Gå til innhold

Facebookarrangement

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har eget lukket arrangement på Facebook for bryllupet .. ? En side der alle som har takket ja har tilgang, der dere kan legge ut ønskeliste, folk kan se hvem andre som kommer, de kan spørre om ditt og datt og sånn .. ?

Får inntrykk av at flere og flere har sånn side ...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det har jeg ikke hørt om heller. Vi har en bryllupsside på nettet. Alle gjestene har internett, men flere har ikke facebook.

Anonym poster: 5eb0908e58d6c4f8186da7247dc331a9

• Liker 1
Skrevet

Ja vi hadde det. Fungerte veldig fint for oss. Spesielt som en side der gjestene kunne "se" hverandre før de møttes. Mange av gjestene hadde jo aldri møtt hverandre før. Ønskelisten og praktisk informasjon la vi ut der også.

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Et bryllup vi var i i desember hadde facebook-side. Veldig praktisk! Kunne stille spørsmål om kleskode, de la ut ønskeliste og sånt. Jeg syns det høres greiere ut enn hjemmeside, syns det blir for mye oppstyr med det. Men så er jeg ikke veldig formell av meg heller!

AnonymBruker
Skrevet

Vi syns at Facebook ble for "harry". Bursdager osv er supert, men det ble helt feil for oss å bruke Facebook til bryllupet vårt.

Vi laget heller en egen nettside med all info.

Der var man heller ikke avhengig av at alle gjestene hadde Facebook el.l heller.

Men ser absolutt det praktiske. Smak og behag!

Anonym poster: 750276c6aaa368d062d56961f0f932e2

• Liker 2
Skrevet

Siden ikke alle gjestene er på FB valgte vi å heller lage egne sider på nettet for ekstra info. Ville ikke ekskludere noen, eller tvinge noen inn dit.

Hadde alle vært på FB kunne det godt hende vi hadde laget en lukket gruppe der, det fungerer veldig bra i mange sammenhenger. Synes ikke det er harry, men kan egentlig heller ikke skjønne hva som er mer styr med en egen webside, begge deler er enkelt å sette opp.

Så dette er smak og behag etter min mening, og en vurdering av "hvor" dine gjester er. :-)

Skrevet

jeg tenker at det er kanskje lettere å nå alle på fb jeg da. at der kan man invitere folk inn i gruppen (som selvsagt er lukket) , og folk kan skrive og spørre og kommentere det de vil. og ikke minst kan de se hvem andre som skal dit, kanskje de plutselig kjenner noen de ikke ante skulle dit .. ? :)

Skrevet

Problemet med det er jo at ikke alle er på Facebook. Hadde alle våre gjester vært der er jeg enig i at det er et genialt verktøy. :-) Men gruppen bør være lukket!

Skrevet

Ja, vi hadde det. Tror gjestene satt pris på det, siden de da kunne spørre om alle små og store ting uten å ringe/sende sms. ;) Ikke alle hadde facebook av gjestene, men ser ikke helt hvorfor det skulle vært et problem. Det er deres valg og vi kan ikke ta hensyn til absolutt alle. Alle fikk jo selvsagt vanlige invitasjoner og mulighet til å gå på vår hjemmesiden hvis de heller ville det. Ellers så fikk de ringe eller sende sms.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Adriane
Skrevet

Personlig har jeg ikke tatt stilling til om dette er et alternativ. Men om det skulle være det tenker jeg at det for det første absolutt burde være lukket gruppe ja, men det er jo egentlig en selvfølge. Dernest tenker jeg at gruppen i såfall kanskje burde administreres av forloverne, og at brudeparet selv ikke har tilgang. Da kan gjestene diskutere seg i mellom, gjøre avtaler om gaver, samkjøring, "pranks" og hva det nå måtte være; uten å være redd for at brudeparet skal få snusen i det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...