Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en fyr. Tror jeg. Vi oppfører oss som kjærester, mer eller mindre, og vi har det utrolig gøy sammen. Jeg er opp over ørene forelsket - og med den forelskelsen kommer det selvsagt en del bekymringer med også..

Først; er det normalt at det går over en dag uten at man hører noe? Jeg har tidligere hatt en tendens til å bli alt for intens, og dermed har forholdene gått i dass. Jeg ønsker derfor ikke å mase, og la han savne meg litt. Men jeg klarer virkelig ikke tenke på han. Jeg forstår det at menn kanskje ikke har samme behovet når det gjelder snakking som det vi kvinner har, men ja.. Er det normalt at det faktisk går en hel dag?

Og så er det det faktum at det til tider virker som om at han vil holde det vi har hemmelig. Det er bare enkelte ting han sier og gjør som får meg til å mistenke det. Er det normalt at menn ønsker å holde det hemmelig når det nesten har pågått i en måned nå?

Føler meg skikkelig håpløs. Har liksom ikke så sykt mye erfaring når det gjelder mannfolk, og den lille erfaringen jeg har - den er svært dårlig. Så om noen her har et par gode råd å komme med hadde jeg vært så eeevig takknemlig!

Anonym poster: 59e60e8e0a55c3d9077e4b305307a3a2

Videoannonse
Annonse
Gjest Adera
Skrevet

Folk er forskjellige. Bare slapp av. Du kan jo alltids sende han ein sms og spør hvordan dagen hans har vært, tviler på at du blir oppfattet som masete eller intens av den grunn.

AnonymBruker
Skrevet

Han kontakta meg faktisk, men sånn idag igjen har jeg ikke hørt noe siden jeg dro derfra, og nå er han på fest. Jeg er så redd jeg.. Er det normalt? At man ikke hører noe som helst når de drikker??

Ts

Gjest Trappetroll
Skrevet

Han kontakta meg faktisk, men sånn idag igjen har jeg ikke hørt noe siden jeg dro derfra, og nå er han på fest. Jeg er så redd jeg.. Er det normalt? At man ikke hører noe som helst når de drikker??

Ts

Det er normalt det vil jeg tro. Typen min sender knapt en melding når han er på fest. Det går nok bra :)

Skrevet

Du sier du tror dere holder på, så det er altså ikke så seriøst ennå... Slapp av og la han få leve livet sitt som han pleier, ta tiden til hjelp. Maser du for mye eller tar ting for fort er han borte før du vet ordet av det...

Gjest anonym
Skrevet

Jeg holder på med en fyr. Tror jeg. Vi oppfører oss som kjærester, mer eller mindre, og vi har det utrolig gøy sammen. Jeg er opp over ørene forelsket - og med den forelskelsen kommer det selvsagt en del bekymringer med også..

Først; er det normalt at det går over en dag uten at man hører noe? Jeg har tidligere hatt en tendens til å bli alt for intens, og dermed har forholdene gått i dass. Jeg ønsker derfor ikke å mase, og la han savne meg litt. Men jeg klarer virkelig ikke tenke på han. Jeg forstår det at menn kanskje ikke har samme behovet når det gjelder snakking som det vi kvinner har, men ja.. Er det normalt at det faktisk går en hel dag?

Og så er det det faktum at det til tider virker som om at han vil holde det vi har hemmelig. Det er bare enkelte ting han sier og gjør som får meg til å mistenke det. Er det normalt at menn ønsker å holde det hemmelig når det nesten har pågått i en måned nå?

Føler meg skikkelig håpløs. Har liksom ikke så sykt mye erfaring når det gjelder mannfolk, og den lille erfaringen jeg har - den er svært dårlig. Så om noen her har et par gode råd å komme med hadde jeg vært så eeevig takknemlig!

Har du hatt sex med han?

Skrevet

Neinei, det normale er selvfølgelig at de holder deg løpende oppdatert om hver eneste lille slurk han tar, hva han synes om den, og alt mulig annet som skjer med fem sekunders mellomrom. Eller ikke. ;)

• Liker 1
Gjest Adera
Skrevet

Ts

Dere er jo ikkje sammen (eller?), så han har liksom ingen "meldeplikt"... Det er ganske normalt når man bare er pulevenner eller roter. Eg trur du bør ta deg ein prat med denne karen i edru tilstand og finne ut hvor dere står, hvor "forholdet" er på vei, om han faktisk prøver å holde deg hemmelig og hvilke forventninger dere faktisk har til "forholdet" deres. Det kan jo være han kun er intr. i noe ukomplisert, mens du ser ut til å ville mer...

Gjest Gjest
Skrevet

Kjenner meg igjen ts, men vi har holdt på mye lenger, og han tok nylig inititiv til kontakt igjen, skrev fine ord til meg, for så å være utilgjengelig når jeg ringer idag. Hvordan skal jeg tolke det? Vi snakket sammen igår, og ble enige om og kanskje finne på noe idag. Ringte han for litt over en time siden, to ganger, men han tok den ikke...

I ditt tilfelle, kan det være han er opptatt nå, og tar kontakt seinere inatt? Hvilken type kontakt har dere hatt?

AnonymBruker
Skrevet

En dag er ingenting. Og hvorfor skal han ta kontakt hvis han er på fest?

Anonym poster: 70aaafe2ef22629b9b66cdb5c1c2b6b0

AnonymBruker
Skrevet

Vi er mer enn bare pulevenner. Oppfører oss som kjærester, også offentlig. Har hatt sex, ja. Jeg forventer jo ingen meldeplikt for hver slurk han tar selvsagt, men et lite livstegn hadde jo vært veldig fint da! Et svar på snapchatten som jeg sendte for mange timer siden (og før jeg i det hele tatt visste at han skulle ut, for det fortalte han meg ikke...) for eks.. Som han også forøvrig har åpnet!

Føler liksom det er for tidlig å ta en prat allerede nå, vi har tross alt ikke holdt på så veldig lenge, og jeg er livredd for å presse han bort ved å ta opp dette allerede nå. Men så utrolig travelt å gå å være redd også, for jeg er virkelig forelsket i denne fyren! Æh, kjærlighet ass!

Ts

Gjest anonym
Skrevet

Vi er mer enn bare pulevenner. Oppfører oss som kjærester, også offentlig. Har hatt sex, ja. Jeg forventer jo ingen meldeplikt for hver slurk han tar selvsagt, men et lite livstegn hadde jo vært veldig fint da! Et svar på snapchatten som jeg sendte for mange timer siden (og før jeg i det hele tatt visste at han skulle ut, for det fortalte han meg ikke...) for eks.. Som han også forøvrig har åpnet!

Føler liksom det er for tidlig å ta en prat allerede nå, vi har tross alt ikke holdt på så veldig lenge, og jeg er livredd for å presse han bort ved å ta opp dette allerede nå. Men så utrolig travelt å gå å være redd også, for jeg er virkelig forelsket i denne fyren! Æh, kjærlighet ass!

Ts

Har du hørt noe fra han ts? Hvis han er å fest, hører du kanskje senere fra han, han er sikkert opptatt av folk rundt seg...

Gjest Gjest
Skrevet

Så lenge du ikke føler deg komfortabel er det ikke normalt. Når to mennekser møtes er det flere ting som skal stemme, det skal være likevekt.

Hva slags forventninger man har til den andre er veldig greit å få klarert tidlig i et forhold. Ønsker deg lykke til, og håper du finner ut av dette.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hørt noe enda.. begynner å bli veldig bekymra faktisk! Hater dette. Synes det er skikkelig vanskelig, for jeg har blitt så utrolig glad og forelsket i fyren.. :(

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store mistanker om at han jeg holder på med litt i skjul driver slik med flere. Tror ikke han mener noe seriøst med noen.

Anonym poster: bd81e5def9abdd71db73185ca250cb1c

AnonymBruker
Skrevet

Han har faktisk åpnet meldingen jeg sendte. For over en time siden... Nå blir jeg stressa :(

Ts

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Jeg synes ikke du skal overanalysere dette, TS. Jeg er nok litt som han du holder på med, og blir ikke superforelsket etter kun en måned. Det har i hvertfall ikke skjedd enda.. Jeg kan fint bruke tid på å svare på sms, rett og slett fordi jeg ofte ikke har tid, eller glemmer å svare. Det er ikke alle som er tilgjengelige 24/7, og som gjerne kan lese en sms for å svare tre timer senere. Men en dag uten kontakt er i mitt hode helt normalt, og noe jeg ikke ville tenkt noe særlig over.

Det at det virker som han vil holde det hemmelig, kommer sikkert av at han ikke helt vet hva han føler enda. Noe som er helt normalt etter kun en måned med dating. Du kan jo ta en prat med han, for å høre hvor dere egentlig står, men ikke svartmal det om han ikke vet enda. Det har ikke gått lange tiden enda :)

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Han har faktisk åpnet meldingen jeg sendte. For over en time siden... Nå blir jeg stressa :(

Ts

Har du hørt noe ts?

Skrevet

Har ikke hørt noe enda.. begynner å bli veldig bekymra faktisk! Hater dette. Synes det er skikkelig vanskelig, for jeg har blitt så utrolig glad og forelsket i fyren.. :(

Ts

Har du ikke hørt noe siden han var på fest? er ikke det 2 dager siden da?

AnonymBruker
Skrevet

Du burde roe intensiteten ti hakk før du skremmer fanden av ham...

Anonym poster: dd84719a8bbaa96f41a061dffd68d449

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...