Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolefasongen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slike tettsittende kjoler i elastisk stoff som går ut i midjen, hva synes dere om disse? Hva slags kroppstyper passer dem? Ser de for tantete (eller ungdommelige) ut til noen i slutten av tyveårene?

F.eks:

http://media.redcatsnordic.com/ellos//images/products/normal_2/36-07/36-0775.jpg

http://media.redcatsnordic.com/images/products/large_lr/32440/324400680-522c913e-e581-4aaf-8d92-c4b74ae36b18.jpg

Anonym poster: 0f24acdf6eb83e9aed0eb807f76e2cc4

Videoannonse
Annonse
Gjest Fleecejakke
Skrevet

Jeg synes de er fine til syltynne jenter.

Skrevet

De passer alle fordi kjoleformen lager midje iom. at skjørtet er vidt. Jo videre skjørt dess mindre ser midjen ut.

Gjest Nigiria
Skrevet

Passer de fleste kroppsformer! Jeg liker fasongen godt.

Skrevet

Elsker de.

Skrevet

Elsker sånne kjoler! Fremhever alt som er positivt med en damekropp. Kjøper omtrent bare sånne, med eller uten ermer på. Sammen med et bredt belte i livet føler jeg meg alltid smashing.

Skrevet

Synes fasongen er fin, spesielt hvis det er litt store skjørt. Liker spesielt godt den første, da den har litt lengde. Den andre kjolen er litt for kort for min smak.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker slik fasong på kjoler, det kler kroppsfasongen min utrolig godt.

Skrevet

Selv om det er samme type kjole er det små forskjeller som kan gjøre inntrykket mer/mindre flatterende, alt ettersom. Den første du linket til kutter f.eks overarmene på et lite flatterende sted, og gjør at armene fort ser litt voldsomme ut om man ikke er helt slank. Noen kler litt mer vidde i skjørtet, noen vil kle en variant med midjen litt høyere opp. osv. Tar man hensyn til slike ting, i tillegg til stoff og farger, kan de aller fleste kle en slik kjole :)

• Liker 1
Skrevet

Den svarte var kjempefin! Hvor kommer den fra?

AnonymBruker
Skrevet

Den svarte får man kjøpt fra Ellos. Søt sak, tyllskjørt og greier.

Anonym poster: ccc5ebf724f7ec82b7135556a06d79fd

• Liker 1
Skrevet

Overdelen på den andre kjolen syntes jeg så litt for tynn ut, fasongen var litt rar syntes jeg, spesielt på den modellen. Men den første var skikkelig fin :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de er fine til syltynne jenter.

Hvorfor? Spesielt kjole 1 er jo helt ypperlig på damer med litt mer former.

Anonym poster: 95a168b595aa7c7611567b43bffa4e53

Gjest Fleecejakke
Skrevet

Hvorfor? Spesielt kjole 1 er jo helt ypperlig på damer med litt mer former.

Fordi man fort ser veldig tykk ut i slike kjoler.

• Liker 1
Skrevet

Kjempe fine kjolefasonger, spesielt fasongen til den svarte. Paser absolutt din alder :)

AnonymBruker
Skrevet

Fordi man fort ser veldig tykk ut i slike kjoler.

Jeg synes de syltynne lett ser ut til at de har på seg en sekk i slike kjoler. Godt vi er forskjellig. :P

AnonymBruker
Skrevet

Synes kjolene er veldig fine.

Men for meg som er ganske lav og har brede hodter og store pupper så ser jeg mye større ut enn hva jeg er,så den fremhever ingenting positivt på min kropp.

Anonym poster: d526e96eac6d2df666b210f7b4952288

Skrevet

Synes de er helt kurante, men til min kroppsfasong er de i grenseland for hvor høyt jeg kan ha livet på kjolen uten å se 7 mnd på vei ut:P

AnonymBruker
Skrevet

elsker slike kjoler selv

Anonym poster: 9cfb1b2fec503a8af4ae7a8103ba0eea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...