Gjest LoisLane Skrevet 27. mars 2004 #1 Skrevet 27. mars 2004 Så annonse på KG for damebegeret, såvidt jeg skjønte en slags kopp i naturgummi som fanger opp mensblodet inne i skjeden. Synes først det hørtes merkelig ut, men ble etterhvert litt mer åpen for å prøve. Er det noen som har hørt om dette før eller prøvd det? Ka dokker trur, jenter?
Gjest Moonshadow Skrevet 27. mars 2004 #2 Skrevet 27. mars 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=73112 Her er det om dette :-)
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2004 #3 Skrevet 27. mars 2004 Trudde det var ein tøysereklame, eg - første gong eg såg det! Det er litt æsj, syns eg... Berre tanken på å springe å tømme eit beger med blod i tide og utide... Er da mykje enklare med ein tampong som kan byttast og kastast - og FERDIG liksom... Men for dei som er allergiske mot sånne tøy-fibre, eller kva det no stod, er det kanskje bra.........?
Gjest Moonshadow Skrevet 27. mars 2004 #4 Skrevet 27. mars 2004 Trudde det var ein tøysereklame' date=' eg - første gong eg såg det! Det er litt æsj, syns eg... Berre tanken på å springe å tømme eit beger med blod i tide og utide... Er da mykje enklare med ein tampong som kan byttast og kastast - og FERDIG liksom... Men for dei som er allergiske mot sånne tøy-fibre, eller kva det no stod, er det kanskje bra.........?[/quote'] Det høres litt rart ut ja... å litt tungvint...
Dødspingvinen Skrevet 28. mars 2004 #5 Skrevet 28. mars 2004 Beklager å si det, men jeg syns det virker ekstremt ekkelt, jeg.. Tømme og vaske damebegeret..
AlleyCat Skrevet 28. mars 2004 #6 Skrevet 28. mars 2004 Jeg får frysninger på ryggen bare av å se for meg at jeg snubler med damebegeret fullt av blod i hånda...splætt og jeg har røde vegger på badet!
Gjest Myumi Skrevet 28. mars 2004 #7 Skrevet 28. mars 2004 Jeg siterer meg selv nok en gang: Siterer meg selv fra en eldre tråd om samme tema.
Gjest Seleena Skrevet 28. mars 2004 #8 Skrevet 28. mars 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=73319 Eg starta ein slik tråd før i dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå