lilletuss87 Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 Har en JR som klør så veldig etter han har dusja.. Klør i flere timer- på dag 2 nå. Har nå fått tak i en mild og allergivennlig shampo.. Så burde ikke vært ett problem. Han er ikke nappet nylig så det skal ikke være derfor heller. Noen som har vært borti det samme? Hva kan jeg gjøre nå for å få han til å slutte å klø?
Sugerøret Skrevet 29. mars 2013 #2 Skrevet 29. mars 2013 Kløing kan være en reaksjon på shampoo eller balsam.Eller begge.Samt om du ikke er flink nok til å fjerne all såpe/balsam.
lilletuss87 Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2013 Ja, veit.. Men bruker en allergivennlig shampo og skyller hunden godt etterpå....
MalinC Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Skylling er veldig viktig, Men en ting du kanskje ikke har tenkt på som jeg lærte meg selv (har en allergisk hund), hva slags hånkle brukte du??? Hvis du brukte et hånkle som er vasket i ikke allergi vennlig middel eller skylle middel med parfyme så kan det være nok til at hunden din vil klø, lenge! I så fall burde du kjøpe noen allergi vennlig vaskemiddel som du vasker hånklene til hunden i også kanskje problemet er løst. Også tørke hunden er veldig viktig når de har ømfintlig hud. Tørk den veldig godt. Håper det hjelper og lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå