Gjest Reza08 Skrevet 28. mars 2013 #1 Skrevet 28. mars 2013 Tenkte at jeg skulle lage en oppmuntringstråd hvor vi kan gi positive tilbakemeldinger, støtte og oppmuntringer til hverandre. De første jeg vil gi litt positiv respons til er: Arabella - En meget fornuftig og begavet person med mange gode meninger. Stiller opp for mange som trenger noen gode svar. Underholdene. Gledesspreder. Maya76 - Også en bruker som jeg mener fortjener en liten positiv oppmerksomhet. Kommer med mange gode innlegg og er støttende. Bandit - Knakenes kjekk kar med et godt syn på det meste, er kategorisk, medmenneskelig og har alltid noen fine ord å gi bort. Lille-pus - En bruker som gjør en god jobb for forumet, kommer med mange innlegg som er både positive og saklige. Sophie-Ann - Jordnær, positiv og innsatsrik bruker som virkelig står på. Yvonne - Veldig flott bruker, som gir forumet et løft på mange måter. Medlem - Et leksikon av kunnskaper, og som gir gode svar og forstår de fleste. Steinar40 - Selve man of KG, alltid rett på sak, gir gode råd og er veldig forståelsesfull. Meningen her er å opprettholde trivselen her på KG, og støtte hverandre.
Gjest badeand1 Skrevet 28. mars 2013 #2 Skrevet 28. mars 2013 Evilposelos - Because. <3 Gunfreak - Kommer med mange morsomme innlegg. NerdMedSverd - Because <3 Lille-Pus - Kommer med mange gode og fine råd angående katter. Uanonymbruker - Ufattelig morsom. AuroraM - Gode råd om katter fra henne også. Raindrops - Utrolig søt og snill.
Gjest Reza08 Skrevet 28. mars 2013 #3 Skrevet 28. mars 2013 Gunfreak - Legendarisk bruker, kommer alltid med noen humoristiske innlegg. Gjest - Mange gode svar på diverse tråder
Karenina Skrevet 29. mars 2013 #4 Skrevet 29. mars 2013 Havbris: alltid rolig og reflektert, evner å lese mellom linjene og gi svar på det som ikke blir skrevet. Lille-pus: strekker seg langt for å hjelpe til, over all forventning. Gir forumet et løft! MissDior: reflektert og ærlig, i tillegg gir hun alltid positive svar.
Sophie-Ann Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Tenkte at jeg skulle lage en oppmuntringstråd hvor vi kan gi positive tilbakemeldinger, støtte og oppmuntringer til hverandre. De første jeg vil gi litt positiv respons til er: Arabella - En meget fornuftig og begavet person med mange gode meninger. Stiller opp for mange som trenger noen gode svar. Underholdene. Gledesspreder. Maya76 - Også en bruker som jeg mener fortjener en liten positiv oppmerksomhet. Kommer med mange gode innlegg og er støttende. Bandit - Knakenes kjekk kar med et godt syn på det meste, er kategorisk, medmenneskelig og har alltid noen fine ord å gi bort. Lille-pus - En bruker som gjør en god jobb for forumet, kommer med mange innlegg som er både positive og saklige. Sophie-Ann - Jordnær, positiv og innsatsrik bruker som virkelig står på. Yvonne - Veldig flott bruker, som gir forumet et løft på mange måter. Medlem - Et leksikon av kunnskaper, og som gir gode svar og forstår de fleste. Steinar40 - Selve man of KG, alltid rett på sak, gir gode råd og er veldig forståelsesfull. Meningen her er å opprettholde trivselen her på KG, og støtte hverandre. Tusen takk Veldig hyggelig å få positiv tilbakemelding!!
Gjest Reza08 Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Tusen takk Veldig hyggelig å få positiv tilbakemelding!! Så fint å høre. Du fortjener virkelig en oppmuntring. For meg er du en verdsatt bruker som virkelig gjør meg glad. Din store kompetanse og innsats for forumet, og alle dine menneskelige egenskaper står veldig høyt. Du stråler av godhet.
Anglofil Skrevet 2. april 2013 #7 Skrevet 2. april 2013 (endret) Yvonne - Veldig flott bruker, som gir forumet et løft på mange måter. Tusen hjertlig, det var koselig å lese! Reza08 - Som har startet denne tråden, som får meg ofte glad og som gjør at forumet er kjempekjekt å være på. Loffen - Tøff dame, utrolig koselig, gir meg mye god latter. mia83 - Oppmunterende og støttende. Alltid noen gode og kloke ord. Surriball - Fornuftig og ærlig. Liker innleggene dine. Cata - Alltid saklig og koselig! Kosemose - Steike tøff, en å beundre. Snill og god tvers igjennom. Tekola - Så søt at det nesten ikke går an! Daenerys - Søt og god, en god støtte. Så er det mange jeg ikke har nevnt her, det betyr ikke at jeg ikke setter pris på dere. Mvh Yvonne Endret 2. april 2013 av Yvonne
Sophie-Ann Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Så fint å høre. Du fortjener virkelig en oppmuntring. For meg er du en verdsatt bruker som virkelig gjør meg glad. Din store kompetanse og innsats for forumet, og alle dine menneskelige egenskaper står veldig høyt. Du stråler av godhet. Nå rødmer jeg her jeg sitter
Gjest .-L-. Skrevet 3. april 2013 #10 Skrevet 3. april 2013 The Kitten - Hun var den første jeg snakket med på kg. Morten - Hun er koselig! Raindrops - Synes hun skriver så kult! Cuntzilla - Fordi hun er en cunt, em gøy å diskutere med. KateW - Utfordrene å snakke med. Fry - Fordi han må forklare alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå