Gå til innhold

Liten tatovering, pris?

Jordbæra

Anbefalte innlegg

Tenker på å tatovere 6 tall, fødselsdatoen min på hånda hos Starlight i Drammen. Og jeg har ikke tid til å dra innom før jeg bestiller time og gjør det. Noen som vet hva det kan ligge på i pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1600 gjerne? Men, pris varierer veldig fra plass til plass, og jeg bor ikke i Drammen.. Når det er sagt. Du er herre over din egen kropp, og så lenge du blir fornøyd, så er jo det det eneste som betyr noe. Men! Hvorfor i alle dager skal du tatoverer fødselsdatoen din på hånda? Er nesten helt sikker på at du kommer til å angre. Det og eget navn er tatoveringer som man typisk tar når man VIL ha en tatovering, men ikke aner hva man vil ha.. No offence:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 5 bokstaver og 3 symboler, betalte 700, men prisen var egentlig 1000.

Syns uansett ikke du skal henge deg opp i prisen, det er MYE viktigere at tatoveringen blir fin. Bedre å sikre seg og betale 2000, enn å betale 800 og få en halvfin.. Husk at den skal være på kroppen din resten av livet! Dagens preken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tre venninner som har tattovert fødselsdato (datoen til barna sine), og de har alle betalt 1000 kr hver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De jeg har vært hos har hatt minstepris på 1000, så utifra det de andre har svart i tråden, ville jeg bare stukket innom de forskjellige stedene og hørt hvilken pris de arbeider utifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...