Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I høst begynte jeg på et nytt studie. Her ble jeg kjent med en herlig gutt og vi fikk en fantastisk kjemi med en gang. Vi hadde mange like interesser. Jeg hadde kjæreste da, og han hadde samboer. Etter hvert ble det slutt mellom meg og min kjæreste, mye på grunn av sjalusien han hadde for forholdet til meg og klassekameraten min. Så skjedde det som aldri skulle skje, jeg falt for han i klassen min, og han falt for meg, tror jeg. Vi utviklet et hemmelig, seksuelt forhold, og hadde sex noen ganger. Ble også kjent med samboeren hans og hun visste ingen ting. Han sa hele tiden at jeg var vakker, at han var glad i meg og at han savnet meg. Han fortalte også om problemene han hadde med samboeren sin, og at han egentlig ikke brydde seg om henne lengre, men det var alltid en grunn for at han ikke ville slå opp med henne.

Nå har hun funnet ut hva som har skjedd, og han vil ikke lengre snakke med meg. Han ser ikke lengre på meg på skolen og det siste han sa til meg var at han "ikke prioriterte å rydde opp mellom meg og ham". De er fortsatt sammen. Jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Hvorfor slår han ikke opp med henne, som han sa han skulle? Jeg må da ha betydd noe for ham, siden han sa alle de fine tingene til meg? Eller betydde jeg ingen ting for ham?

Anonym poster: 87371bea31e58fe7a63ce5906e75acc0

Videoannonse
Annonse
Gjest Adera
Skrevet

Du var ein han hadde sex med på siden, du var hans lille, spennende hemmelighet, elskerinna hans. No er du ikkje hemmelig lenger og han hadde neppe tenkt å forlate samboeren sin for deg uansett. Han sa de fine tingene til deg, for å holde deg liggende på rygg med sprikende ben.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men hva har forandret seg mellom dem? Siden han plutselig ikke vil forlate henne likevel?

AnonymBruker
Skrevet

Du vet jo at det bare er sånn menn sier for å få ha sex med flere?

Anonym poster: f204f3d7ef838a62007f3c091f7ee22a

Skrevet
:fnise: Du er en typisk elskerinne..
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

:fnise: Du er en typisk elskerinne..

En typisk elskerinne? Samboeren kan ikke ha betydd mye for ham når han brukte så mye tid på meg.. Jeg må da ha betydd noe for ham.

AnonymBruker
Skrevet

Men hva har forandret seg mellom dem? Siden han plutselig ikke vil forlate henne likevel?

Hallo hallo, er det noen hjemme? Han ville aldri forlate henne, han sa det for at du skulle ligge med han.

Anonym poster: 3739c9010eb4cbae1b8624fa0ffd6491

• Liker 6
Skrevet

Det er ganske vanlig at folk som ønsker å ha seg litt utenom forholdet sitt, kommer med løgner om hvor fælt de har det med h*n der hjemme, og hvor mye h*n elsker deg. Det er kun for å overtale vedkommende til å ha sex. Så trolig har han ikke ombestemt seg. Han hadde nok aldri tenkt å gå fra henne.

• Liker 2
Skrevet

Det du sier er textbook-example på hva folk som ønsker seg en affære sier. Han visste at du ikke ville være interessert om han sa rett ut "det er litt kjedelig å bare ha sex med samboeren min så jeg vil gjerne ha noe på si men jeg vil ikke noe mer og jeg vil beholde samboeren min som ikke må vite noe".

Det er ikke slik at enhver person man blir tiltrukket av er ærlige rederlige og snille mennesker. Optimalt sett skulle det ringet noen bjeller og du skulle vært litt mer kritisk.

Hele greia smalt i trynet på ham og derfor skyver han deg unna siden han hele tiden aldri har hatt intensjon om å kvitte seg med samboeren. Trist at både du og kjæresten hans blir lurt slik.

Skrevet

The shit got real! Han måtte ta et valg; i 99,9% av tilfellene velger man kjæresten over den andre. Han har nok en stor jobb å gjøre på hjemmebasis og det at han "ikke prioriterer å rydde opp mellom deg og ham" viser bare at han alltid har og alltid vil prioritere kjæresten sin fremfor deg.

Og vel fortjent til deg, sier jeg bare!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare sjekk alle de andre trådene fra elskerinner her inne! Mannen har jo sagt akkurat det samme til de også. Nå som han ble ferska så ser du jo at han aldri planla å flytte fra samboeren sin , og at du bare var litt spenning på siden for han. Han finner seg sikkert ei ny dame som han sier akkurat det samme til nå.

Anonym poster: c605947ab1b1432d28c80277e18565a8

Skrevet

Du var noe spennendes og noen han kunne tømme seg i

Glem han og gå vidre med livet. Han er ikke verdt fem sure sild..

Gjest Adera
Skrevet (endret)

Eg tviler på at noe av det han fortalte deg var sant. Det eineste som har forandret seg mellom de, er at han blei tatt for å være utro og ho har tydeligvis valgt å tilgi (han har sikkert løyet til dama også, for å slippe billigere unna). Han hadde neppe planer om å forlate samboeren i det heile tatt. Kom deg videre i livet, ligg unna denne dotten av ein guttunge og ikkje pul gutter som du veit har dame, som du i tillegg velger å bli "venn" med. Eg hadde faen klappet til deg om eg kjente deg, kun for sistnevnte!

Endret av Adera
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En typisk elskerinne? Samboeren kan ikke ha betydd mye for ham når han brukte så mye tid på meg.. Jeg må da ha betydd noe for ham.

Hør på deg selv da. Ja du betydde ett ligg, som han gjorde klart for deg når han sa at han ikke gadd å prioritere å rydde opp mellom dere. Så åpenbart betydde hun mer for han enn deg.

Anonym poster: ce233c3094e440490798c0025eea5272

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du lever litt i drømmeverden TS. Se heller på handling enn ord. Det er jo fryktelig lett for noen å si fine ting man ikke mener, men du ser jo på hvordan han behandler deg nå hvor mye du egentlig betydde for han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan han fortsatt være sammen med henne da, når han ligger med andre?

Skrevet

Fordi han lyver til alle og synes det er helt greit å ha flere han kan ha sex med. Fyren er ikke monogam og liker å lure de som er glad i ham. En klassisk "once a cheater always a cheater"

• Liker 1
Gjest Adera
Skrevet

Hvem veit... Kanskje han "elsker" samboeren eller ikkje gidder å slå opp fordi det er ein god kilde til regelmessig sex og eit ryddig hus, men likevel liker å klaske på dumme, desperate, villige kvinnfolk som tror på alt som kommer ut av kjeften på han? Alvorlig talt, hvor kørka må man være for å falle for "eg og dama har problemer, eg har tenkt å slå opp med kjerringa ass, passer bare ikkje så bra akkurat nå lizm ass... men eg liker deg lissom.. såå... pule?". Om kvinnfolk absolutt vil ha eit slikt mannfolk og mannfolket faktisk er seriøst, så går det fint an å vente til han har ordnet opp i sakene før man innleder eit forhold bak ryggen på noen.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Han brukte deg for litt ekstra spenning og morro, så ble han avslørt og da var det ikke noe spennende lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...