Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Savner
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å kutte all kontakt med min eks etter at hun dumpet meg.

Vi bodde sammen i flere år og vi har en hund sammen.

Jeg var den som måtte flytte ut.

Vi har ikke fordelt eiendeler i leiligheten ennå.

Det er fordi jeg prøver å unngå det i håp om at vi skal finne til hverandre igjen.

Jeg er redd for at hvis vi gjør det så er det ingen vei tilbake.

Når det gjelder hunden så bor jeg hos min bror som ikke liker hunder og er allergisk.

Dette vet hun og da er det vanskelig for meg å ha hunden.

Samtidig så vet jeg at hunden er krevende og trenger masseboppmerksomhet.

Vi har hatt det veldig bra sammen men hun gjorde det slutt for at hun hadde mistet noe følelser sa henne.

Alt virker så lite gjennomtenkt.

Jeg skjønte virkelig ingenting når hun tok det opp.

Jeg trodde alt var bra.

Problemet er at hun har ikke mulighet til å bo i leiligheten i mer en et par mnd før hun må finne en ny person som kan leie det ene rommet.

Jeg håper at det er jeg som flytter inn igjen.

Off jeg aner ikke hva jeg kan gjøre for å få henne til å forstå at detter oss

Jeg vil ikke være en dust heller

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde alt var bra.

Ofte er det sånn at kvinnen lenge prøver å fortelle mannen hva hun trenger, men at mannen ikke oppfatter det. Så kommer bruddet som lyn fra klar himmel.

Hvis dette gjelder dere, så må du finne ut hva hun manglet i forholdet, og så må du gå i deg selv for å kunne gi henne det. Det er din eneste sjanse.

Anonym poster: e4dfca333a1ababa1f1747c69077d982

Skrevet

Ofte er det sånn at kvinnen lenge prøver å fortelle mannen hva hun trenger, men at mannen ikke oppfatter det. Så kommer bruddet som lyn fra klar himmel.

Hvis dette gjelder dere, så må du finne ut hva hun manglet i forholdet, og så må du gå i deg selv for å kunne gi henne det. Det er din eneste sjanse.

Anonym poster: e4dfca333a1ababa1f1747c69077d982

takk for svar.

Problemet er at hun sier minimalt.

Hun er ikke en åpen på noen som helst måte.

Det er som at hun skjulerbseg bak et skall

Gjest *Maja*
Skrevet

Som oftest når en kvinne slår opp så er det gjennomtenkt og det er noe hun har tenkt på kanskje i 6 mnd. Ikke gå rundt og håp at hun skal ta deg tilbake. Det vil bare gjøre deg mer vondt enn godt. Jeg sier ikke at det ikke kan skje, men jeg tror at hun var ferdig med deg da hun slo opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...