Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vondt gjør det egentlig for dere menn å få et slag eller spark i junior? Jeg vet det gjør vondt, men ble nesten litt redd i går da jeg var med venninna mi. Hun og broren drev å ommøblerte i huset hennes og broren hennes fikk en kant av et eller annet rett i pungen. Han la seg ned på gulvet og hylgråt i kanskje 5 minutter før han gikk inn på do, kanskje for å ta seg en titt. Han kom ut etter rundt 15 minutter og sa han trodde det gikk bra og det så ut som han fortsatt hadde vondt så tok vennina mi og kjørte han hjem.

Fikk nesten vondt av han. Aldri sett en mann sånn før. Han er 28 år og ganske stor, sterk og tøff så jeg vet egentlig, men hadde liksom ikke ventet å se han slik.

Anonym poster: aacd7a09a4aee165e9aef75d17135112

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal være uhyrlig smertefult for en mann å få ett slag i pungen. Det er ett ekstremt ømt område for mannen. Så det er ikke spesielt uvanlig nei.

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Eksen min sier det er som å få en knust glassflaske smelt i magen med balltre... tror jeg hadde skreket rimelig høyt av det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ikke for ingenting at det anbefales å få inn et hardt spark der, hvis en blir overfalt og forsøkt voldtatt. Da pleier de å krølle seg pent sammen og bli liggende der de faller....lenge nok til at vi damene kan få løpt bort derfra.

Det er slemt, men noen ganger må man følge jungelens lover for å overleve... 5.gif

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 12
Gjest Trolltausa
Skrevet

Har du noen gang falt ned på sykkestanga?

Jeg er av hunkjønn, og jeg gjorde det som liten.

Det kjentes ut som om hele underlivet og magen skulle eksplodere.

Når jeg tenker på hvor vondt det gjorde for meg, som har mine sårbare deler godt beskyttet, kan jeg ikke engang forestille meg smerten menn må oppleve når de får et slag der.

Det er ikke uten grunn at mange idrettsutøvere bruker susp, og at fotballspillere holder hendene godt plassert over "kronjuvelene", og krøker seg sammen/vrir seg rundt, for å unngå en fulltreffer i skrittet.

Skrevet

Det er ikke for ingenting at det anbefales å få inn et hardt spark der, hvis en blir overfalt og forsøkt voldtatt. Da pleier de å krølle seg pent sammen og bli liggende der de faller....lenge nok til at vi damene kan få løpt bort derfra.

Det er slemt, men noen ganger må man følge jungelens lover for å overleve... 5.gif

godt tips, ikke slemt når det er overgriperen som begynte, man må jo kunne forsvare seg når andre prøver å gjøre deg noe vondt. La han ligge å blø.

Det er vanskelig å beskrive, men har fått et par fotballer på meg og det føles ut som man ikke får puste noen sekunder., man blir hellt lamma de første sek/minuttene. Så kommer man seg litt etter hvert.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har sett store tøffe menn kølle seg sammen og spy og også fått beskjed om at de var kvalme lenge etterpå.

Jepp, jeg har også falt ned på sykkelstangen - det var vondt og jeg tenkte mitt om hvordan det ville kjennes dersom jeg hadde hatt baller.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten har de få gangene blitt truffet i balla blitt kvalm og veldig nær ved å grine. Øynene er blanke og ansiktet blir litt rødt, og han kniper seg sammen og koker over. Ser ikke særlig godt ut nei...

Men om man vil komme seg unna en voldteksdrittsekk eller en eller annen mann som holder deg fast, er det et godt sted å sparke han på ihvertfall! Ville jeg prøvd :) Det og øynene evt.

Anonym poster: 8253d56e32dd9393e7b24250417787f5

Gjest Badebuksa
Skrevet

Det er da ikke slemt! Det er rettferdig.
  • Liker 1
Skrevet

Så fremt du ikke er full av kjemiske forbindelser i form av amfetamin, eller noe annet som bortleder evnen til å oppfatte smerte, så er det et av de stedene på mannens kropp som definitivt pasifiserer og gir ekstreme mengder smerte ved slag/spark. jeg aner ikke hva jeg skal sammenligne smerten med, fordi det er strengt tatt ubeskrivelig. det får det sterkeste fjellet av en mann til å rulle rundt som et tumbleweed. idiotisk nok er det et ganske utsatt punkt på kroppen i tillegg, det er ikke vanskelig å treffe en uforberedt kar akkurat der.

Skrevet

Mener å ha lest smertemålinger som sammenlignet det mdd flere titalls ganger den smerten kvinner får på det værste under fødsel. Viktig å legge til at dette jo går over raskere og er mer eksplosjonsartet :)

Jeg kan si nøyaktig hvor jeg var osv hver gang jeg har fått et treff der oppigjennom livet :P

Skrevet

jeg vil dog komme med en liten sånn selvforsvars-advarsel. det å sparke en potensiell voldtektsmann der KAN faktisk gjøre vondt verre. nei, han kommer neppe til å ønske stikke junior inn i deg - men du kan oppnå at hans aggresjon blir høyere fordi det ikke er gitt at et spark der funker. nok efedrin og adrenalin løpendei kroppen, så klarer han seg.

skal du passifisere, spark ALLTID mot innsiden (ca 15 grader) av skinnleggen, gjerne med hælen. fyren vil ikke klare løpe etter deg, uansett hvor svær og sterk han er.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke slemt, men nødvendig. Og så kan man sørge for å forhindre at overgripere formerer seg...

Anonym poster: 9a374e2e028132082fd0b12a28e54caa

Skrevet

Tror neppe fyren som TS skriver om overdrev. En kompis av meg spilte krokket på plenen vår og en lekeslosskamp på plenen gjorde at det gikk galt og han fikk en klubbe rett i bjellene.

Han grein og spydde og krøket seg sammen i mange minutter- det var ikke fake.

• Liker 2
Skrevet

Slag eller spark er ikke nødvendigvis så ille, det er som i eiendomsmarkedet - location location location.

Det er nok å miste en tennisball i fanget hvis man råker riktig..

Ikke at jeg er mann altså, men det er det de sier ;)

Skrevet

Forsking hvor de har sammenlignet å få et hardt slag i pungen VS. en fødsel viser at et hardt slag i pungen faktisk er verre enn å føde.

Hvis jeg finner kildene mine, så skal jeg linke dem. Men akkurat nå kan jeg ikke finne dem igjen. Og jeg husker generelt lite annet enn at det visstnok skulle være vondere å få et hardt slag i pungen fremfor å føde.

Skrevet

Mener å ha lest smertemålinger som sammenlignet det mdd flere titalls ganger den smerten kvinner får på det værste under fødsel. Viktig å legge til at dette jo går over raskere og er mer eksplosjonsartet :)

Ja, det er viktig :)

Gjest Katten.
Skrevet

Mistet mobilen på ene testikelen en gang. Type fire centimeters fall. *frysninger*

Ballene har direktekobling til mageregionen, noe som gjør at vi får en ekstrem kvalme ved støt i nedre region. Jeg har selv vært gjennom noe av det mest smertefull en mann kan medisinsk oppleve (type feilbehandling på sykehuset) som pågikk i flere timer. Heller det på ny enn ett ballespark hvert kvarter over like lang tid.

Og som Jack sier: ballespark er ikke nødvendigvis det beste innen selvforsvar. Det tar meg et par-tre sekunder før smerten kicker inn, og om jeg er forbanna nok, ignorerer jeg den. Man kan forårsake mye skade på den tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Så dere han på Trekant som ble tent av å bli sparket hardt i ballene da? Hvordan får han det til? Må være en nerve som har røket et eller annet sted...

Et lite knips er det som skal til for å sette typen min ut av spill.. Ikke at jeg pleier å gjøre det, men et eksempel liksom :P

Anonym poster: 4368cdaaa8b41a48f189f3bb2d355cd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...