Gå til innhold

TIPS - DATE for dyreelsker!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Litt stressa overskrift her, hehe!

Jeg er veldig glad i dyr, er vegetarianer og har virkelig viet mitt liv til dyra om jeg kan si det slik. Når jeg skal invitere med en fyr ut på date så hadde jeg tenkt noe litt bedre enn bare kino og middag, noe som løser opp stemninga litt. Derfor googla jeg og fant på ideen at jeg bør finne på noe som passer til mine interesser og som går innenfor "mitt område" nemlig dyr!

Har noen noe tips på hva slags date som er mulig da? Alt fra en tur på et omplasseringssenter som frivillige for å gi kos til dyra, til ja, Gudene vet. ??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skrem livskjiten ut av han ved å ta han med på ridetur. Ellers finnes det mange besøksgårder man kan dra til og kanskje ha en piknik der.

Anonym poster: 7c9f9a992cdd5d2ef3edd11f1679b0f2

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Da må du jo først forhøre deg om han har allergier, liker dyr, eller om det er noen dyr han er redd for. Og så ta det derifra.

Finnes jo gårder man kan dra til..

Skrevet

Jeg vet han ikke har noe problemer/allergier med dyr og han er glad i dyr, samt at han setter stor respekt ved at jeg har valgt et liv som vegetarianer (vi kjenner hverandre litt altså). Så problemet er egentlig bare hvor man kan dra, så vanskelig å google synes ikke det kommer opp noe spesielt..

Skrevet

Skrem livskjiten ut av han ved å ta han med på ridetur. Ellers finnes det mange besøksgårder man kan dra til og kanskje ha en piknik der.

Besøksgårder? Forslag? Og hva slags typ er det? Jeg er så sær på den fronten, dyr i fangenskap og ja. Det må være ordentlig opplegg ellers klarer jeg ikke dra dit..

Gjest -Ninni-
Skrevet

Dra til en kennel der de har dyr hvor eierne er på ferie, til omplassering el., lån med dere et par hunder og gå en fin tur i vårværet. Ta gjerne med litt picknick-mat. Uformelt og koselig.

• Liker 1
Skrevet

Dra til en kennel der de har dyr hvor eierne er på ferie, til omplassering el., lån med dere et par hunder og gå en fin tur i vårværet. Ta gjerne med litt picknick-mat. Uformelt og koselig.

Det var søren meg ikke en dum ide! Vet du om noen kennel i Oslo området som det kunne gått ann å gjort dette på? :)

Gjest -Ninni-
Skrevet

Det var søren meg ikke en dum ide! Vet du om noen kennel i Oslo området som det kunne gått ann å gjort dette på? :)

Jeg er ikke så kjent i Oslo, men google litt og ta evt. et par telefoner og hør. :)

Skrevet

Jeg er ikke så kjent i Oslo, men google litt og ta evt. et par telefoner og hør. :)

Jeg er på saken med en gang, takk for et supert tips! :D

Skrevet

FOD gården feks

AnonymBruker
Skrevet

Besøksgårder? Forslag? Og hva slags typ er det? Jeg er så sær på den fronten, dyr i fangenskap og ja. Det må være ordentlig opplegg ellers klarer jeg ikke dra dit..

Det er som regel dyreklubber og private gårder som åpner dørene for besøkende.. Vi er ikke lokalisert i samme oråde så har ingen tips, men burde være lett å finne ut av.

Skrevet

Synes forslaget om ridetur høres bra ut, vet ikke hvordan tilbude er i Oslo men det er vertfall mange plasser her som har rideturer med guide og/eller leier ut hester og setter hestenes velferd fremfor alt annet. :) Veldig OT og du trenger ikke svare om du ikke vil... :P Hvorfor vegetarianer og ikke veganer?

Skrevet

solplassen for å hilse på hundene.

Kanskje reptilhuset hadde vært en ide også, det er dyr i fangenskap, men en del av dem er reddet fra kjipe situasjoner, og har det ganske bra der. Er gøy å se på noe annet av og til.

En date hvor man lager fancy veggismat kan også være gøy, er nytt og spennende for mange å kutte opp en tofu ;)

Skrevet

Synes forslaget om ridetur høres bra ut, vet ikke hvordan tilbude er i Oslo men det er vertfall mange plasser her som har rideturer med guide og/eller leier ut hester og setter hestenes velferd fremfor alt annet. :) Veldig OT og du trenger ikke svare om du ikke vil... :P Hvorfor vegetarianer og ikke veganer?

Hehe jeg ønsker det veldig! Men jeg har nylig blitt vegetarianer og kutter gradvis ned på ting. Det er veldig mye å ta innover, mye man må bytte ut, erstatte og lære -for å unngå mangel sykdommer og en usunn og farlig livsstil. Så jeg forhåpentligvis blir nok veganer, men er også bare i en alder av 18 og tenker at det er lurt å vende meg til det, jeg vil jo ha det som livsstilen min resten av mitt liv så! :-)

• Liker 1
Skrevet

solplassen for å hilse på hundene.

Kanskje reptilhuset hadde vært en ide også, det er dyr i fangenskap, men en del av dem er reddet fra kjipe situasjoner, og har det ganske bra der. Er gøy å se på noe annet av og til.

En date hvor man lager fancy veggismat kan også være gøy, er nytt og spennende for mange å kutte opp en tofu ;)

Det vakke dumt!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...