Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Infidel
Skrevet

Næmen...nå skjønner jeg ingenting altså...I debatter sier jo muslimene at folk som Osama & Co ikke er gode muslimer og at det de gjør ikke er akseptert av den store hopen muslimer.

Vel, antihelten har fått sitt eget parfymemerke og salget går sikkert strålende i Pakistan:

http://www.dailytimes.com.pk/default.asp?p...2-3-2004_pg1_10

*ler så jeg griner*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Lekkert" er min første tanke :ler:

Gjest Nicoline
Skrevet

Før vi vet ordet av det så har vi kanskje en " Eau de Krekar" i parfymeri-hyllene her til lands :wink:

Skrevet

Sikkert en deilig lukt av svette og terror,mmmm... :ler:

Skrevet

Tråden er delt, resten ligger på skråblikk og generaliseringer. Marianne Moderator

Skrevet
Tråden er delt' date= resten ligger på skråblikk og generaliseringer. Marianne Moderator

Greit nok, bare en aldri så liten observasjon i den forbindelse. Jeg ser at den nye tråden under Skråblikk og generaliseringer har fått tittelen "Terror". Greit nok det også, men når "Terror" flyttes ut av Aktuelle saker må vel det bety at KG ikke anser terror for å være noen aktuell sak ?

Nå blir vel tråden delt på nytt, og dette innlegget flyttet til "Ris, ros...", hvis det ikke blir "ryddet" bort, eller hva ?

Prithivi

PS: Hehe... Jeg ser du har forandret det nå. Ble det FOR flaut å benekte at terror er et aktuelt tema ?

Skrevet

Greit nok, bare en aldri så liten observasjon i den forbindelse. Jeg ser at den nye tråden under Skråblikk og generaliseringer har fått tittelen "Terror". Greit nok det også, men når "Terror" flyttes ut av Aktuelle saker må vel det bety at KG ikke anser terror for å være noen aktuell sak ?

Nå blir vel tråden delt på nytt, og dette innlegget flyttet til "Ris, ros...", hvis det ikke blir "ryddet" bort, eller hva ?

Prithivi

PS: Hehe... Jeg ser du har forandret det nå. Ble det FOR flaut å benekte at terror er et aktuelt tema ?

Hehe... Jeg ser du kommenterer flyttingen. Ble det FOR flaut å si at du kjeftet for raskt?

Skrevet
Hehe... Jeg ser du kommenterer flyttingen. Ble det FOR flaut å si at du kjeftet for raskt?

Langt i fra. Det var MOD som dummet seg noe så aldeles grenseløst ved implisitt å si at terror ikke er en aktuell sak. Hadde ikke latt bemerknigen om det falle ville den nye tråden hatt samme tittel fremdeles. Etter Madrid er det mildest talt en smule oppsiktsvekkende, og neppe noe særlig mange vi være enige i.

Denne delingen er for øvrig noe gedigent barnslig sludder. At man griper inn mot avsporing av en debatt og eventuelt deler en tråd er i og for seg greit nok, men det finnes ikke snev av konsekvens og logikk i måten det gjøres på. Ser man på andre tråder hender det rett som det er at de beveger seg helt eller delvis bort fra det opprinnelige tema. Se f eks på tråden om USAs veto i FN. Den endte opp som en diskusjon om hvem som startet seksdagerkrigen. Men ble den delt av den grunn ? Nei, det ble den ikke. Men i det øyeblikk det kommer kritiske bemerkninger om islam eller muslimer blir man hysterisk. Det så barsnslig og idiotisk at det bare er til å le rått av. Som om en parfyme oppkalt etter Osama bin Laden ikke har noe å gjøre med hvorvidt han har støtte hos mange muslimer eller ikke, eller omvendt ? Selvsagt har det det.

At man dummer seg ut så det går over alle støvleskaft ved å si at terror ikke er en aktuell sak er neimen ikke rart når men benekter noe så åpenbart som det.

Prithivi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...