AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #1 Skrevet 28. mars 2013 Jeg har en vennine som var sammen med en type som var 17 år eldre enn henne i 2 år. Han hadde nokså bra med penger og egen bedrift og eiendeler. Det begynte å skrante firmaet hans. Hun dumpet han mens dette pågikk. 3 Måneder senere traff hun en ny mann som er 15 år eldre enn henne. Han har høy utdannelse og tjener ca 2 mill i året. Jeg elsker venninen min for alt det er verdt, hun er rålekker å er en nydelig jente. Utrolig pen å se på. Men kan ikke skjønne hvorfor hun fortrekker disse gamle mennene. Hun kan få hvem hun vil. Er det penger å status det handler om? Anonym poster: 94f542fd7b5cd1ba9df8b55e4abf43ab
Sokkesko Skrevet 28. mars 2013 #2 Skrevet 28. mars 2013 Ut i fra hva du skriver, så kan det virke sånn. Men det kan være mer bak det enn hva du tror. Har du snakket med henne om dette?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #3 Skrevet 28. mars 2013 Ut i fra hva du skriver, så kan det virke sånn. Men det kan være mer bak det enn hva du tror. Har du snakket med henne om dette? Nei jeg tørr ikke å konfontere henne med det, føler det blir feil. Hva skal jeg si liksom? Hun er vell og merke 26 år og voksen jente. Utrolig oppegående og klok jente. Jeg forstår bare ikke denne overgangen til eldre menn med penger og status. Anonym poster: f2cee0fbe9cce6803945f15eeae6b5e7
Sokkesko Skrevet 28. mars 2013 #4 Skrevet 28. mars 2013 Det er kanskje ikke så mye du kan si. Men kanskje du kan spørre henne om grunnen? Det kan være det er andre grunner til at hun går fra dem. Eller så er det som du sier, at hun er en såkalt golddigger. Ja, jeg skjønner godt at det ikke er så lett å vite hva du skal si. Men dere er venninner, da burde dere kunne snakke om slike ting også?
Snakkis Skrevet 28. mars 2013 #5 Skrevet 28. mars 2013 (endret) Det er kanskje ikke så mye du kan si. Men kanskje du kan spørre henne om grunnen? Det kan være det er andre grunner til at hun går fra dem. Eller så er det som du sier, at hun er en såkalt golddigger. Ja, jeg skjønner godt at det ikke er så lett å vite hva du skal si. Men dere er venninner, da burde dere kunne snakke om slike ting også? Endret 28. mars 2013 av melonen
Sokkesko Skrevet 28. mars 2013 #6 Skrevet 28. mars 2013 Da er det jo litt verre å vite hva man skal si. Hvis hun er fornøyd med ting slik det er, så er det vel kanskje ikke noe problem?
Gjesten Skrevet 28. mars 2013 #7 Skrevet 28. mars 2013 Det er umulig å vite. Jeg har også en venninne som i all hovedsak har vært sammen med mye eldre menn, men der var det ingen golddigging i bildet i det hele tatt. Det kan selvfølgelig hende din venninne har mørke hensikter, men ikke ta det for gitt.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #8 Skrevet 28. mars 2013 Grunnen til at jeg tror det er for pengene og statusen sin del er fordi hun skrøt mye av at han første hadde penger og skulle kjøpe villa til henne. Men da det begynte å skrante for han økonomisk gjorde hun det slutt. Skjønner jo at det kan påvirke forholdet dems negativt. Men så for å deretter finne seg en ny som er mye eldre med penger bare 3 måneder etterpå? Hun har ikke altid vært slik. Før holdt hun seg til gutte på sin egen alder uten form form penger eller status. Føler ikke det er vanlig å gå fra gutter på din egen alder til 15-16 år eldre. Anonym poster: f2cee0fbe9cce6803945f15eeae6b5e7
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2013 #9 Skrevet 28. mars 2013 Jeg har falt for flere eldre menn, dvs i 40-årene, første gang var jeg 21, han 41. Han hadde høy utdannelse, men lav/normal inntekt. Det handler ikke om penger, jeg har alltid vært litt eldre enn min alder og satt pris på en del kvaliteter som man trenger livserfaring for å opparbeide seg. Den utstrålingen kan telle like mye som et ungt glatt utseende.
Chien Skrevet 28. mars 2013 #10 Skrevet 28. mars 2013 Det vil du aldri vite for sikkert, med mindre hun forteller det selv. Så jeg foreslår at du dropper å tenke over det. Hun er venninnen din og det er det som betyr noe. Forresten kan det være snakk om ordentlige følelser selv om at man er sammen med menn som er eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå