Gå til innhold

Hvilke egenskaper skulle du gjerne hatt i din mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var den beste overskriften jeg kom på. Har ikke tålmodighet til å sitte her og finne ut en perfekt overskrift.

Men altså, det jeg vil med dette innlegget her, er at vi skal nevne egenskaper vi elsker ved kjæresten vår og egenskaper vi savner ved kjæresten vår... Med?

Jeg kan begynne!

Egenskapene jeg setter pris på ved kjæresten min: Han er veldig snill. Ikke så gjerrig, hjelpsom, flink til å lage mat (når han virkelig vil, så er han sykt flink!) Han er heller ikke så "løs" eller hva man sier, han har for eksempel bare hatt meg som sexpartner... og den lille perioden det var brudd/pause mellom oss, rørte han hellr ikke jenter. Jeg derimot var innom en type, og angrer den dag i dag. Så altså er han ikke en sånn som bare hopper på en babe liksom.

Han kan også være morsom, men vi har ganske ulik humor, så hender heller som regel at jeg himler med øynene av hans moroheter. Men jeg himler med øynene fordi jeg elsker at han er teit noen ganger. Så mener bare godt med det!

Egenskaper jeg savner ved han: Han er ikke så flink til å sette seg ned å diskutere rolig. Komme med forslag og meninger etc, han er langt ifra den typen. Vi har heller ikke så lik humor, noe jeg til tider kan savne... vil le enda litt mer med kjæresten min. :rolleyes:

Og så kunne han godt hatt litt lenger lunte... blir så fort sinna den karen der, irriterer meg grønn noen ganger altså. Langsint er han også... :bond:

Og tilslutt men ikke minst er han på skala fra 1-10, 2 når det gjelder romantikk. Auch!

Ellers er han en superherlig fyr! :kyss:

Anonym poster: 2cccd982432225df2e40838ef442e6a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snill, empati, rolig og bestemt, ikke masete, god til å snakke med, ha det godt med seg selv, være positiv, å kunne oppmuntre, kunne le av seg selv, ha selvironi og ikke ta seg selv så høytidlig, ikke skryte, fink til å gi ros, ærlig, iherdig og fornøyd med jobb og livet (ihvertfall se positivt på muligheter istedenfor begrensninger), ta vare på seg selv og sine, pliktoppfylende :)

Veldig fint med mann som lager god mat. Og som setter pris på det jeg lager :) Koselig å gjøre ting sammen, le sammen, diskutere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...