AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #1 Del Skrevet 28. mars 2013 Hei Jeg synes det virker veldig interessant å jobbe som kommunikasjonsrådgiver. Å f.eks ha ansvaret for sosiale medier for en bedrift, skrive pressemeldinger osv. Er det noen som jobber som kommunikasjonsrådgiver, eller et lignende yrke.. eller noen som har noen andre erfaringer fra denne bransjen? Er interessert i all informasjon :D Anonym poster: 26f0713013aee194d11ed6df445d1dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…