Gå til innhold

Svømmevest til barn 2 år - evt. annet alternativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Til sommeren skal vi til syden. Der er det svømmebasseng "utenfor døra" og vi skal bade i havet. Vårt barn er 2 år og jeg ønsker å ha noe svømmevest e.l. som han kan ha på seg. Bade - og svømmering er ikke like trygt...

Noen tips om hvor jeg får tak i dette? Har ikke funnet noen "best i test" heller...

Takk! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen vår på 2 bader med armringer. Og en av oss foreldrene er jo sammen med han hfle tiden.

Anonym poster: 0e3a783f4d4e9c73dde2f2a2a6f1cb76

Gjest chiki
Skrevet

Jenta mi brukte kun armringer da vi var i Tyrkia i august, da var hun 1 år og 10 måneder:) Hun bruekr kun armringer når vi er i svømmehallen også, og nå er hun 2,5 år.

De har aldri falt av, og vi er jo i nærheten hele tiden:)

Jeg synes faktisk synd på de barna jeg såg med svømmevester, det ser jo så utrolig ubehagelig, varmt og klamt ut! Jenta mi sprang rundt i kun badebleie/truse, og hadde som regel armringer på seg også (om hun var i det dype bassenget iallefall)

Skrevet

Her blir vi å kjøpe armringer. Han er ett år og syv måneder når vi drar til Tyrkia. :) Hvorfor skulle dere trenge mere? Man må jo uansett være med barnet hele tiden når det er i vannet.

Skrevet

Ts her!

Takk for tilbakemeldinger. Jeg har hørt om et produkt som heter "Easy Swim", men har ikke noe kjennskap til det.

Da jeg i fjor så etter baderinger så jeg at alle var fra 3 år, derfor jeg vurderte andre ting...

Skrevet

Jeg så fra to år på G-sport. Men er ganske sikker på at de vil passe gutten min i alle fall til sommeren.

Gjest EryMax
Skrevet

Regatta har punkteringsfrie armringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...