Gå til innhold

Tapetsere vegg med tanke på salg av bolig

Anbefalte innlegg

Gjest Mariah
Skrevet

Hei :)

Jeg hjelper samboeren med salg av sin gamle leilighet (har vært utleid i et år snart), og dessverre har den ene veggen på stua blitt litt flassete og lite pen. Han ønsker å legge den ut for salg, og for å finne en enkel løsning tenker vi å tapetsere den (ble rådet til det av megler.) Megleren mente vi burde velge en nogenlunde nøytral tapet, men så er spørsmålet; hva er nøytralt?

Hvit tapet i en hvit stue blir jo bare kjedelig. Har sett litt på nyanser av grått, samt enkle, geografiske mønstre.

Sliter litt med å bestemme meg (skal gjøre det neste fredag), så alle innspill mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved å ha hvitt er det nok enklere for folk å se for seg at de kan bo der. Eks bare male veggene.

Om dere velger farge ville jeg valgt en lys grå farge eller noe lignende:)

Skrevet

Jeg ville tatt en tapet i grå, men lysere grå mønster.... Ikkeno prangende, men noe som kan passe "alle" stiler.... Og vil ikke kjøpere ha det slik er det jo bare å gjøre omigjen

Gjest gjest17
Skrevet

Jeg hadde ikke satt pris på noe fondvegg/kontrasttapet. Er stua hvit ville jeg valgt en annen hvit tapet med struktur/mønster på eller noe for å bryte opp.

Gjest Ashleigh
Skrevet

Så lenge det bare er en vegg tror jeg ikke at folk reagerer sterkt på tapeten med mindre man velger noe veldig spesielt. Tapet er relativt lett (og rimelig, når det er så få meter) å fjerne og legge på nytt. Nøytralt er i mine øyne alt fra caffelatte til grått og ulike nyanser av hvitt.

Hvit tapet som har mønster/annen struktur er et alternativ. Den bryter litt opp, samtidig er den ikke så pragende at det plager folk om den ikke faller helt i smak. Tenker jeg.

Skrevet

Fargerike har en kolleksjon som heter trend som er veldig fin. Bl.a en kvit tapet m grått mønster, litt sånn stramt. Veldig i tiden, og ikke for prangende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fargerike har en kolleksjon som heter trend som er veldig fin. Bl.a en kvit tapet m grått mønster, litt sånn stramt. Veldig i tiden, og ikke for prangende.

Den er ikke så fin:)

Anonym poster: 2e8f75b59dafb86aec376ef4166828ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...