Gjest Vevila Skrevet 28. mars 2013 #1 Skrevet 28. mars 2013 Noen som har opplevd morsomme misforståelser i hverdagen? Her oppstår det hele tiden, men det er spesielt en episode i løpet av de siste årene som har festet seg. Moren min er over gjennomsnittet paranoid, og en dag jeg var på besøk hos henne hadde jeg lagt veska mi sånn halveis åpen i sofaen. Da jeg hadde vært hos henne en stund kom hun bort til meg på kjøkkenet og la en liten zip-pose med b-vitaminer som hun hadde sett i veska mi. "Hva er dette?" utrbøt hun gråtkvalt, mens jeg prøvde å kvele latteren for å fortelle henne hva det var. Mobber henne enda litt for denne episoden
Pringle Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Bra du tar det sånn! Mora min har holdt på på lignende vis i alle år, og det holdt på å ta knekken på meg.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #3 Skrevet 30. mars 2013 Jeg kjenner en som er paranoid og hun er rask til å trekke sine egne konklusjoner. Jeg baaare vet, er hennes standardsvar. En dag så ble hun sur og anklagde en annen venninne for å ignorere, for å ville utfryse henne osv, var sint, så sint...(ikke svart på de 2 sms'ene hun hadde sendt henne)...så viste det seg at hun hadde glemt igjen mobilen hos, ja, den paranoide venninnen. Litt vel mye paranoid, kanskje? Anonym poster: 7b50b09e535f10054d3439a3f92c9b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå