Gå til innhold

google play og angry birds

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril
Skrevet

Litt irritert... får kun lastet ned gratisversjon av angry birds, noe som er synonymt med reklame mens man spiller. Finnes det noen annen vei å gå for å få lastet ned kjøpeversjonene? Eller har forb.... apple kjøpt opp rettighetene der også??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet dessverre ikke, men var det ikke slik før (og kanskje nå, hva vet jeg) at iPhone-brukere måtte kjøpe angry birds mens vi på android fikk alle gratis?

Er det forresten reklame selv når du ikke er koblet på nett?

(Lenge siden jeg har spilt, så du får unnskylde eventuelle teite spørsmål :) )

Skrevet

Du kan lete etter apk på feks TPB og legge inn manuelt

AnonymBruker
Skrevet

Litt irritert... får kun lastet ned gratisversjon av angry birds, noe som er synonymt med reklame mens man spiller. Finnes det noen annen vei å gå for å få lastet ned kjøpeversjonene? Eller har forb.... apple kjøpt opp rettighetene der også??

Angry Birds Space Premium, Angry Birds Space HD og Angry Birds Star Wars HD fins ihvertfall i kjøpeversjon.

Anonym poster: 925cdaec76d9fe729e16e647f19ffe47

Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Angry Birds Space Premium, Angry Birds Space HD og Angry Birds Star Wars HD fins ihvertfall i kjøpeversjon.

Anonym poster: 925cdaec76d9fe729e16e647f19ffe47

Har samsung. Har kjøpt spillene tidligere og skulle nå installere på nytt. Fulle av reklame selv om de er betalt for før, og intet alternativ for å kjøpe lenger på google play.

Endret av Sobril
Gjest Funky Punk
Skrevet

Har lurt på det samme egentlig.

Byttet fra iPhone til Samsung, og når jeg skulle kjøpe spillene på nytt, så er det bare fulle av reklame midt i spillet. Husker ikke hvilke av Angry Birds spillene det er, men lurer på om det iallefall er originalen og seasons. Ja og Rio er det jo helt umulig å spille pga reklame

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...