Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2013 #1 Skrevet 28. mars 2013 Hei. Fulgte min svigermor hjem etter påskefesten i natt. Hun var rimelig drita, og da vi kom hjem til henne spurte hun om jeg ville bli med inn på et glass vin. Da jeg avslo dette spurte hun meg rett ut om jeg ville bli med inn å knulle, samtidig som hun tok meg i skrittet og knadde på kuken.......... Jeg ble rimelig forfjamset, tok hånden hennes bort og sa hun burde gå inn å legge seg. I åttetiden i morrest våknet jeg opp naken i svigermors seng, henne så jeg ikke snurten av. Kledde fort på meg og dro hjem. HVA HAR JEG GJORT? Har mest lyst å forsvinne fra jordens overflate. Har fyllanærver delux. Hvordan blir resten av mitt liv? Har angst og rister som et aspeløv. Min kone er heldigvis borte på jobb, så får litt tid til å fordøye dette for meg selv, men har mest av alt lyst å dø nå...
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #3 Skrevet 28. mars 2013 Håper seriøst dette er bare trolling! Om ikke er du er fæl mann som kan gjøre noe sånt mot damen din! Du bør bare "come clean" med en gang med damen din! Anonym poster: ab4704098d648883eaf9648376b1e663
kaarina Skrevet 28. mars 2013 #4 Skrevet 28. mars 2013 Hvor gammel er du og kjæresten din? Hvor lenge har dere vært sammen? Hvilket forhold har du tidligere hatt til svigermoren din før denne episoden?
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2013 #5 Skrevet 28. mars 2013 Vi er begge i 30 årene, svigermor i 50 årene. Vi har hvert sammen i 7 år. Forholdet til svigermor har hvert helt normalt, inntil i går. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Sendte til og med laddningen inni henne, Gud hjelpe meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå