myrrasarru Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 Hver gang jeg skal ta bilder så får jeg en sort skjerm hvor jeg får beskjed om at jeg må rense linsen og at kamerahuset ikke har kontakt med objektivet. Uansett hva jeg gjør skjer dette. Har ikke renset objektivet, for litt usikker på hva som skal renses, også virker det plutselig hvis jeg tar objektivet ut/inn. Vet noen hvordan jeg rengjør objektivet?
Gjest padawan Skrevet 29. mars 2013 #2 Skrevet 29. mars 2013 hva slags kamera er det snakk om? kompakt, speilrefleks osv?
Safira Skrevet 30. mars 2013 #3 Skrevet 30. mars 2013 Når du tar av objektiver kan du se etter noen gullfargede kontaktpunkter langs kanten. Tilsvarende skal det være noen prikker på objektivfestet på kameraet. Prøv å tørke av disse med En myk klut.
myrrasarru Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2013 hva slags kamera er det snakk om? kompakt, speilrefleks osv? speilrefleks. Når du tar av objektiver kan du se etter noen gullfargede kontaktpunkter langs kanten. Tilsvarende skal det være noen prikker på objektivfestet på kameraet. Prøv å tørke av disse med En myk klut. takk for tips. skal prøve det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå