Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vel, jeg er da en gutt på 24 år som da har vært så heldig og fått kullsvarte øyenbryn. Noe i denne duren:

Me+and+black+eyebrows.jpg

Som dere ser, ser det ikke veldig pent ut, og ser ikke "naturlig" ut.

Fikk tips om å kjøpe kolokrem. Kjøpte brun fargen, men hvordan skal jeg påføre den for å få en så naturlig look som mulig? Altså bare slik at de lysner opp litt.

Er ikke meg på bildet btw :fnise:

Endret av man24
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du plutselig fått det? Hvordan gikk det til? Tror ikke du kan bleke øyebryn med kolokrem, i alle fall har jeg aldri hørt om det. Da må du vel heller bleke. Ikke at jeg vil anbefale det.

Anonym poster: b8277393808ed6813e1a5bbea5b9510a

Skrevet

Har du plutselig fått det? Hvordan gikk det til? Tror ikke du kan bleke øyebryn med kolokrem, i alle fall har jeg aldri hørt om det. Da må du vel heller bleke. Ikke at jeg vil anbefale det.

Anonym poster: b8277393808ed6813e1a5bbea5b9510a

Mente i form av fra fødsel :fnise:

Så kolokrem vil ikke fungere for å lysne dem opp litt?

Gjest BettyBoop
Skrevet

jeg syns det er fint med kullsvarte øyenbryn. Bryna vedkommende på bildet har ser ikke unaturlig ut pga fargen, men pga formen. Har du ekstremt voldsomme eller buskete øyenbryn så kan du faktisk nappe litt unna, selv om du er gutt

Skrevet

jeg syns det er fint med kullsvarte øyenbryn. Bryna vedkommende på bildet har ser ikke unaturlig ut pga fargen, men pga formen. Har du ekstremt voldsomme eller buskete øyenbryn så kan du faktisk nappe litt unna, selv om du er gutt

Har buet øyebryn, skulle gjerne hatt flate, men kan vel ikke endre slikt. Men jeg får med andre ord ikke bruk for kolokremen?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Har buet øyebryn, skulle gjerne hatt flate, men kan vel ikke endre slikt. Men jeg får med andre ord ikke bruk for kolokremen?

kan du vel
AnonymBruker
Skrevet

Kolokrem bleker dem ikke. Ikke blek dem heller, for den saks skyld; i så fall bør du gjøre det hos noen som har peiling (og nei, venninna di telles ikke!), men spør du meg vil det være langt bedre å heller nappe dem litt, især om de er kraftige og tjukke.

Anonym poster: 60eedaff7ab7494e9a54422bb50873f2

• Liker 2
Skrevet

Kolokrem fargede bryn falmer ganske fort i fargen, så ikke vær bekymret. Gi det en uke eller to. det hjelper mye :)

Gjest Riskjeks
Skrevet

Spør du meg, er fargen borte etter to uker... Vask skikkelig noen ganger, så ser det normalt ut etter en dag eller to.

AnonymBruker
Skrevet

Svarte øyenbryn er jo sexy. Han på bildet var ikke akkurat det, men generelt er svarte øyenbryn bare fint.

Anonym poster: 20537b854b22d577e33e84f0e020a573

Skrevet (endret)

Kolokrem bleker dem ikke. Ikke blek dem heller, for den saks skyld; i så fall bør du gjøre det hos noen som har peiling (og nei, venninna di telles ikke!), men spør du meg vil det være langt bedre å heller nappe dem litt, især om de er kraftige og tjukke.

Anonym poster: 60eedaff7ab7494e9a54422bb50873f2

Har ikke tjukke, men har veldig arched/curvy.

arched-brows.gif

curved-brows.gif

Noe i mellom disse to, og siden de er så kullsvarte ser jeg på en måte hele tiden sur ut.

Nesten noe slikt, bare at jeg er hvit i huden i tilleg så kontrasten blir enda større.

michael_brea_headshot.jpg

Endret av man24
Gjest BettyBoop
Skrevet

Har ikke tjukke, men har veldig arched/curvy.

arched-brows.gif

curved-brows.gif

Noe i mellom disse to, og siden de er så kullsvarte ser jeg på en måte hele tiden sur ut.

Nesten noe slikt, bare at jeg er hvit i huden i tilleg så kontrasten blir enda større.

michael_brea_headshot.jpg

Har du så gaye øyenbryn?
Skrevet

Har du så gaye øyenbryn?

Nei takk og gud ikke. Men formen er som jeg beskrev i de to øvre bildene, og fargen er som det nedre bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...