Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2013 #1 Skrevet 28. mars 2013 Hei. Jeg og kjæresten min gjorde det slutt for to dager siden, det var han som gjorde det slutt. Dette var over melding og han vil ikke se meg igjen. Grunnen til at han gjorde det slutt er fordi jeg satte han i andre rekke da ei venninne (som han ikke liker) kom på besøk og jeg valgte å tilbringe litt tid med henne da vi sjelden treffes siden hun bor langt unna nå og vi var bestevenner.. Jeg mente ikke å såre han, og synes vel egentlig at han gikk litt langt med å slå opp. Men jeg vet at han ble veldig lei seg og såret. Men jeg vet hvor sterke følelser vi har for hverandre og vi har vært gjennom mye verre ting før som vi har klart å ordne opp i.. Han har "slått opp før også", og jeg har trodd det har vært helt slutt da og.. Vi har hatt kontakt på telefonen siden det ble slutt, og jeg har prøvd å forklare han at jeg ikke mente å såre han og hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde, men han sier at ingenting jeg sier kan endre det at han har gjort det slutt. Men hvis han virkelig mente det ville han fortsatt å sendt meg meldinger da? Ikke bare svare på det jeg sier, men sende meldinger på eget initiativ også (selv om det bare er for å diskutere)? Det siste som ble sagt i natt var at jeg ikke trengte å kontakte han mer fordi vi kom ikke til å komme noen vei uansett.. Jeg sa at jeg skulle la han være i fred.. Nå venter jeg bare på at han skal kontakte meg igjen.. Tror dere han kommer til å ta kontakt? Hva kan jeg gjøre for å få han tilbake? Har tenkt til å bare ignorere han til han sier han vil ha meg tilbake, tror dere det kan skje? Er så uendelig vondt å tenke på at det kanskje er slutt for alltid pga filleting.. Jeg forstår det egentlig ikke 😩😢
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2013 #2 Skrevet 28. mars 2013 Om han gjør det slutt pga en filleting då er ikke forholdet liv laga uansett. Drt kommer til å bli slutt uansett den dagen dere virkelig møter problemer.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2013 #3 Skrevet 28. mars 2013 Men jeg ønsker at vi skal prøve igjen.. TS
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2013 #4 Skrevet 28. mars 2013 Prøve på hva? Han gjør det jo slutt over en lav sko. Så strengt tatt så nytter det ikke å prøve. Bortkasta tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå