Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mille
Skrevet

Jeg ble kjent med en mann for tre mnd siden. Vi har vært en del sammen og jeg liker han veldig godt, men det er ett par ting som gjør meg litt usikker på om jeg vil satse på han eller ikke. Jeg er alenemamma for en gutt på elleve år og vil være svært forsiktig med å involvere en evt ny kjæreste i sønnen min. Jeg har to forhold bak meg som ikke fungerte og som sønnen min fikk et forhold til.

Dette har jeg snakket med denne mannen med. De to forholdene jeg har bak meg har ikke vært tette forhold, men allikevel. Jeg vil også være forsiktig overfor andre, og ikke fortelle "hele verden" at jeg er i et forhold, raskt. På facebook f.eks. Jeg vil være "sikker" denne gangen. Vil finne den rette..

Mannen har truffet sønnen min et par ganger, men det har vært som en venn. Jeg synes det er altfor tidlig å kalle han en kjæreste, selvom det muligens er denne veien det går.

Dette skjønner ikke mannen, han virker ganske oppgitt over at han ikke kan kalle meg for kjæresten og at ikke jeg vil la han overnatte hos meg når sønnen min er der. Han forteller også dette til andre, som mener vi bare bør "kjøre på", og jeg merker at jeg blir ganske irritert over det.

Hva synes dere om dette? er det etter 3 mnd på tide å involvere barn, alle venner, familie, facebook osv? Jeg skjønner jo han også på en måte, men jeg vil bare bruke litt mer tid...oppgitt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på at du allerede har 2 forhold bak deg som du har involvert gutten din i tenker jeg at det er lurt å være sikker denne gangen å bruke bedre tid. Man skal ikke forhaste barn inn i nye tilværelser som "mamma sin nye kjæreste". Jeg antar at han ikke har barn selv siden han ikke forstår dette.

Jeg syntes du bør forklare han dette en gang til. Hvis han ikke forstår dette, at dette handler om gutten din og ikke dere to som utvikler dere som par, så syntes ikke han forstår seriøsiteten av det å ha barn.

Det du gjør er helt riktig. Å nei man kjører bare ikke på med kjærester når man har barn-

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...