Gå til innhold

Føler at jeg aldri kommer til å komme over han..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ble slutt med kjæresten og meg for nesten 2 måneder siden, forholdet var turbulent hele tiden og jeg var mye lei meg. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor jeg fortsatt går og er lei meg. Hvorfor være lei meg over noe som var så vondt mye av tiden? Men jeg var utrolig, utrolig glad i han tross all kranglinga. Sikkert derfor. Det er så jævlig å føle at jeg aldri kommer til å komme over han. Vet jo at jeg gjør det, men det virker ikke sånn nå.

Jeg vil være lykkelig og forelska, men føler at jeg "aldri" kommer til å forelske meg igjen i noen andre. :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gi deg selv tid. To mnd er ingen ting når det gjelder kjærlighetssorg.. Kjærlighetssorg har ingen tidsfrist, jeg slet i over to år jeg med min x..

Gjest Anonymous
Skrevet
Du må gi deg selv tid. To mnd er ingen ting når det gjelder kjærlighetssorg.. Kjærlighetssorg har ingen tidsfrist' date=' jeg slet i over to år jeg med min x..[/quote']

Hadde du kjærighetssorg i to år, eller fikk du deg kjæreste men fortsatte å savne han litt og ble "rar" ved å se han igjen o.l?

Skrevet

litt blanding.. Jeg hadde ingen kjæreste de to årene, men det gikk sakte over...

Gjest Anonymous
Skrevet
litt blanding.. Jeg hadde ingen kjæreste de to årene' date=' men det gikk sakte over...[/quote']

To år er lenge, kanskje må jeg slite så lenge også. Huff :( Fikk eksen din seg ny kjæreste på de to åra? Hvorfor ble det slutt mellom dere, kan jeg få lov til å spørre om det?

Gjest Moonshadow
Skrevet

Hos meg er det nå 18mnd siden det ble slutt med exn og jeg savner han fortsatt hver eneste dag.. Så det tar tid..

Gjest Donna
Skrevet

Vondt :-(

Tar tid :-? Det kan jeg love. :-(

Så får man håpe det går over med tiden. :-( :wink: De sier allefall at det gjør det. Blir mindre vondt liksom ...

*trøsteklemme*

Skrevet

Hvorfor? Vi bodde alt for langt fra hverandre.. (70 mil) Hadde ordna meg skoleplass der oppe og skulle flytte opp men så ville ikke han mer. Og jeg måtte ta plassen alikevel. Så jeg dro til et sted, der jeg ikke kjente særlig mange uten å ha han å støtte meg på. Og han fikk seg kjæreste etter to uker. Det var hardt det..

Gjest Anonymous
Skrevet
Hos meg er det nå 18mnd siden det ble slutt med exn og jeg savner han fortsatt hver eneste dag.. Så det tar tid..

Hadde forholdet deres gått dårlig en stund eller ble det brått slutt?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er mye opp til deg selv hvor kort/lang tid sorgen skal ta!

"Pleier" du savnet og sorgen? Gir du det næring? Ved å oppsøke han, sende han sms, eller kontakte han på annen måte? IKKE gjør det! Da vil du bare utsette eller forlenge sorgen og savnet....og DET vil du vel IKKE?

FORSØK ALT DU KAN Å FOKUSERE PÅ ALT DET NEGATIVE HAN BIDRO TIL I FORHOLDET....

Da skal jeg love deg at du til slutt begynner å se han med helt nye øyne, og kaster de rosenrøde brillene.........

Prosessen vil nok ta noen måneder til....men du vil komme helt over han.

For noe som er sikkert er vel at du fortjener noen som er bedre enn han var mot deg!

Ikke sitt og nyt å ha det vondt. Lev som du alltid har gjort. Pass på at du får sjansen til å treffe noen nye mennesker....det er alltid spennende, og får tankene dine over på noe nytt, annet og mer givende....!

Lykke til. Dette klarer du!

Gjest Opp og ned
Skrevet

Jeg var samboer med en mann i 2 år så dumpet han meg for 8 måneder siden. :( Jeg sendte masse rare og anklagende sms'er og tok alle hans vennskapelige henvendelser som tegn på at han var interessert. Han fikk nok av meg....

Så jeg forsto at for å komme meg videre måtte jeg bryte ALL kontakt. :-x

Nå har det gått 8 måneder og jeg kan si jeg er over ham. Jeg har ikke hatt noen andre menn i mellomtiden. (Eks'n derimot, har mesket seg i damer i fleng.)Nå har han sikkert ny dame, men det blåser jeg i.

Da vi var sammen ønsket jeg å forlove meg med ham. Nå i ettertid ser jeg at han og jeg ikke passet sammen i det hele tatt. Vi kommuniserte ikke i det hele tatt!! :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Så det hendte titt og ofte at du så eksen sammen med den nye kjæresten sin?

Gjest Anonymous
Skrevet

Så det hendte titt og ofte at du så eksen sammen med den nye kjæresten sin?

Skrevet

det hendte ikke så ofte da, stort sted. men jeg møtte de tifeldig tre ganger eller sånn

Gjest Anonymous
Skrevet
det hendte ikke så ofte da' date=' stort sted. men jeg møtte de tifeldig tre ganger eller sånn[/quote']

Men nå går det bra med deg? Helt ferdig med sorgen? Håper det :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Hadde forholdet deres gått dårlig en stund eller ble det brått slutt?

Det ble brått slutt... Det var aldri noe i veien med forholdet vårt. Han gikk tilbake til exn sin som han hadde vært sammen med i tre år før fordi han synes det var værdt en sjanse til og det forstår jeg egentlig veldig godt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det ble brått slutt... Det var aldri noe i veien med forholdet vårt. Han gikk tilbake til exn sin som han hadde vært sammen med i tre år før fordi han synes det var værdt en sjanse til og det forstår jeg egentlig veldig godt.

Jeg så endel feil i forholdet til meg og eksen, så jeg vet nok innerst inne at det beste var at det ble slutt. Men alikevel gjør det så utrolig, utrolig vondt, han hadde jo noen gode sider også. Huff. Noen ganger er jeg så langt nede at kun tenker det verste, ikke bra :cry:

Og tanken på han sammen med ei annen jente, gjør meg helt knust, klarer det ikke :cry:

Skrevet

Forferdelig følelse du sliter med..Og JEG VET inderlig godt hva du går gjennom! Slet med å komme over min siste eks i nesten 2 år! Det som var irriterende var at han var en dritt!!! Og han TOk disse årene av mitt liv!! Nå er jeg bare glad til, siden jeg møtte mannen med stor M for halvannet år siden!!

Ingen gode råd å komme med faktisk, for det er kun tiden som leger alle sår, hvor enn patetisk det høres :-)

Skrevet

Er igjennom akkurat det samme som deg....LEser andres erfaringer med stor interesse. For å holde seg unna, ikke ta kontakt eller noe som helst er knalltøft. Eksen min bor jo som næreste nabo til meg også....blir ekstra tøft da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...