtalt å ta det rolig.Sommerfugler alle veier.Sååååå happy !

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så supert!! Hvor lang er avstanden? :) og hvor lenge har dere pratet på nettet?

Anonym poster: 55bb3abc9d0cf3da2e48c6e0b47aafa6

Skrevet

Så koselig da! Håper det går bra for dere ;)

Gjest spavalica
Skrevet (endret)

Lykke til

Endret av spavalica
AnonymBruker
Skrevet

vi bor i samme by,pratet på nettet i ca 1 mnd :)

Skrevet

Null forventinger er ikke bra heller - man skal tross alt møte et helt nytt menneske. Det er ikke normalt å ikke håpe at relasjonen blir bra...? En fyr jeg traff en gang hadde datet på nettet en stund. Han sa selv at han ikke hadde noen forventninger til nye jenter lengre. Han endte opp hodestups forelsket etter EN date, stakkars mann. Og det med forelsket var hans egne ord. Og det er jo ikke helt bra heller...

• Liker 1
Skrevet

Null forventinger er ikke bra heller - man skal tross alt møte et helt nytt menneske. Det er ikke normalt å ikke håpe at relasjonen blir bra...? En fyr jeg traff en gang hadde datet på nettet en stund. Han sa selv at han ikke hadde noen forventninger til nye jenter lengre. Han endte opp hodestups forelsket etter EN date, stakkars mann. Og det med forelsket var hans egne ord. Og det er jo ikke helt bra heller...

Med null forventinger mener ikke jeg at man ikke skal forvente noe av noen. Hvis man ikke vet hva man er ute etter, eller hvem man er, er dating bortkastet. Men det er viktig å ha null forventinger til DATEN! ikke til den man dater men til selve daten. At det skal gå bra eller dårlig. Hvis man har for store forhåpninger blir man som regel skuffa uansett hvordan det går, og dermed er det bedre å ikke legge så mye energi og tanker i det og bli positivt overrasket.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med null forventinger mener ikke jeg at man ikke skal forvente noe av noen. Hvis man ikke vet hva man er ute etter, eller hvem man er, er dating bortkastet. Men det er viktig å ha null forventinger til DATEN! ikke til den man dater men til selve daten. At det skal gå bra eller dårlig. Hvis man har for store forhåpninger blir man som regel skuffa uansett hvordan det går, og dermed er det bedre å ikke legge så mye energi og tanker i det og bli positivt overrasket.

Hiver meg på denne. Og dessuten senker man ambisjonsnivået og daten blir kanskje litt mer avslappet enn om man skal ha en masse forventninger som gjør at nervøsiteten stiger. De beste datene jeg har hatt har vært med få forventninger, rett og slett for å dempe presset.

Anonym poster: 4bf47021eb15f354b5d9c729e5ec4ce2

• Liker 2
Skrevet

Så gøy at daten gikk så bra. Masse lykke til videre!

Skrevet

0 forventninger og knips har vært på mest fantastisk date ever.Han er rett og slett herlig.Har fått mange meldinger etter daten og vi gleder oss begge til neste date.Vi har avtalt å ta det rolig.Sommerfugler alle veier.Sååååå happy !

Åhhh denne så ikke jeg i går!! Så deilig!! Nyt følelsene og svev med de.. ! <3

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

vi har nettopp blitt sammen og jeg svever av lykke !

Vi er sammen nesten hver dag og nå planlegger vi sommerferie, 2 uker med ungene og 2 uker bare oss to :)

Møteplassen <3

Ts

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...