Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre og hva vil skje fremover?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest.22
Skrevet

Jeg og samboeren min( nå eks) har vært sammen i snart 4 år bodd sammen i 2.

Han har prøvd å slå opp med meg flere ganger, men vi har alltid funnet tilbake til hverandre inntill noen dager siden...

Han hadde vært ute på byen og kom aldri hjem, jeg hadde den sterkeste magefølelsen i verden om at han var utro ( dette er første gang han var utro), jeg hadde snoket litt og fant ut at jenta han var utro med hadde prøvd å legge han til på fb.

Jeg sendte henne melding og spurte hvordan hun kjente han og hva som hadde skjedd, da kom det fram at han hadde sovet hos henne hele natten til og med til formiddagen (ONS).

Etter å ha pratet med hun han sov hos, så konfronterte jeg han meldingene og knakk helt sammen, han klarte ikke se meg i øynene og angret på det han hadde gjort, han trodde han ikke kom til å få noen konsekvenser for dette.

.

Han fortalte meg at han ikke lenger hadde følelser for meg og ikke var glad i meg lenger...og han ville at jeg skulle flytte ut og at det var best for oss akkuratt nå.

Han sa også at vi trenger å møte nye mennesker.

Det skal sies at vi var midt oppi flytting og oppussing og at vi ikke har hatt tid til hverandre den siste tiden, vi har nesten levd hvert vårt liv, det har vært stå opp, gå på jobb, komme hjem, vaske klær, lage middag og gått og lagt seg, mens han har jobbet med å pusse opp i leiligheten sin.

Jeg har kun leid hos han og vi eier ikke noe sammen.

Vi har hatt det tøft de siste månedene, det har ikke vært noe intimt ikke noe sex lyst fra min side. Jeg er utrolig glad i han og elsker han over alt på jord, han var jo min beste venn.

Jeg har fremdeles sterke følelser for han og tenker på han hver dag, selv om det bare er 2 dager siden jeg flyttet ut.

I det jeg holdt på å pakke tingene mine kom han hjem, og vi satt oss ned og pratet sammen, og vi hadde en sikkelig bra samtale.

Han har alltid sagt at han vil bygge en framtid med meg, men jeg har alltid vært litt tilbakeholden på det og usikker på om det er virkelig det jeg vil.

Er det derfor ting har blitt slik?

Han sa også at han likte jenta, at hun var hyggelig og søt.

Men dette var jo bare et ONS i fylla han kjenner ikke henne like godt som meg, og har så og si vært avhengig av meg til å hjelpe han med forskjellige ting.

Han var usikker på følelsene sine og hva han ville, så nå sitter jeg på jenterommet hos mine foreldre, og aner ingen ting, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, tenke....jeg har alltid vært der for han 24/7 og nå er det ikke oss lenger.

Jeg lurer på om han tenker på meg, om han innser hva han har mistet, om han savner meg, jeg har så ufattelig mange spørsmål.

Hvordan føler man seg etter man har bedratt sine nærmeste?

Vil vi noen gang finne tilbake til hverandre?

Burde jeg tilgi han for det han har gjort?

Kan vi starte med blanke ark og vil vi noen gang finne tilbake til hverandre?

Jeg vet at han fortsatt er glad i meg selv om han ikke har sagt det, jeg vet at han har følelser for meg innerst inne.

Kanskje han trenger bare litt tid for seg selv, litt tid for å tenke, han har aldri bodd alene før.

Han har sagt unnskyld og at han angrer på det han har gjort, men trenger å finne ut av ting.

Jeg vet at innlegget mitt er utrolig rotete, hehe beklager for det.

Håper noen kan hjelpe meg med å få svar på ting.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest.22
Skrevet

Må også få lagt til at vi har hatt det veldig bra til tider, men det har gått opp og ned, og innser nå at alt vi har kranglet om bare har vært bagateller, ikke noe stort.

Jeg savner han så mye at det gjør vondt det har jo vært oss to i snart 4 år.

Føler man seg helt råtten når man har vært utro?

Skrevet

Gå videre. For en drittsekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...