Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, jeg snakker om Facebook.

Jeg så at eksen til typen min hadde blokkert meg på Facebook. Jeg har aldri kontaktet henne på noen måte, hun har kontaktet meg på Facebook (derfor jeg så at meldingene fra henne er fra "Facebook bruker" og da skjønte at hun hadde blokkert meg).

Kanskje litt spesielt å henge seg opp i, men jeg synes det var veldig merkelig da det tross alt er hun som har kontakta meg det og jeg omtrent ikke har svart. Vi er ikke venner på Facebook (jeg har hverken sett eller møtt henne) og vi har begge sperret kontoer for andre enn våre venner, så ingen av oss "ser" den andres profil, også har hun blokkert meg?

Jeg vet ikke egentlig hvor jeg vil med dette, bare synes det var utrolig merkelig..

Anonym poster: e7eb4f082e23eb4d07d5e821f692fbd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er facebook, det er ingen big deal.

Jeg tolker det du skriver som at du ikke ønsker kontakt med henne, så da burde det i grunn bety null niks og nada for deg.

Kos deg med kjæresten isteden for å bry deg om henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er facebook, det er ingen big deal.

Jeg tolker det du skriver som at du ikke ønsker kontakt med henne, så da burde det i grunn bety null niks og nada for deg.

Kos deg med kjæresten isteden for å bry deg om henne.

Jeg ønsker ikke kontakt med henne nei.

Men jeg bare synes det var totalt ulogisk av henne å blokkere meg. Det er ikke sånn at jeg kontakter henne, kan se profilen hennes.

Eneste er at vi har et par felles venner, men det er vel heller bekjente til oss begge som vi ike har kontakt med. Eneste var at jeg kommenterte et bildet til han ene for en stund siden, kan jo være det.

Men synes det er rart at hun så lenge etterpå skal synes at det er så sårt at eksen fikk seg ny kjæreste, at hun ikke en gang orker å se mitt navn de få gangene det skjer. Kan ha skjedd 1 gang eventuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Men synes det er rart at hun så lenge etterpå skal synes at det er så sårt at eksen fikk seg ny kjæreste, at hun ikke en gang orker å se mitt navn de få gangene det skjer. Kan ha skjedd 1 gang eventuelt.

Jeg tenker at dette er grunnen. Jeg er snart 30, er gift og har barn (og har vært sammen med mannen min i 11 år), likevel liker jeg f.eks ikke å se bilder på facebook av ungdomskolekjæresten (!) min og andre damer :P Liker forøvrig heller ikke at hans navn dukker opp. Det er likevel ikke sånn at jeg har kjærlighetssorg eller tenker så veldig mye på han, det er bare sånn det er.

Anonym poster: 5191828af8ccdba7a3b67a17c113afc5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...