Gjest Jonm Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 Kan se for meg at dette er er tema som er tatt opp noen ganger her. Først og fremst er jeg en gutt, men trenger en guide til å forstå dere kvinner. Her er problemet: Har Vært i et 2 år langt forhold tidligere, og fant til slutt ut at hun hadde Vært utro et par ganger. Vi prøvde å fortsette men det gikk bare ikke. Etter det så sa jeg at jeg aldri skulle tilgi utroskap. Nå har jeg hatt en fast partner siden rett før jul, men vi har aldri sagt noe om hva forholdet vårt egentlig er, eller om snakket om det. Vi har vel gått under definisjonen "friends with benefits" I morrest når jeg våknet så ringte hun meg og var helt ute av seg, og fortalte meg hva som hadde skjedd. Hun hadde Vært ute og, og endt opp med en annen. Veldig full og prøvde hasj for første gang, sammen med helt feil selskap. Hun påstår hun ikke husker noe av hendelsen, og var helt vekke. Er det feil av meg å si at dette er utroskap og bare kaste henne på dør og glemme henne? Jeg vil så gjerne tilgi henne da jeg merker dette er helt annet "forhold" enn det første. Og jeg merket det ganske tidlig. Men hva vil det si om meg om jeg tilgir henne? At dette er greit og ta sjansen på at hun ikke Gjør det igjen?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #2 Skrevet 29. mars 2013 Syns det virker som hun heller ikke syntes oppførselen sin var grei, selv om dere ikke helt har definert "forholdet" dere imellom. I dette tilfellet syns jeg heller ikke at du lar deg utnytte eller tråkke på dersom du tilgir henne. Det fins ingen fasit på slikt, dette er noe dere to må finne ut av. Går veien videre sammen for dere to, eller er dette for tungt for deg å bære? Ta en prat om hvilket forhold dere har; og hva som skal gjelde framover. Anonym poster: 7d4793f2ebe4523f5a3b4453817c663a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #3 Skrevet 29. mars 2013 Syns det at hun røyker hasj og ligger med en annen viser at hun generelt har dårlig dømmekraft. Hvorvidt man må satse videre er noe man selv må finne ut, og det er forskjell fra forhold til forhold. Bare husk at det er lettere å bryte ut nå enn om feks ett år, hvis dette skulle finne på å gjenta seg. Lykke til. Anonym poster: c8532b998f1453e8e44e507ec1dddb52
Steinar40 Skrevet 30. mars 2013 #4 Skrevet 30. mars 2013 Først og fremst så må hun slutte med denne festinga. Vil hun ikke det så bør du gå umiddelbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå