Gå til innhold

skal jeg spise eller ikke? :/

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg sitter å lurer på om jeg burde spise noe eller ikke i og med at jeg bare har spist frokost idag... men jeg er så dårlig :/ har mageknipe og er utrolig kvalm.. har hodepine og er svimmel også. I tillegg fryser jeg :(

så.. burde jeg spise noe, eller skal jeg la være? jeg har egentlig ikke lyst på mat da, men :/

Anonym poster: 91cbd186eed35adaedf5717cbd075241

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

få i deg mat med engang!

Anonym poster: 8b8b506e5b649520088946cc2bbb5061

AnonymBruker
Skrevet

få i deg mat med engang!

:/

hva skal jeg spise da? jeg blir sikkert dårligere om jeg spiser (?)

AnonymBruker
Skrevet

nei tviler på at du blir verre om du spiser.kroppen din lengter etter mat er derfor du har vondt i hode og slapp. Prøv å riste en brødskive og ha på litt syltetøy eller noe sånt og se om det går lett ned? viss ikke kan kokt pasta med ketshup eller noe sånt vere alternativ.noe som er litt nøytralt på smak trur eg er trikset viss du er redd for at det skal komme i retur.lapskaus syns eg altid er veldi grei mat når eg ikke har så mye matlyst eller grønsaksuppe.

AnonymBruker
Skrevet

nei tviler på at du blir verre om du spiser.kroppen din lengter etter mat er derfor du har vondt i hode og slapp. Prøv å riste en brødskive og ha på litt syltetøy eller noe sånt og se om det går lett ned? viss ikke kan kokt pasta med ketshup eller noe sånt vere alternativ.noe som er litt nøytralt på smak trur eg er trikset viss du er redd for at det skal komme i retur.lapskaus syns eg altid er veldi grei mat når eg ikke har så mye matlyst eller grønsaksuppe.

ok, takk! skal prøve ;)

Skrevet

Det går et magevirus for tiden. Spiser du så kommer det bare opp igjen med en gang!! Går over etter ca to døgn og er relativt lett med knip og for noen oppkast og noe feber.

Kos deg under et pledd og ta tiden til hjelp :)

AnonymBruker
Skrevet

Det går et magevirus for tiden. Spiser du så kommer det bare opp igjen med en gang!! Går over etter ca to døgn og er relativt lett med knip og for noen oppkast og noe feber.

TS har ikke noe magevirus, hun har postet denne type tråder i ukesvis.

Snakk med foreldrene dine, TS! Og få i deg mat og drikke. :)

Anonym poster: b3a46aa662f4a2d0450c4a09e0decaca

• Liker 4
Skrevet

suppe funker perfekt når man er syk. det er bare å svelge ned:)

AnonymBruker
Skrevet

Om du er den jeg tror du er så sier jeg som jeg har sagt til deg tidligere: Fortell det til de ansatte på avdelingen.

Anonym poster: 806bb2422f5f78fc115ae912360df94d

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor lager du flere tråder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...