Gå til innhold

sang en sang til søstera mi, for at hun skulle stå opp...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

fordi hun sover så lenge (hun sov til kl. 16), og mamma sa at jeg skulle vekke hun. Så da fant jeg på å synge en sang til hun...

http://vocaroo.com/i/s1UmXiDCjRsg

er jeg ikke flink? hahah neida, hun stod opp til slutt da! hihi

Hvordan hadde dere reagert hvis dere ble vekket på en slik måte?

Anonym poster: c9cac453f8ee03166d59520a9882e774

Videoannonse
Annonse
Gjest Adera
Skrevet

Klikket meg ikkje inn på linken, men eg blir som regel ikkje i godt humør av å bli vekt. Du ville nok fått ei pute i fleisen :jolie:

AnonymBruker
Skrevet

Klikket meg ikkje inn på linken, men eg blir som regel ikkje i godt humør av å bli vekt. Du ville nok fått ei pute i fleisen :jolie:

haha, okei :P

Anonym poster: c9cac453f8ee03166d59520a9882e774

Skrevet

Min et år eldre søster slet veldig med å få seg opp i tide i fjortisperioden. Det var slett ikke hver dag hun møtte til første time på skolen for å si det sånn;)

Likevel var det enkelte dager det var ekstremt viktig for henne å stå opp, typisk ved eksamner, lengre turer med venninner der avreisetidspunkt var "midt på natta" (dvs. Kl 13:00-ish), og da var lillesøster god å ha.

Mine vekkemetoder er ren tortur, og det vet hun godt. Hun våknet med godt humør til tross, hun har en absurd humor. Det eneste jeg ikke har lov til er å bruke vann, og det har jeg respektert. Hun har derfor våknet til bl.a. aggressiv støvsuging av kroppen, til at et skikkelig anlegg med subwoofere, forsterker er montert ved senga mens hun sov, som spyr ut hele repertoaret fra operaen "thora fra rimol" med fullt orkester, til at jeg har teparty med mine venner i senga hennes.

Hendte seg at hun noen få ganger var våken mens jeg sov, og da benyttet hun muligheten for å si det slik. Jeg har våknet til alt fra falsk blokkfløytespilling til en gjeng katter (!) som raserte rommet mitt.

Helt ærlig må jeg innrømme at jeg skulle ønske vi aldri flyttet hjemmefra, og jeg hadde neppe blitt forbanna av din vekkemåte. Jeg hadde tatt imot krigserklæringen med åpne armer, og du kunne ventet deg noe verre ganske snart;)

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Morsom tråd. Jeg spilte av lydklippet til ts, og en mann forlot rommet. Han er musikalsk, og orket ikke å høre ferdig... ;)

BunnyBlue- det var morsomt å høre hvordan dere vekket hverandre. For en fantasi dere har.

Jeg håper flere forteller om sine vekkehistorier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...