Gjest vilhatips Skrevet 28. mars 2013 #1 Skrevet 28. mars 2013 Sliter for tiden. Har bodd på et nytt sted i snart et par år, og er i alderen hvor jeg bør tenke på å etablere meg. Har hatt en jobb jeg ikke trivdes i (relatert til feil valg av utdannelse), studert litt og ellers jobbet selvstendig. Har samboer som har et okei nettverk her, og jeg kjenner få. Vi er mye sammen. Jeg er dårlig på å ta kontakt og initiativ, og det blir til at jeg ikke gidder å prøve å finne nye relasjoner. Er vel redd for å bli avvist også. Jeg er sosial når venner fra andre steder er på besøk i byen, eller når jeg reiser andre steder. Er mye alene og vet heller ikke hva jeg ønsker å gjøre med livet mitt. Har vært deprimert tidligere, hatt mye å tenke på. Nå har jeg plutselig fått angst og relaterte problemer, og vet egentlig ikke hvilken fot jeg skal stå på. Angsten preger meg ikke hver dag, men jeg kan oppleve å ha helseangst, redd for å dø, bli svimmel, kvalm og vondt i brystet på helt tilfeldige tidspunkter. Savner gamle hjemsteder, venner og bekjente. Vet ikke hvor jeg vil bo. Og er egentlig samboer rett for meg? Tenker mye på at det er viktig for meg å jobbe med noe som gir meg noe. Jeg behøver også hobbyer som jeg alltid har vært glad i, spesielt musikk og sang. Og jeg har en slags dragning mot design og lignende. Kunne tenke meg å lære om grafisk profilering, kanskje først og fremst som hobby, da jobbmuligheter ikke er de beste. Problemet er at jeg har stoppet opp. Tør ikke, vil ikke, orker ikke, får ikke til å ta valg, prøve noe nytt, ser ikke for meg fremtiden. Alt var så enkelt før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå