Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og kjæresten min lå å så på film. På filmen dukket det opp tre lettkledde damer som spilte horer, de var på skjermen kanskje 10 sekunder og jeg ser at kjæresten min får stå.. Han begynner med en gang å skal sette seg opp slik at jeg ikke skal se.. Jeg spør hvorfor han setter seg og han sier hæ? Også spør jeg igjen og han sier hæ? Også setter han seg opp og sier at han ikke lå noe godt.. Så spør jeg om han kan hente et glass vann til meg og han reiser seg med ryggen til meg slik at jeg ikke skal se.. Når han kommer tilbake retter han på buksa for at det ikke skal være synlig.. Jeg ble direkte kvalm av det!!!!!

Etter på var jeg litt frekk i tonefallet jeg svarte han på.. Og han spør hvorfor. Da sier jeg at han burde selv skjønne hvorfor etter hva som skjedde i sta. Han sa at han hadde ikke gjort noe og skjønte ikke hva jeg snakket om..

Jeg ble som sagt utrolig kvalm av at han blir tent av randome jenter han ser på tv bare fordi de viser litt mage og lår.. Føler også at jeg behandlet han urettferdig, men jeg kan ikke noe for hvordan det fikk meg til å føle.. Hva ville du gjort i samme situasjon? Er det helt greit at kjæresten blir kåt av det dere ser på film?

Ofte når vi ser på film osv så pleier han å snu seg bort hvis det kommer slike scener eller han snur seg mot meg og begynner å snakke og ignorere det som skjer på tv.. Hva skjer egentlig med gutter når de får reising av slike ting, hva tenker de? Jeg synes det var veldig ubehagelig .. Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del blir jeg ikke sur når kjæresten min får stå når vi ser på film. Gutter kan ikke alltid noe for at de får stå. Betyr ikke at de har lyst å ha sex med damene på skjermen :)

Du får heller bruke situasjonen til din fordel, og ha sex med han

• Liker 30
Gjest Gjest
Skrevet

Herregud. Du virker helt blåst. Om du tror kjæresten din ikke tenner på andre enn deg så burde du få deg en realitycheck. Menn er visuelle. At han fikk stå avå se lettkledde damer er da ikke uvanlig.

At du i tillegg snakker i en sur tone til han pga det er forkastelig. Han kan da ikke noe for at han fikk stå. Skjerp deg!!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Men jeg blir aldri kåt av å se på andre, klarer ikke forestille meg å ha slike tanker om hvem som helst andre når jeg er i et forhold. Sleng dritt og kall meg opp, men jeg ser på det som utroskap hvis man tenker på andre enn kjæresten sin i en seksuell setting

Gjest Gjest
Skrevet

Men jeg blir aldri kåt av å se på andre, klarer ikke forestille meg å ha slike tanker om hvem som helst andre når jeg er i et forhold. Sleng dritt og kall meg opp, men jeg ser på det som utroskap hvis man tenker på andre enn kjæresten sin i en seksuell setting

Fordi du er jente. Gutter er mer visuelle enn oss jenter.

Dessuten kan du uansett ikke forvente at han skal ha samme tenningsmønster som deg. Folk er forskjellige. Noen blir tent av ditt mens andre blir tent av datt.

Slutt å forvent at kjæresten din skaø føle,tenne,tenke og handle akkurat som deg. Det kommer aldri til å skje, hverken med han eller noen andre

Gjest Lille-pus
Skrevet

Å herre min.

Hva jeg hadde gjort ? Benyttet anledningen selvsagt :nigo:

• Liker 19
Skrevet

Mannen din har syn og kjønnsdrifter? Makan. Dump ham!

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde nok ertet han litt og sagt noe sånt som "jasså, du liker hva du ser?". Godt mulig vi hadde droppet filmen ;)

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Herregud, jeg spør dere om hjelp her! Fra mitt syn så synes jeg det blir veldig rart og feil, men spør dere om hvordan jeg kan tenke annerledes rundt dette slik at det ikke skal være noe problem. Vil ikke tro at noen blir glade når mannen deres blir tent av andre, selv om dere kanskje godtar det og innbiller dere selv at det er greit.

Skrevet (endret)

Jeg og kjæresten min lå å så på film. På filmen dukket det opp tre lettkledde damer som spilte horer, de var på skjermen kanskje 10 sekunder og jeg ser at kjæresten min får stå.. Han begynner med en gang å skal sette seg opp slik at jeg ikke skal se.. Jeg spør hvorfor han setter seg og han sier hæ? Også spør jeg igjen og han sier hæ? Også setter han seg opp og sier at han ikke lå noe godt.. Så spør jeg om han kan hente et glass vann til meg og han reiser seg med ryggen til meg slik at jeg ikke skal se.. Når han kommer tilbake retter han på buksa for at det ikke skal være synlig.. Jeg ble direkte kvalm av det!!!!!

Etter på var jeg litt frekk i tonefallet jeg svarte han på.. Og han spør hvorfor. Da sier jeg at han burde selv skjønne hvorfor etter hva som skjedde i sta. Han sa at han hadde ikke gjort noe og skjønte ikke hva jeg snakket om..

Jeg ble som sagt utrolig kvalm av at han blir tent av randome jenter han ser på tv bare fordi de viser litt mage og lår.. Føler også at jeg behandlet han urettferdig, men jeg kan ikke noe for hvordan det fikk meg til å føle.. Hva ville du gjort i samme situasjon? Er det helt greit at kjæresten blir kåt av det dere ser på film?

?

Du burde dumpe han. For hans skyld.

Tilhører du en sekt ellernoe?

Endret av kråkefjas
  • Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Herregud, jeg spør dere om hjelp her! Fra mitt syn så synes jeg det blir veldig rart og feil, men spør dere om hvordan jeg kan tenke annerledes rundt dette slik at det ikke skal være noe problem. Vil ikke tro at noen blir glade når mannen deres blir tent av andre, selv om dere kanskje godtar det og innbiller dere selv at det er greit.

Altså, vi ksn ikke gi deg en oppskrift på hvordan du skal tenke anderledes. Her er det du som må ta i et tak eller finne deg noen med null sexdriv.

Dette handler heller ikke om at vi blir glade eller triste pga at han tenner på damer. Det er såpass naturlig at jeg ikke en gang reagerer.

Du virker ung..

Gjest Gjest
Skrevet

Nei du har faktisk ikke spurt om hvordan du kan tenke anderledes..

Skrevet

Dette er jo rett og slett bare noe du må komme over.

Hadde han vifta pikken sin i fjeset ditt og snakket ustanselig om de fine damene på TV hadde du hatt et poeng, men nå prøvde han jo faktisk å skjule det for deg og viste deg respekt på den måten.

Så da er det din tur til å respektere ham. Han kan jo faktisk ikke noe for at han blir hard.

• Liker 15
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Jeg har bare sterke meninger om at seksualitet skal kun være mellom to parter i et forhold. Latterlig og helt forkastelig at det er slik at sex selger og at folk lar helt tilfeldige mennesker påvirke deres hjerne.

For å snu hele situasjonen rundt; hadde det vært en halvnaken mann på skjermen og kjæresten min hadde vært inne i tankene mine og vist at jeg hadde sitter ved siden av han og tenkt seksuelle tanker om denne mannen (noe jeg aldri har) så hadde han ikke likt det.

Skrevet

At han blir hard betyr ikke nødvendigvis at han er kåt.

• Liker 2
Skrevet

Herregud, at det går an å oppføre seg sånn som du gjør, TS. Det er HELT vanlig at menn får stå når de ser pene damer, og det er overhodet ikke noe å frike ut for. Fullstendig biologisk reaksjon, og det har ingen verdens ting med deg å gjøre whatsoever, og er heller ikke noe han kan noe for.

Jeg tror du heller må jobbe med din manglende selvtillit og dine sjalusitendenser. Om ikke fyren engang får lov å se på damer på TV-en fordi du blir så sjalu og begynner å tolke ståpikken hans i alle retninger, vil han neppe orke å være sammen med deg i lengden. Det er ikke noe galt i det som skjer her, og det er rett og slett du som må forstå at den reaksjonen er BIOLOGISK, og ikke noe mannen får gjort noe med. Personlig ville jeg blitt mer bekymra dersom det motsatte var tilfellet. Benytt heller anledningen; han har ei fin dame ved siden av seg i sofaen, han har blitt småhard - da har du jo alle muligheter for å ta steget videre. Litt spontanitet i samlivet er bare sunt (:

• Liker 10
Gjest Gjest
Skrevet

Tenkte meg at den ville komme, men du må jo lese litt mellom linjene.

Ja, jeg synes det er veldig bra at han ikke gjør noe ut av det, vet jo at han liker meg og kroppen min og at de andre bare er et bilde for noe som får han til å tenke seksuelle tanker.. Og jeg synes også synd på han, fordi det tydeligvis er helt normalt, men jeg har problemer med det

Gjest Sobril
Skrevet

At menn tenner på andre enn kjærestene sine er grunnen til at muslimer fant opp burkaen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...