Gå til innhold

Npr du blir blokket eller slettet på Facebook av en du ser daglig...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan takler dere å bli slettet eller blokket av noen dere ser nesten daglig f.eks på jobb eller studier? Tar dere det opp med vedkommende eller gir dere bare faen?

Har blitt blokkert og slettet av venner og bekjente så mange ganger at det er en ikke-hendelse for meg. Men merker at folk jeg sletter eller blokker reagerer passivt aggressivt på det i virkeligheten uten at de tar det opp da...

Anonym poster: 80b045ab8452655d0d32c7bd8e84cb09

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du blir blokkert av "venner" veldig ofte, så bør du kanskje sjekke litt hva slags venn du er?

Anonym poster: c9ef5794eb15f9f09a58c1ba586c2361

• Liker 4
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Noe sier meg at du poster masse drit hele tiden.

• Liker 5
Gjest RompeRusk
Skrevet

Du vokser opp, og innser at det er faktisk bare facebook...

Og så revurderer du ditt syn på "vennskap"...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du blir blokkert av "venner" veldig ofte, så bør du kanskje sjekke litt hva slags venn du er?

Jeg blir oftest blokkert fordi jeg legger opp til det selv, ved å f.eks poste nasty ting på deres vegg for moros skyld eller gjøre noe annet irriterende. Blir aldri irritert på sånt. Det eneste som plager meg er folk som sletter meg helt uten grunn, eller som nekter meg å se på deres wall osv. Da kutter jeg ut all kontakt med dem utenfor internett også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir oftest blokkert fordi jeg legger opp til det selv, ved å f.eks poste nasty ting på deres vegg for moros skyld eller gjøre noe annet irriterende. Blir aldri irritert på sånt. Det eneste som plager meg er folk som sletter meg helt uten grunn, eller som nekter meg å se på deres wall osv. Da kutter jeg ut all kontakt med dem utenfor internett også.

Men hvorfor poster du ting som du vet de kommer til å reagere på? Hadde noen gjort det med meg, og jeg ikke var spesielt god venn med denne personen, så hadde jeg garantert sletta deg. Og for å være helt ærlig. Hvis de blokerer deg på Fb fordi du er sjenerende, så tviler jeg på at de bryr seg om du kutter kontaken med dem irl også :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hvorfor gjør du det? Jeg hadde blitt irritert om en person la ut masse drit på min vegg. Det er greit å tenke på hva som står på veggen til folk mtp jobb, familie og slikt. Ha litt respekt for andre folk.

• Liker 1
Gjest Adera
Skrevet

Om det ikkje er ein venn av meg, så gir eg faen.

• Liker 1
Skrevet

Nei, klart du ikke blir irritert over å bli blokkert, når de har all grunn til det. Men skjønner du at de som blokkerer deg har blitt veldig irritert på din oppførsel? Det skal ofte litt til å blokkere folk, spesielt hvis det er noen du omgås. Så da har du gjerne gått kraftig over grensa. Slik oppførsel kan føre til at de tar avstand fra deg i RL også, ønsker du det?

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
Skrevet

hvorfor ska man være "venn" på facebook når man ikke er venn i virkeligheten, kun får å samle opp mest venner. Finnes de som teller hvor mange "venner" de har og la merke til at jeg sletta de som "venn". Og de som blokker meg fra å se veggen eller er også bare å delete, rart ikke de bare sletta meg når de først tok bryet med å blokkere meg fra å se deres vegg/bilder watsoever..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De sletter deg ikke uten grunn da. Det finnes ikke noe mer irriterende enn folk som spammer ned Facebook med uinteressante og umorsomme innlegg. Hadde du vært min Facebook-venn, hadde du garantert blitt slettet!

Så stikk da. Vil ikke ha pripne mennesker på facebooken min.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Man er ikke automatisk prippen om man har litt normer. Det er heller ikke prippent å være oppegående. Du må jo seriøst mangle noen sosiale antenner.

• Liker 3
Skrevet

bare idioter som spammer andres vegg, bruk for faen din egen. Har sletta mange idioter som har gjort akkurat det og også rapporert dem for spamming, venter ikke et sekund

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...