Gå til innhold

Liten tatovering, pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å tatovere 6 tall, fødselsdatoen min på hånda hos Starlight i Drammen. Og jeg har ikke tid til å dra innom før jeg bestiller time og gjør det. Noen som vet hva det kan ligge på i pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1600 gjerne? Men, pris varierer veldig fra plass til plass, og jeg bor ikke i Drammen.. Når det er sagt. Du er herre over din egen kropp, og så lenge du blir fornøyd, så er jo det det eneste som betyr noe. Men! Hvorfor i alle dager skal du tatoverer fødselsdatoen din på hånda? Er nesten helt sikker på at du kommer til å angre. Det og eget navn er tatoveringer som man typisk tar når man VIL ha en tatovering, men ikke aner hva man vil ha.. No offence:S

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

De fleste jeg har vært innom opererer med en minstepris på 500

Skrevet

Jeg har 5 bokstaver og 3 symboler, betalte 700, men prisen var egentlig 1000.

Syns uansett ikke du skal henge deg opp i prisen, det er MYE viktigere at tatoveringen blir fin. Bedre å sikre seg og betale 2000, enn å betale 800 og få en halvfin.. Husk at den skal være på kroppen din resten av livet! Dagens preken ;)

Gjest Lypcha
Skrevet

Jeg tok et symbol på ca 7x3 cm og den kostet 800kr på starlight.

Skrevet

har tre venninner som har tattovert fødselsdato (datoen til barna sine), og de har alle betalt 1000 kr hver :)

Skrevet

De jeg har vært hos har hatt minstepris på 1000, så utifra det de andre har svart i tråden, ville jeg bare stukket innom de forskjellige stedene og hørt hvilken pris de arbeider utifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...