AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #1 Skrevet 28. mars 2013 Hei! Jeg er en singel jente, som har kommet i en vanskelig situasjon, og klarer ikke helt bestemme meg, så lurer på om noen kunne hjelpe meg. I over 1 år nå har jeg gått rundt å grublet. Jeg har holdt på med en mann i snart 1 år og er usikker på om han virkelig er interessert i meg. Jeg synes vi møtes sjeldent, sånn ca annen hver helg. Egentlig synes jeg det er greit, siden både jeg og han går på skole, men noen ganger kan jeg bli utrolig usikker på om han virkelig er interessert i meg eller bare bruker meg. Han er veldig sjenert og rolig av seg og alle er jo selvfølgelig forskjellig. Mange synes det er rart at jeg gidder å holde på med han siden vi møtes sjeldent og det virker som om han kun vil møte meg når han har lyst på et ligg. Samtidig tenker jeg at han er interessert, på måten han behandler meg på når vi er sammen. Han kan være veldig kjærlig og jeg kan mange ganger våkne om natten av at han holder rundt meg. Men jeg blir veldig usikker og påvirket av andre, når de synes det er rart at han bare møter meg så sjeldent. Han sier aldri direkte ting til meg, som eks at han er glad i meg eller savner meg, men jeg synes han viser meg at han bryr seg, men det er der og da, og når vi ikke har kontakt eller møtes blir jeg usikker igjen. Jeg har spurt han om han er interessert å har fått til svar at han ikke vil legge det på hylla og synes jeg er snill. Vet egentlig ikke hvordan jeg skal tålke det, for de fleste menn ville jo møttes oftere om han virkelig var interessert. Men alle er jo forskjellig. Nå som han jobber i stavanger på oljeplatform, blir det litt mer vanskeligere, sånn som nå vi har påskeferie, vi møttes kun når han kom hjem fra stavanger og siden da har vi ikke møttes, noe jeg synes er dumt siden han bare har 1 uke ferie. Men jeg er utrolig betatt av han, men redd for å bli blind av forelskelse. Noen ganger kan det ta lang tid før han tar kontakt, og akkurat nå føler jeg meg utrolig masete som spør han når vi skal møtes osv, fordi jeg har savnet han utrolig mye, da kan jeg få til svar "vet ikke, kanskje i morgen;) må hjelpe noen kompiser da, så får se" Er det noen som har noen råd og hvordan du vil tålke dette? SKal jeg la tiden min bli basert på han? hva skal jeg gjøre? Anonym poster: 95ddf0975a3da534cc90ba76b603ebd7
Gjest Tidssone Skrevet 28. mars 2013 #2 Skrevet 28. mars 2013 Prøv å leve livet ditt uten å ta kontakt med ham og se hva som skjer da. Slik det er nå, har han jo egentlig svart det på en svevende måte at han ikke vil legge deg på hylla. En som virkelig er interessert, svarer ikke sånn. Etter et år, er det virkelig på tide med noen definisjoner av hva forholdet deres er. Hva med å bare spørre ham om dere er kjærester eller hva? 1
Wunderbarbara Skrevet 29. mars 2013 #3 Skrevet 29. mars 2013 (endret) Man skal selvfølgelig ikke generalisere, men min erfaring er at sånne menn som man må hale og dra i, og lirke og lure og spørre, er bare ikke nok interessert. He's just not that into you! Jeg har mange ganger holdt på med sånne menn som du han du beskriver her, og det har alltid endt med at jeg slutter å ta kontakt. Og da har som regel de også bare sluttet, og da har du jo svaret ditt, han var ikke nok interessert. At han behandler deg fint når dere er sammen skulle da bare mangle. Men det at han aldri tar initiativ sier jo sitt. Han liker deg helt sikkert, men hadde han vært forelsket hadde du ikke fått være i fred. Æresord. Endret 29. mars 2013 av Wunderbarbara 1
Nettinettet Skrevet 30. mars 2013 #4 Skrevet 30. mars 2013 Den usikkerheten du føler er veldig viktig å lytte til mener jeg. Den forteller deg at han ikke tenker på deg og savner deg og er like betatt av deg som du er i han. At han er der 100% når dere er sammen er flott, men det er faktisk tiden man er fra hverandre som beviser om det er følelser der eller ikke. Har man ikke behov for å treffes oftere, snakke med hverandre på telefon eller være nær så er det ikke det rette. Jeg skjønner hvis dette ikke er det du vil høre, men jeg synes du fortjener noen som setter pris på deg hele tiden ikke bare de få gangene dere er sammen og han får det han trenger og ønsker.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #5 Skrevet 30. mars 2013 Man skal selvfølgelig ikke generalisere, men min erfaring er at sånne menn som man må hale og dra i, og lirke og lure og spørre, er bare ikke nok interessert. He's just not that into you! Jeg har mange ganger holdt på med sånne menn som du han du beskriver her, og det har alltid endt med at jeg slutter å ta kontakt. Og da har som regel de også bare sluttet, og da har du jo svaret ditt, han var ikke nok interessert. At han behandler deg fint når dere er sammen skulle da bare mangle. Men det at han aldri tar initiativ sier jo sitt. Han liker deg helt sikkert, men hadde han vært forelsket hadde du ikke fått være i fred. Æresord. Den usikkerheten du føler er veldig viktig å lytte til mener jeg. Den forteller deg at han ikke tenker på deg og savner deg og er like betatt av deg som du er i han. At han er der 100% når dere er sammen er flott, men det er faktisk tiden man er fra hverandre som beviser om det er følelser der eller ikke. Har man ikke behov for å treffes oftere, snakke med hverandre på telefon eller være nær så er det ikke det rette. Jeg skjønner hvis dette ikke er det du vil høre, men jeg synes du fortjener noen som setter pris på deg hele tiden ikke bare de få gangene dere er sammen og han får det han trenger og ønsker. Her har du sannheten som jeg ser det også. Trist for deg, men hvor mye tid skal han vel få til å vingle...du går på gress. Dump eller bli dumpa. Anonym poster: b3b9d1f01acba179d780be490d4bf2e9
Berit Skrevet 30. mars 2013 #6 Skrevet 30. mars 2013 (endret) Tenker nok som Tidssone og ville ikke tatt kontankt, i hvert fall ikke på en stund. Se hva som da ville skje. Også bedt om en mer klar definisjon av forholdet. Hva han ønsker og hvordan han ser på dere. Man skal selvfølgelig ikke generalisere, men min erfaring er at sånne menn som man må hale og dra i, og lirke og lure og spørre, er bare ikke nok interessert. He's just not that into you! Jeg har mange ganger holdt på med sånne menn som du han du beskriver her, og det har alltid endt med at jeg slutter å ta kontakt. Og da har som regel de også bare sluttet, og da har du jo svaret ditt, han var ikke nok interessert. At han behandler deg fint når dere er sammen skulle da bare mangle. Men det at han aldri tar initiativ sier jo sitt. Han liker deg helt sikkert, men hadde han vært forelsket hadde du ikke fått være i fred. Æresord. Som du også sier, jeg tror ikke man skal generalisere her og si at det gjelder alle. Min erfaring er at de guttene som har vært mest tilbakeholden, traust (ikke rause med forførende og smigrende ord) og ikke typen til å jakte ihverdig, har vært de som har vært mest trofast glad i meg og hvor han virkelig har følt seg bundet til meg. En gang var jeg sammen med en ganske rolig type som kanskje kan minne litt om Ts sin, men vi bodde sammen og var nok en hel del mer sammen, og synes det er viktig med åpenhet og at man snakker om alt. Jeg måtte noen ganger hale og dra ordene ut av han, og sånn skal det jo heller ikke være. Noen ganger nesten misunte jeg venninner som hadde kjæreste som smigret rundt dem med vakre og flørtende ord, og ville at min kjæreste også skulle være slik. Men så oppdaget jeg angående flere slike forhold som virket som det var så intense, sterk forelskelse og kjærlighet involvert i, at de endte med brudd og store konflikter. Det viste seg også at menn og kvinner som var så intens i sin forelskelse til partneren, også var like intense i forhold til sin neste kjæreste osv., og skiftet partner hurtig. Noen var til og med flørtete og romantisk med nesten hvem som helst. Da tenkte jeg takke meg til en litt mer tilbakeholden kjæreste, men som selvfølgelig elsker meg, men likevel ikke sier det veldig ofte og "slenger" det rundt seg. Litt flåsete skrevet, og overdrevet, men for å forsøke å få frem det jeg mener uten å måtte beskrive så mye. Endret 30. mars 2013 av Berit
SmartA Skrevet 30. mars 2013 #7 Skrevet 30. mars 2013 Spørsmål: Ville forholdet ha fungert hvis du sluttet å jobbe for å holde det gående? Tenk godt igjennom dette. Da vil du nok finne svaret. 3
Nettinettet Skrevet 30. mars 2013 #8 Skrevet 30. mars 2013 Spørsmål: Ville forholdet ha fungert hvis du sluttet å jobbe for å holde det gående? Tenk godt igjennom dette. Da vil du nok finne svaret. Veldig lurt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå