Spent... Skrevet 28. mars 2013 #1 Skrevet 28. mars 2013 Hei, Til sommeren skal vi til syden. Der er det svømmebasseng "utenfor døra" og vi skal bade i havet. Vårt barn er 2 år og jeg ønsker å ha noe svømmevest e.l. som han kan ha på seg. Bade - og svømmering er ikke like trygt... Noen tips om hvor jeg får tak i dette? Har ikke funnet noen "best i test" heller... Takk!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #2 Skrevet 28. mars 2013 Sønnen vår på 2 bader med armringer. Og en av oss foreldrene er jo sammen med han hfle tiden. Anonym poster: 0e3a783f4d4e9c73dde2f2a2a6f1cb76
Gjest chiki Skrevet 28. mars 2013 #3 Skrevet 28. mars 2013 Jenta mi brukte kun armringer da vi var i Tyrkia i august, da var hun 1 år og 10 måneder:) Hun bruekr kun armringer når vi er i svømmehallen også, og nå er hun 2,5 år. De har aldri falt av, og vi er jo i nærheten hele tiden:) Jeg synes faktisk synd på de barna jeg såg med svømmevester, det ser jo så utrolig ubehagelig, varmt og klamt ut! Jenta mi sprang rundt i kun badebleie/truse, og hadde som regel armringer på seg også (om hun var i det dype bassenget iallefall)
Teriyaki Skrevet 28. mars 2013 #4 Skrevet 28. mars 2013 Her blir vi å kjøpe armringer. Han er ett år og syv måneder når vi drar til Tyrkia. Hvorfor skulle dere trenge mere? Man må jo uansett være med barnet hele tiden når det er i vannet.
Spent... Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2013 Ts her! Takk for tilbakemeldinger. Jeg har hørt om et produkt som heter "Easy Swim", men har ikke noe kjennskap til det. Da jeg i fjor så etter baderinger så jeg at alle var fra 3 år, derfor jeg vurderte andre ting...
Teriyaki Skrevet 29. mars 2013 #6 Skrevet 29. mars 2013 Jeg så fra to år på G-sport. Men er ganske sikker på at de vil passe gutten min i alle fall til sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå