AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 Jeg og min samboer har vært sammen i 4 år. Har egentlig aldri hatt mye sex. Mange ganger har det gått så langt som en måned eller to mellom hver gang vi har hatt. Men nå har vi prøvd å ha mer. Og jeg vil gjerne ha hver dag. Han vil max 3 ganger i uka ca...Ofte mindre..Og hvis vi har hatt dagen før, er det nesten garantert at han ikke vil dagen etter.. Er dette normalt? Anonym poster: f3a5000c1a634d71e1ea342874e38718
For the ladies Skrevet 29. mars 2013 #2 Skrevet 29. mars 2013 Ja =) Du hadde slitt med det samme med meg uansett hvor strøken du var Eks samboeren min vil ha hele tia hver dag, frustrerende for begge egentlig men fungerte helt fint fordeom. Er vel avhengig av hvor opphengt/stort behovet ditt er. 1
Steinar40 Skrevet 29. mars 2013 #3 Skrevet 29. mars 2013 Hva som er "normalt" for en er "unormalt" for en annen. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #4 Skrevet 29. mars 2013 Ja =) Du hadde slitt med det samme med meg uansett hvor strøken du var Eks samboeren min vil ha hele tia hver dag, frustrerende for begge egentlig men fungerte helt fint fordeom. Er vel avhengig av hvor opphengt/stort behovet ditt er. Han sier jo at han har lyst på meg og at det ikke er noe galt, men at han bare ikke vil ha hver dag..Et par ganger i uka er nok liksom. Irriterer meg! Anonym poster: f3a5000c1a634d71e1ea342874e38718
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #5 Skrevet 29. mars 2013 Han kan gå ukesvis uten. Jeg skjønner det ikke. Han må jo være veldig lite sexuell :/ TS Anonym poster: f3a5000c1a634d71e1ea342874e38718
Steinar40 Skrevet 29. mars 2013 #6 Skrevet 29. mars 2013 Han kan gå ukesvis uten. Jeg skjønner det ikke. Han må jo være veldig lite sexuell :/ TS Anonym poster: f3a5000c1a634d71e1ea342874e38718 Noen ganger i måneden til noen ganger i uka har vist seg å være helt "normalt" når folk har vært i sammen noen år.
Gjest LonelyAngel Skrevet 29. mars 2013 #7 Skrevet 29. mars 2013 Det har ikke noe med hans sexlyst generelt å gjøre, men hans sexlyst rettet til deg. Det er ikke lenger så veldig spennende. Det vises gang på gang at tafatte menn i forhold som ikke lenger gidder å ha sex, puler som en kanin når han får seg en ny smukk dame. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #8 Skrevet 29. mars 2013 Det har ikke noe med hans sexlyst generelt å gjøre, men hans sexlyst rettet til deg. Det er ikke lenger så veldig spennende. Det vises gang på gang at tafatte menn i forhold som ikke lenger gidder å ha sex, puler som en kanin når han får seg en ny smukk dame. Trenger ikke være slik heller. Jeg trodde min mann var en sexgal fyr fordi han har en masse ONS bak seg. Nå pleier imidlertid ONS å begrense seg til helgene, så det betyr ikke at han må ha seg hyppigere når han er i et forhold. Ikke alle er like. Vi har aldri hatt kjempemye sex, selv om jeg kunne hatt det hver dag. For hans del tror jeg kanskje han har fått kvota, og det er andre ting i forholdet som er langt viktigere enn sex'en. Anonym poster: 893417c1346dbd4d63d5723a4e815d92 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #9 Skrevet 29. mars 2013 Og en annen ting er hvor kompatible man er sammen kanskje? Jeg holdt en stund på med en fyr jeg overhodet ikke passet sammen med. Bortsett fra at vi gjerne hadde sex fem ganger om dagen. Resten var dødfødt. Jeg har aldri hatt et slikt samhold med noen som han jeg er med nå. Vi har også veldig god sex, selv om det begrenser seg til et par ganger i uka. Men vi har så mye mer på en måte. Gode ting som rett og slett overskygger sexen. Anonym poster: 893417c1346dbd4d63d5723a4e815d92
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 29. mars 2013 #10 Skrevet 29. mars 2013 Det har ikke noe med hans sexlyst generelt å gjøre, men hans sexlyst rettet til deg. Det er ikke lenger så veldig spennende. Det vises gang på gang at tafatte menn i forhold som ikke lenger gidder å ha sex, puler som en kanin når han får seg en ny smukk dame. Det har ingenting med tafatthet å gjøre. Det som gjør dem tafatte er at de blir i forhold med henne når biologien hennes har gjort sitt for han. 1
Gjest Kvikklunsjen Skrevet 29. mars 2013 #11 Skrevet 29. mars 2013 Hei! Dette er helt normalt. Her er det motsatt! Jeg klarer meg med en til to ganger i uka, mens han sikkert kunne hatt hver dag. Dette har slitt veldig på forholdet. Han tror det er noe galt, enten med meg eller at jeg ikke liker ham godt nok. Dette er helt feil. Jeg synes han er råkjekk og vi har veldig god sex hvis det er en stund siden slik at jeg får bygd opp igjen lysten. Jeg prøvde en stund å tvinge meg til å ha det oftere, men d funka ikke. Jeg klarte aldri å nyte d, så på d som en plikt. Folk er forskjellige, så enkelt er det. Men dersom behovene er veldig forskjellige, kan nok dette bli et stort problem.
Steinar40 Skrevet 30. mars 2013 #12 Skrevet 30. mars 2013 Det har ikke noe med hans sexlyst generelt å gjøre, men hans sexlyst rettet til deg. Det er ikke lenger så veldig spennende. Det vises gang på gang at tafatte menn i forhold som ikke lenger gidder å ha sex, puler som en kanin når han får seg en ny smukk dame. Og da må du forstå at dette har med forelskelsen å gjøre. Som ikke er en normaltilstand. Forelskelsen går over. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #13 Skrevet 30. mars 2013 Det er vel helt normalt med sex 1-3 ganger i uka når man har vært i forhold i flere år??Det er vel normalt for nyforelskede par også?`Eller er det jeg som er helt ute å kjøre nå? Jeg synes dette er mye og overhode ikke noe man trenger å "tenke over". Gjennomsnittet har sex en gang i uka. Husker jeg leste det en gang....!? Man har da vel andre ting å gjøre enn å hoppe i senga flere ganger om dagen. Anonym poster: f3a5000c1a634d71e1ea342874e38718 1
Gjest Odd Molly Skrevet 30. mars 2013 #14 Skrevet 30. mars 2013 Vært gift i 27 år - og vi har fremdeles lyst på hverandre.......så - hos oss må det være noe som er riv ruskende galt.....helt på viddene antagelig. Vi er totalt og fullstendig unormale. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #15 Skrevet 30. mars 2013 Vi har lyst på hverandre vi? Og har sex 1-3 ganger i uka. Bare jeg som synes det er lite Bra at dere fremdeles har lyst på hverandre da! Men skulle bare mange når dere er gift/kjærester.. Elsker man noen, har man som regel lyst på hverandre Men hvor ofte er vel heller variert... TS. Anonym poster: f3a5000c1a634d71e1ea342874e38718
Gjest nicola Skrevet 30. mars 2013 #16 Skrevet 30. mars 2013 Vært gift i 27 år - og vi har fremdeles lyst på hverandre.......så - hos oss må det være noe som er riv ruskende galt.....helt på viddene antagelig. Vi er totalt og fullstendig unormale. Det er bra - og ganske normalt vil jeg tro
For the ladies Skrevet 30. mars 2013 #17 Skrevet 30. mars 2013 Kan være mye annet i livet også som spiller inn. Stress dreper jo sexlyst, selv om stresset ikke er relatert til sex. 1
Gjest Beano Skrevet 30. mars 2013 #18 Skrevet 30. mars 2013 Sex hver dag hørtes jo som ganske mye. TS, jeg tror du må finne på noe for å vekke appetitten hans. Hva med noen pole dancing timer? Så kan du kjøpe inn en stang og forføre han med det. Hva med å ta på deg noe sexy undertøy og en gjennomsiktig og trang singlet, mens du lager mat/vasker huset? Da må du ikke gi han det han vil ha med en gang, men heller håne han litt. Er du godt trent fysisk?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #19 Skrevet 30. mars 2013 Sex hver dag hørtes jo som ganske mye. TS, jeg tror du må finne på noe for å vekke appetitten hans. Hva med noen pole dancing timer? Så kan du kjøpe inn en stang og forføre han med det. Hva med å ta på deg noe sexy undertøy og en gjennomsiktig og trang singlet, mens du lager mat/vasker huset? Da må du ikke gi han det han vil ha med en gang, men heller håne han litt. Er du godt trent fysisk? Det er klart å være godt trent fysisk hjelper på tenningen, men når hverdagen er der for alvor og man er stresset og sliten - da hjelper det lite å lokke med en nett liten sprettrumpe. Og en strippestang... da tror jeg både mannen og jeg hadde falt sammen i latter Anonym poster: 893417c1346dbd4d63d5723a4e815d92
Gjest Beano Skrevet 30. mars 2013 #20 Skrevet 30. mars 2013 Det er klart å være godt trent fysisk hjelper på tenningen, men når hverdagen er der for alvor og man er stresset og sliten - da hjelper det lite å lokke med en nett liten sprettrumpe. Og en strippestang... da tror jeg både mannen og jeg hadde falt sammen i latter Anonym poster: 893417c1346dbd4d63d5723a4e815d92 Er du TS? Ah, vel stripping er ikke for alle. Og selvfølgelig drepes sexlysten av stress og bekymringer, men syntes at en veltrent kropp kan sikkert få han til å glemme sine bekyrminger i en time eller to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå