Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min har vært sammen i over 5 år. Nå i påska skal han på hytta med foreldrene sine og de to søstrene. Begge søstrene skal ha med seg kjærestene sine. Hun ene er gravid, til foreldrenes store glede. Mens jeg, får ikke noe invitasjon til å være med på tur. Samboeren min sier bare: "trodde ikke du ville være med". Mens han egentlig ikke har spurt meg eingang om jeg vil eller ikke.. Trodde bare familien skulle, ikke kjærester, da regnet jeg med at han ville gi beskjed. Liker ikke å invitere meg selv på slike turer, da svigerforeldrene mine aldri har vært noe glade i meg eller interessert i å bli kjent me meg. Synes dette er veldig dumt, da jeg setter familie utrolig høyt. Kan med hånden på hjertet si at jeg er ei blid og vennlig jente, som aldri har vært uhøflig eller slem på noe som helst måte.. Svigerforeldrene mine har bare aldri likt meg. Ble veldig skuffet da jeg ikke var invitert på hyttetur, og ser ut som samboeren min ikke bryr seg om dette..

Anonym poster: 8c15ae052240eab5ed8379176e45ecb9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

han er nok flau over deg da, siden foreldrene ikke liker deg.

Anonym poster: dfea6cba20a3cf2aed2f622eb5049083

AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke gøy ut :(

Skrevet

Stakkars deg :(:klem:

Ta det opp med han da vel? Det er jo ikke riktig at han bare skal hoppe til en konklusjon om at han regna ikke med at du ville være med.

Jeg skjønner hvorfor du blir lei deg, hadde jeg blitt og det.

Spørr han om det er han som ikke vil ha deg med, eller om det er familien hans som ikke vil.

Skrevet

Det virker jo som familien hans ditcher deg, og som om han enten er veeeeldig, veldig distrè og ikke oppfatter det eller at han rett og slett ikke stiller opp for deg.

Jeg ville tatt det opp med ham, og servert akkurat de tankene jeg nevnte. For din egen skyld bør du få en klarhet her, det er ikke bra for selvfølelsen å bare la det skure når de nærmeste stiller deg på sidelinjen.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg og samboeren min har vært sammen i over 5 år. Nå i påska skal han på hytta med foreldrene sine og de to søstrene. Begge søstrene skal ha med seg kjærestene sine. Hun ene er gravid, til foreldrenes store glede. Mens jeg, får ikke noe invitasjon til å være med på tur. Samboeren min sier bare: "trodde ikke du ville være med". Mens han egentlig ikke har spurt meg eingang om jeg vil eller ikke.. Trodde bare familien skulle, ikke kjærester, da regnet jeg med at han ville gi beskjed. Liker ikke å invitere meg selv på slike turer, da svigerforeldrene mine aldri har vært noe glade i meg eller interessert i å bli kjent me meg. Synes dette er veldig dumt, da jeg setter familie utrolig høyt. Kan med hånden på hjertet si at jeg er ei blid og vennlig jente, som aldri har vært uhøflig eller slem på noe som helst måte.. Svigerforeldrene mine har bare aldri likt meg. Ble veldig skuffet da jeg ikke var invitert på hyttetur, og ser ut som samboeren min ikke bryr seg om dette..

Nei huff. Nå fikk jeg skikkelig vondt inni meg når jeg leste dette. For en j.. familie han har da. Hadde ikke funnet meg i å være den eneste av kjærestene som ikke ble invitert. Uhørt at han samboern din ikke reagerte på at du var den eneste som ikke ble invitert.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han forsvarer deg ikke mye mot familien sin.

Anonym poster: dfea6cba20a3cf2aed2f622eb5049083

Skrevet

Er det ikke en selvfølge at begge er invitert når man er samboer? Jeg synes det er så merkelig med de som har svigerforeldre som ikke inviterer samboeren eller at samboeren tror at hun ikke er invitert.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Får nesten følelsen av at det er han typen som ikke vil ha henne med..

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Han sier bare at han ikke trodde jeg ville være med. Tanken min er at han burde spurt meg om jeg ville eller ikke. Så kunne det heller vært mitt valg om jeg sa ja eller nei, om det passet med mine planer også.. De har aldri likt meg, men forguder de andre kjærestene til deres døtre. Jeg er ei familiekjær jente som aldri har sagt eller gjort noe feil.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

TS her. Han sier bare at han ikke trodde jeg ville være med. Tanken min er at han burde spurt meg om jeg ville eller ikke. Så kunne det heller vært mitt valg om jeg sa ja eller nei, om det passet med mine planer også.. De har aldri likt meg, men forguder de andre kjærestene til deres døtre. Jeg er ei familiekjær jente som aldri har sagt eller gjort noe feil.

rart at de ikke liker deg når de ikke har grunn til det.. Jeg hadde i så tilfelle lurt på hva han sa til foreldrene sine om deg når du ikke hører jeg... Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns du bør ta dette opp med samboeren din. Det er jo han som er ditt egentlige problem.

Skrevet

rart at de ikke liker deg når de ikke har grunn til det.. Jeg hadde i så tilfelle lurt på hva han sa til foreldrene sine om deg når du ikke hører jeg...

Det er mange folk som har såkalt "tryne fradrag" eller "tryne tillegg".

Totalt sinnssykt egentlig, men det hjelper lite når folk faktisk er sånn.

Skrevet

Det eneste jeg kunne forsvart hans foreldre med er hvis sønnen har hatt ett dusin (eller mer) samboere tidligere.

Da kan jeg forstå at det ikke er motiverende å bli kjent med enda en samboer (selv om det har gått 5 år).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...