Gå til innhold

Kløe i øret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært hos legen flere ganger og prøvd både det ene og det andre, og det hjelper ikke. Har tatt ørelys tre ganger, og det kom ut en rosin hver gang. Jeg prøver å ikke røre eller klø, men noen ganger kommer det en plutselig intens kløe, og jeg bare MÅ bruke en qtips. Jeg har øredråper jeg fikk når jeg tok ørelys, men de hjelper ikke.

Har brukt øredråpene siden oktober, og har fått reseptbelagte øredråper av legen før som ikke har hjulpet.

Noen som har tips?

Anonym poster: ae7c16682b285b06aae01475c3344ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger klør det bare sånn i ørene at man er nødt til å klø seg. Men det kan være bare deilig, trenger ikke være noe galt. Du kan bruke en gammeldags hårspenne (lus) istedenfor q-tips. Har du forsøkt allergitabletter (antihistamin og/eller kortison), nesespray eller øredråper (kortison)?

Er du på iPad eller mobil - det kom vel ikke en rosin ut av øret ditt?? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen ganger klør det bare sånn i ørene at man er nødt til å klø seg. Men det kan være bare deilig, trenger ikke være noe galt. Du kan bruke en gammeldags hårspenne (lus) istedenfor q-tips. Har du forsøkt allergitabletter (antihistamin og/eller kortison), nesespray eller øredråper (kortison)?

Er du på iPad eller mobil - det kom vel ikke en rosin ut av øret ditt?? :fnise:

Ørevoks på størrelse med en rosin :fnise:

Jeg hører ikke på høyre øre. :(

Anonym poster: ae7c16682b285b06aae01475c3344ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei,

jeg er plaget med noe av det samme. Etter en runde med øregangsbetennelse for et par år tilbake begynte jeg å produsere enormt mye ørevoks. Ikke bare klør det veldig tild tider, men det er perioder hvor jeg så og si ikke hører noen ting på det ene øret. Det er ordentlig kjipt!

Det som har hjulpet meg er rett og slett å skylle ørene hos legen.. Kanskje det kan være lurt å bestille en time til det? Jeg har kjøpt med en stor "skyllesprøyte" hjem, samboeren min har hjulpet meg med å skylle ørene et par ganger..

Masse lykke til!

Anonym poster: 7710bd1adee1b03f228452d3d4a26fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...