Gå til innhold

Noen som skal med sendinger til Russland/Latvia/Estland/ol?

vilja

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg driver å rydder ut av skapene våre. Har masse barneklær som ungene hart vokst ut av.

Har allslags klær, og jeg lurer på om noen skal med sendinger østover.

Jeg ønsker at folk skal gi klærne direkte til de som trenger det, slik at ikke mafiaen tar dem, eller butikker, som tar og selger dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor bor du? Jeg kjenner noen som personlig reiser ned til Lithauen med hjelpe sendinger. Stoler fullt å helt på dem at de som trenger det får.

Gi meg en personlig melding så gir jeg deg mer info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg har også masse jeg vil sende! (leker og klær). Kan noen som vet, sende meg en pm med elveringsadresse eller tlf nr ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk
Har allslags klær, og jeg lurer på om noen skal med sendinger østover.

Jeg ønsker at folk skal gi klærne direkte til de som trenger det, slik at ikke mafiaen tar dem, eller butikker, som tar og selger dem.

Dette er i de fleste tilfeller desverre nesten ikke til å unngå. Ikke at alle klærne blir borte selvfølgelig, men en del (gjerne det beste) "beslaglegger" tollerene og annet grensepersonale.

Har flere ganger levert klær og utstyr til et ektepar som dro et par ganger i året med trailere til bla. Hvit-Russland, og de var så fortvilet over dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Lørenskog finnes det noe slikt. Klærne kan leveres på onsdager tror jeg, men jeg husker ikke hvor. Det var på en gård i Lørenskog.

Sjekk med Lørenskog posten evt. Romerikes Blad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...