Gjest Sobril Skrevet 28. mars 2013 #1 Skrevet 28. mars 2013 Litt irritert... får kun lastet ned gratisversjon av angry birds, noe som er synonymt med reklame mens man spiller. Finnes det noen annen vei å gå for å få lastet ned kjøpeversjonene? Eller har forb.... apple kjøpt opp rettighetene der også??
RockPaperScissor Skrevet 28. mars 2013 #2 Skrevet 28. mars 2013 Vet dessverre ikke, men var det ikke slik før (og kanskje nå, hva vet jeg) at iPhone-brukere måtte kjøpe angry birds mens vi på android fikk alle gratis? Er det forresten reklame selv når du ikke er koblet på nett? (Lenge siden jeg har spilt, så du får unnskylde eventuelle teite spørsmål )
TMB Skrevet 29. mars 2013 #3 Skrevet 29. mars 2013 Du kan lete etter apk på feks TPB og legge inn manuelt
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #4 Skrevet 30. mars 2013 Litt irritert... får kun lastet ned gratisversjon av angry birds, noe som er synonymt med reklame mens man spiller. Finnes det noen annen vei å gå for å få lastet ned kjøpeversjonene? Eller har forb.... apple kjøpt opp rettighetene der også?? Angry Birds Space Premium, Angry Birds Space HD og Angry Birds Star Wars HD fins ihvertfall i kjøpeversjon. Anonym poster: 925cdaec76d9fe729e16e647f19ffe47
Gjest Sobril Skrevet 30. mars 2013 #5 Skrevet 30. mars 2013 (endret) Angry Birds Space Premium, Angry Birds Space HD og Angry Birds Star Wars HD fins ihvertfall i kjøpeversjon. Anonym poster: 925cdaec76d9fe729e16e647f19ffe47 Har samsung. Har kjøpt spillene tidligere og skulle nå installere på nytt. Fulle av reklame selv om de er betalt for før, og intet alternativ for å kjøpe lenger på google play. Endret 30. mars 2013 av Sobril
Gjest Funky Punk Skrevet 30. mars 2013 #6 Skrevet 30. mars 2013 Har lurt på det samme egentlig. Byttet fra iPhone til Samsung, og når jeg skulle kjøpe spillene på nytt, så er det bare fulle av reklame midt i spillet. Husker ikke hvilke av Angry Birds spillene det er, men lurer på om det iallefall er originalen og seasons. Ja og Rio er det jo helt umulig å spille pga reklame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå