AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 går etter jenter i midten/slutten av tyve åra...Er dette vanlig? tror de at de har sjangs? Har de sjangs? ? Hva sier du som mann, og hva sier du som kvinne? Anonym poster: 9b0f621c9bbe6e1986c280aaa0d58d8e
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #2 Skrevet 29. mars 2013 Veldig vanlig, og ja de tror de har sjangs.. De har ikke problemer med å sikte på de under 25 heller. Går etter dem fordi de generelt har strammere kropper og lite rynker kombinert med at fyren gjerne er i midtlivskrise. Jeg og min krets har de ikke hatt sjangs på foreløbig ihvertfall, vi synes de er ekle. Anonym poster: 0eff48d357d404e03e9a5927a9debfb2 1
Becka Skrevet 29. mars 2013 #3 Skrevet 29. mars 2013 Virker altfor vanlig spør du meg.. :o Har selv datet en som var rundt 40 da jeg selv var fra 24 og oppover. Og mange menn i spes 40 års alderen kan være på sitt beste i denne alderen. Men det er min mening. Betyr ikke at jeg kun går etter 40-åringer. Jeg er nå åpen for alle aldre. Men jeg kjenner noen menn som sier de aldri kunne være sammen med noen rundt sin egen alder.. DET er skremmende! Spes når alderen da er over 40.
Gjest Skippern Skrevet 29. mars 2013 #4 Skrevet 29. mars 2013 (endret) Nei, jenter i tyveårene er ikke interessante. Kvinner i 30årene har et mer voksent og sensuelt vakrere utseende. De er sammen med de modne 40åringene de aller beste. Det barnlige henger for mye igjen hos tyveåringer. Og det blir for stor aldersforskjell mentalt sett. Det finnes selvfølgelig modne og flotte tyveåringer, men som nevnt - aldersforskjellen blir for stor. Det var kort og spontant fortalt min naturlige holdning og syn, på den saken. Edit: Hvorfor i all verden kikker tyveåringer på meg. Tror de at de har en sjans? Endret 29. mars 2013 av Skippern 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #5 Skrevet 29. mars 2013 Jeg tror slike menn tror 20åringer++ er dummere enn voksne kvinner og dermed lette bytter. Har alltid syns det var ekkelt, upassende og frekt når slike prøvde seg på meg da jeg var i den alderen. Anonym poster: 5f0368119c60fafca1441cc90ad4b5f5
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2013 #6 Skrevet 29. mars 2013 (endret) Jeg var innom en slik sjekkeside i går og er overrasket over hvor lite selvinnsikt mange menn (spesielt i ombruks-alderen) har. (mulig at damer også driver på med noe ala det, men jeg var ikke der og snuste) De fremstiller seg selv som en "gutt" i sin beste alder, glimt i øyet, sprek og leken, med på alt som er gøy og moro, noen opplyser til og med om at de ennå har sine egne tenner...*grøss...for en humor i en sjekkesituasjon* (og så følger det massevis av blunke-hint om hva de gjerne er med på)...og så kan de til nød tenke seg damer som er ett eller to år eldre, men helst tyve år yngre. Det er patetisk. Har de sett seg selv i speilet, undrer jeg. Ok, det har de visst, for de har profilbilder som er tatt via mobil og det duggvåte speilet på badet (de har akkurat dusjet og er rene og presentable)...vinklet (holde mobilen i "den lengste armen") slik at man må se bratt opp med sitt beste, kunstige, karslige smil (og dermed trylles dobbelthaka bort i samme slengen). Så får man se hele deres krampe-inntrukne six-pack (som ikke er der), deres smådvaske +/- overkropp, pluss hele dasslokket med sitteringen oppe, smågult og tydeligvis ikke vasket på en stund, vått håndkle, sure underbukser og sokker i en haug på gulvet, og de er rause; de har tatt bilder av seg selv i samtlige posisjoner. Alle skal få se hvilken praktkar dette dreier seg om. Skjønner de virkelig ikke selv at de regelrett driter seg ut? Endret 29. mars 2013 av Hoppetaujenta 15
For the ladies Skrevet 29. mars 2013 #7 Skrevet 29. mars 2013 Forkastelig for min del, jeg sliter med å date damer som er noen år yngre enn meg. Da jeg anser de som generelt for umodne etc. At menn da på 15 år mer enn meg går på de i den alderen er da ihvertfall tvilsomt. Slutten av 20 årene og voksne modne kvinner, kjør på. Men unge "dumme" kvinnfolk synes jeg er litt tvilsomt. Føler det nærmer seg utnytting da. Selv om jeg selv foretrekker 30+ så synes jeg nesten det er kleint og MTP alders forskjellen, men synes det er helt fair så lenge det er voksne modne mennesker det er snakk om, slikt at det er "ryddige" forhold ;-) 1
AnonymBruker 42 Skrevet 29. mars 2013 #8 Skrevet 29. mars 2013 Kan vel være 1000 årsaker til at noen menn velger å gå etter "ungjenter" i den alderen.... De tror de har sjangs, og det har de definitivt også i mange tilfeller. Ser ikke hva problemet med det er egentlig...
Guybrush Skrevet 29. mars 2013 #9 Skrevet 29. mars 2013 1. Du har de i midtlivskrise som er nevnt opp og i mente her inne i tråden 2. Du har dem som vil ha barn og derfor går etter noen som er 10 år yngre eller mer 3. Det virker på meg som at jenters preferanser når de er i 20-åra blir stadig eldre, muligens pga dårlige erfaringer med yngre gutter? 4. Jenter er generelt langt mer utdannet og modne i den alderen som muligens kan gjøre dem aktuelle for menn som er 10-15 år eldre? 5. Vet av uttallige jenter som har siklet på langt eldre menn. Se bare på hvor vanlig det er å være tiltrukket av langt eldre kjente menn. Johnny Depp og George Clooney for å nevne noen. Jeg antar vi snakker kun aldersforskjell nå, ikke kun "stygge eldre menn". Andre veien rundt er det svært uvanlig. Aldri overhørt og lagt merke til at gutta i 20åra sikler etter 40-50 årige kvinnelige kjendiser på samme måten. Jeg får følelsen av at man her snakker om uattraktive menn utseendemessig uansett alder og at det finnes flere av de jo eldre de blir. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #10 Skrevet 29. mars 2013 Veldig vanlig, og ja de tror de har sjangs.. De har ikke problemer med å sikte på de under 25 heller. Går etter dem fordi de generelt har strammere kropper og lite rynker kombinert med at fyren gjerne er i midtlivskrise. Jeg og min krets har de ikke hatt sjangs på foreløbig ihvertfall, vi synes de er ekle. Anonym poster: 0eff48d357d404e03e9a5927a9debfb2 Dette er vel relativt? Alt kommer an på utseende og hva mannen har å tilby av sosial verdi. Tror han her hadde fått mange småjenter på 23-30 til å bli litt mo i knærene: http://www.thesundaytimes.co.uk/sto/multimedia/dynamic/00239/damon-hill_239068k.jpg Anonym poster: c23193ef6d1e1ba52984d1ca3783a2da
Gjest Skippern Skrevet 29. mars 2013 #11 Skrevet 29. mars 2013 (endret) Det må vel være lov å være i 40årene. Kvinner og menn flest i 40årene er realister og går ikke etter tyvåringer. De som gjør det får vel et realt "nei" om de ikke har sjans. Nå skal det nevnes at kvinner i tyveårene og nærmere tenårene kikker. Det er lov. Ta det som et kompliment om noen flørter med blikket eller er interessert i dere. Det kommer en tid da blikk og interessen får en dalende kurve - 40årene kommer (forhåpentligvis,) til dere også. Endret 29. mars 2013 av Skippern 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #12 Skrevet 29. mars 2013 Jeg var innom en slik sjekkeside i går og er overrasket over hvor lite selvinnsikt mange menn (spesielt i ombruks-alderen) har. (mulig at damer også driver på med noe ala det, men jeg var ikke der og snuste) De fremstiller seg selv som en "gutt" i sin beste alder, glimt i øyet, sprek og leken, med på alt som er gøy og moro, noen opplyser til og med om at de ennå har sine egne tenner...*grøss...for en humor i en sjekkesituasjon* (og så følger det massevis av blunke-hint om hva de gjerne er med på)...og så kan de til nød tenke seg damer som er ett eller to år eldre, men helst tyve år yngre. Det er patetisk. Har de sett seg selv i speilet, undrer jeg. Ok, det har de visst, for de har profilbilder som er tatt via mobil og det duggvåte speilet på badet (de har akkurat dusjet og er rene og presentable)...vinklet (holde mobilen i "den lengste armen") slik at man må se bratt opp med sitt beste, kunstige, karslige smil (og dermed trylles dobbelthaka bort i samme slengen). Så får man se hele deres krampe-inntrukne six-pack (som ikke er der), deres smådvaske +/- overkropp, pluss hele dasslokket med sitteringen oppe, smågult og tydeligvis ikke vasket på en stund, vått håndle, sure underbukser og sokker i en haug på gulvet, og de er rause; de har tatt bilder av seg selv i samtlige posisjoner. Alle skal få se hvilken praktkar dette dreier seg om. Skjønner de virkelig ikke selv at de regelrett driter seg ut? Dette gjør vel alle på sjekkesider? Prøver å vise sine beste sider. Samme gjelder for kvinner som ta bilder fra sine beste vinkler som skjuler overvekten. Anonym poster: c23193ef6d1e1ba52984d1ca3783a2da 3
Gjest Tidssone Skrevet 29. mars 2013 #13 Skrevet 29. mars 2013 Jeg har spurt de mennene som er 10++ år eldre enn meg, som tar kontakt på nettsjekkesteder om dette. De synes de holder seg bedre enn damene og at damer holder seg dårlig, de vil ikke ha en rynkete dame. Dette er gjennomgangssvaret. For meg tyder det på manglende selvinnsikt, men samtidig et jææææææævlig godt selvbilde blant eldre menn. Ofte ser postinger slik ut: Han: Ser jeg er noe ellldeere enn det du søker :) men synns du er ei flott dame. fin kropp. Meg: Takk for kompliment. Han: kaffeeller noe en dag? vill koze med deg!!!111! Meg: Synes nok du er for gammel. Beklager. Ha en fin kveld og lykke til her inne. Han: Aller er bare ett tall... ;=) Meg: Dersom alder bare er et tall, hva gjør da at du ikke søker kvinner som er 20 år eldre enn deg? Han: De er alltfor gammle og rynkete. Menn hollder seg myyyyyyye bedre. Meg: Så da er regelen om at alder bare er et tall, unnet opp av menn som vil ha seg yngre kvinner? Han: *taushet* 9
Guybrush Skrevet 29. mars 2013 #14 Skrevet 29. mars 2013 Jeg har spurt de mennene som er 10++ år eldre enn meg, som tar kontakt på nettsjekkesteder om dette. De synes de holder seg bedre enn damene og at damer holder seg dårlig, de vil ikke ha en rynkete dame. Dette er gjennomgangssvaret. For meg tyder det på manglende selvinnsikt, men samtidig et jææææææævlig godt selvbilde blant eldre menn. Ofte ser postinger slik ut: Han: Ser jeg er noe ellldeere enn det du søker :) men synns du er ei flott dame. fin kropp. Meg: Takk for kompliment. Han: kaffeeller noe en dag? vill koze med deg!!!111! Meg: Synes nok du er for gammel. Beklager. Ha en fin kveld og lykke til her inne. Han: Aller er bare ett tall... ;=) Meg: Dersom alder bare er et tall, hva gjør da at du ikke søker kvinner som er 20 år eldre enn deg? Han: De er alltfor gammle og rynkete. Menn hollder seg myyyyyyye bedre. Meg: Så da er regelen om at alder bare er et tall, unnet opp av menn som vil ha seg yngre kvinner? Han: *taushet* Igjen, her snakker du ikke om eldre menn men om uattraktive ureflekterte umodne menn som gjerne kanskje i tillegg har et lite flatterende utseende sammenlignet med andre menn ei på din alder kan date. Min påstand er at din reaksjon ville vært like negativ om fyren så slik ut, oppførte seg på samme fjortismåte men var yngre enn deg Erstatt den fyren i eksemplet ditt med følgende utseende 12 år eldre enn deg, legg så til sofistikert oppførsel, god humor og glimt i øyet. Er det fremdeles alderen som er problemet? Eller utseendet/oppførselen (som kjent er ikke det forbundet med alder - en idiot er en idiot uansett) 1
Gjest Lille-pus Skrevet 29. mars 2013 #15 Skrevet 29. mars 2013 Jeg tror det i Guybrush sitt eksempel vil være kombinasjonen av alder og oppførsel som utgjør 'neitakk'. Forøvrig fullstenddig enig i at en idiot er en idiot uansett, . og det finnes noen av dem ja. For meg ville aldersdifferansen på 12 år fremdeles være nok til å takke pent 'neitakk', tross et ok utseende, sofistikert oppførsel, god humor og glimt i øyet. Det er i meste laget for meg. Og 'ja' jeg har hatt nok av disse interessentene jeg også, men da i en litt annen aldersgruppe enn 40 årene.
Gjest Tidssone Skrevet 29. mars 2013 #16 Skrevet 29. mars 2013 Igjen, her snakker du ikke om eldre menn men om uattraktive ureflekterte umodne menn som gjerne kanskje i tillegg har et lite flatterende utseende sammenlignet med andre menn ei på din alder kan date. Min påstand er at din reaksjon ville vært like negativ om fyren så slik ut, oppførte seg på samme fjortismåte men var yngre enn deg Erstatt den fyren i eksemplet ditt med følgende utseende 12 år eldre enn deg, legg så til sofistikert oppførsel, god humor og glimt i øyet. Er det fremdeles alderen som er problemet? Eller utseendet/oppførselen (som kjent er ikke det forbundet med alder - en idiot er en idiot uansett) Jeg takker nei til menn som ser ut som dette og som tror de er guds gave til kvinnen. Hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg vil jo ikke ha en slik mann. Forøvrig er det svært, svært få menn på noenogfemti som har et utseende på nivå med bildet du la ut her. 3
Gjest Tidssone Skrevet 29. mars 2013 #17 Skrevet 29. mars 2013 Og en liten ting til. Det er alder som diskuteres i tråden. Faktisk om hvorvidt eldre menn har sjans på yngre damer. Å diskutere utseende osv er jo noe helt annet enn alder? Ja?
Guybrush Skrevet 29. mars 2013 #18 Skrevet 29. mars 2013 Og en liten ting til. Det er alder som diskuteres i tråden. Faktisk om hvorvidt eldre menn har sjans på yngre damer. Å diskutere utseende osv er jo noe helt annet enn alder? Ja? Du legger ned et premiss som ødelegger debatten. Du sier at 10 år eldre enn deg = stygg (oppramsingen av fysiske detaljer), taper (din utredning om hvor skittent, patetisk og jævlig det er hos disse mannfolk som er 10 år eldre enn deg), at de er fjortiser i huet (ref meldingseksemplet du ramset opp som ser ut til å være skrevet av en fyr på 18) osv. Jeg legger da opp en tankerekke hvor jeg påstår at dine holdninger ikke handler om alder men om utseendet, oppførsel, intelligens, modenhet osv. Du kan heller moderere deg til å si "min erfaring er at de mannfolka jeg blir kontaktet av på sjekkesider og som er 10 år eldre enn meg er stygge, dumme, barnslige etc" Min erfaring sjekkemessig med kvinner på din alder er jo av samme sort - jeg har stort sett da jobbet på utesteder (da jeg studerte) eller vært ute på byen og blitt oppsøkt av det jeg da ville kategorisert som ekle, småkåte eldre kvinner som prøvde å klype en i ræva og trodde de var sjukt sjarmerende og hadde draget. Basert på din retorikk skulle det da tilsi at du er akkurat lik og at alle kvinner på din alder er totalt uinteressante basert på den type oppførsel og utseende 1
Gjest Tidssone Skrevet 29. mars 2013 #19 Skrevet 29. mars 2013 Du legger ned et premiss som ødelegger debatten. Du sier at 10 år eldre enn deg = stygg (oppramsingen av fysiske detaljer), taper (din utredning om hvor skittent, patetisk og jævlig det er hos disse mannfolk som er 10 år eldre enn deg), at de er fjortiser i huet (ref meldingseksemplet du ramset opp som ser ut til å være skrevet av en fyr på 18) osv. Jeg legger da opp en tankerekke hvor jeg påstår at dine holdninger ikke handler om alder men om utseendet, oppførsel, intelligens, modenhet osv. Du kan heller moderere deg til å si "min erfaring er at de mannfolka jeg blir kontaktet av på sjekkesider og som er 10 år eldre enn meg er stygge, dumme, barnslige etc" Min erfaring sjekkemessig med kvinner på din alder er jo av samme sort - jeg har stort sett da jobbet på utesteder (da jeg studerte) eller vært ute på byen og blitt oppsøkt av det jeg da ville kategorisert som ekle, småkåte eldre kvinner som prøvde å klype en i ræva og trodde de var sjukt sjarmerende og hadde draget. Basert på din retorikk skulle det da tilsi at du er akkurat lik og at alle kvinner på din alder er totalt uinteressante basert på den type oppførsel og utseende Du må spesifisere følgende: 1. hvor sier jeg at ti år eldre enn meg er det samme som stygg? 2. hvor er min oppramsing av hvor skittent og jævlig det er hos disse mennene? 3. meldingseksemplet er høyst reelt og jeg får mange av den typen. Av menn i alle aldre, alle former for utseende osv.
Gjest Tidssone Skrevet 29. mars 2013 #20 Skrevet 29. mars 2013 Jeg var en periode bruker på sukker og leste en del på forumet der. Vet derfor at mange unge gutter får rimelig mange meldinger fra eldre damer. Tror nok ikke problemet hadde eksistert dersom vi enten hadde akseptert at ikke-interessante personer tar kontakt på nettdatinsarenaer, eller at de som sender mail i hytt og dyne hadde lest profiltekster litt bedre. Om brukerne hadde overholdt "kravene" i profilene, så ville dette ikke ha vært noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå