Smiley Skrevet 5. juni 2002 #1 Skrevet 5. juni 2002 Hjelp meg!!! Jeg har gått opp 8 kilo siden i fjord sommer. Jeg har ikke forandret livsstil slik at det skulle ha noen innvirkning, har rett og slett bare blitt bredere og bredere. De siste to månedene har vert verst, for det er nå jeg har tatt meg skikkelig i sammen. Jeg har lagt på meg 4 kg de to siste månedene, og det er deverre ikke muskler, for jeg har gått ut i cm rundt livet og nedover.... HJELP!!!! Jeg har begynnt å trene regelmessig- I gjennomsnitt 2 ganger i uken, med økter på 1,5 time. Kombinert 50 min på skimaskin, og 40 minutt styrke.... Har kuttet ut alt som heter brus, og drikker minimum 2 liter vann til dagen, ofte blir det 3 liter. Jeg spiser 5 måltider til dagen: 1. ett gl. eplejuice, 2 kliknekkebrød med mager ost og en skive eple på topp. 2. Ett eple og en nutrilettbar. 3. tre kliknekkebrød med skinke og paprika, ett eple og 2 glass farris. 4.kylling, bogskinke eller mager fisk, med brokkoli, gulerøtter og ris eller pasta. Mager saus. 5. Wok med ris og grønnsaker og grønn karri og soyasaus. Av og til salat med bogskinke og 2 ss rømme.... Hjelp meg er dere snill, jeg vil ned 8 kg på 12 uker..... Passer ingen av klærene mine, og går rundt og føler meg tykk hele dagen. Vet at jeg ikke er det, men trivselvekten min ligger 8 kg under det jeg er nå.... Har alltid ligget på 53 kg. ett opp og ett ned, men nååååå!!!!!! Veldig takknemlig for alle svar, for nå er jeg veldig fortvilet.... Vil ikke sulte meg, vil ta av på en sunn måte, men nå er det rett før jeg slutter å spise, for jeg blir bare tykkere og tykkere.... Fortvilet...... _________________ Smiley1212[ Dette Innlegg er endret av: Smiley den 2002-06-05 09:55 ]
Mathias Skrevet 5. juni 2002 #2 Skrevet 5. juni 2002 Hei! Grunnene til at du går opp kan være mange fra hormonelle/kjemiske til livstilsendring. Jeg vil anbefale deg i bevege deg mye. Gå turer hver dag, sykle til jobb, gå tilbutikken.... 2 ganger uka er bra, og en begynnelse, men beveg deg også mer til vanlig! Du får sikkert flere gode råd fra ndre! Lykke til!
Tusenfryd Skrevet 5. juni 2002 #3 Skrevet 5. juni 2002 Husk også lavintensiv trening, dvs lange gåturer. Da forbrenner du mer fett enn ved hard trening. Det er noe de "i Amerika" kaller for "Chunky Aerobic Instructor Syndrom" - instruktører som trener og trener og trener og trener, men for hardt, bruker for mnye av hjertekapasiteten og ikke forbrenner fett. Store og lille motoren som Lasse så fortreffelig uttrykte det i en annen tråd, nemlig her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...861&forum=10&27 Her finner du helt sikkert noen gode tips å ta med. 12
Smiley Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2002 Hei Lasse! Takk for svar. Jeg har et mål med 4 treningsøkter i uken, og det går veldig bra, men har vert litt ute og reist de siste ukene, og derfor har det bare blitt i gjennomsnitt 2 ganger i uken... Går litt lite tur nå siden samboeren min er vekkreist hele sommeren... Må ha hjelp!!! Takknemlig for alle svar!!!12
Mathias Skrevet 5. juni 2002 #5 Skrevet 5. juni 2002 Hei! Vel. det er ikke så mye mer å si... Les om trening i andre tråder... Beveg deg mer, gå gjerne turer alene eller med venner... Bevegelsemå til, eller prøv dietten beskrevet her(katogen diett) : http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...=10&start=15&23 Tar du ikke av deg/fortsetter å legge på deg med mer beveglse/aktivitet og riktig kosthold må du ta deg deg en tur til leegen, da kan det være noe kjemisk i ubalanse. Vh Lasse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå