Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr som har flørtet med meg en god stund nå (såpass lenge at jeg føler det er på tide å ta et skritt videre), sier han ikke har tid til forhold nå. Timeplanen hans er allmenkjent, så jeg vet at han har mye å gjøre. Blant annet reiser han mye. Likevel fortsetter han jo å flørte med meg. Hvorfor gjør han dette? Redet nærliggende å tro at han vil holde meg varm så vi eventuelt kan gå videre når timeplanen hans roer seg?

Anonym poster: 7d326955056f244789d475dbdd863452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at hvis han hadde vært interessert i et forhold med deg, så hadde han fått det til. Nå virker det som at han bare prøver å holde deg varm til han finner noe bedre..

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at hvis han hadde vært interessert i et forhold med deg, så hadde han fått det til. Nå virker det som at han bare prøver å holde deg varm til han finner noe bedre..

Hmmm... Hans forrige forhold røyk nemlig på grunn av at han ikke hadde tid nok. Så jeg tenkte nemlig at han kanskje holdt meg varm så han ikke får så dårlig samvittighet, i tillegg til at vi begge er mer frie enn om vi hadde vært i et forhold... Hvorfor skal han holde meg varm mens han leter etter noe bedre? Den har jeg aldri skjønt.

Skrevet

Hmmm... Hans forrige forhold røyk nemlig på grunn av at han ikke hadde tid nok. Så jeg tenkte nemlig at han kanskje holdt meg varm så han ikke får så dårlig samvittighet, i tillegg til at vi begge er mer frie enn om vi hadde vært i et forhold... Hvorfor skal han holde meg varm mens han leter etter noe bedre? Den har jeg aldri skjønt.

Nei ikke vet jeg, du kan jo heller spørre ham hva han egentlig mener?

AnonymBruker
Skrevet

Det at han sa om at han ikke har tid til forhold nå, er forresten ikke noe han har sagt til meg personlig...

Skrevet

Det at han sa om at han ikke har tid til forhold nå, er forresten ikke noe han har sagt til meg personlig...

Det synes jeg høres enda mer mistenkelig ut, men mulig jeg er for kynisk.

AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg høres enda mer mistenkelig ut, men mulig jeg er for kynisk.

Jeg ser poenget ditt... Sukk. :(

Skrevet

Han lever vel i nuet og liker å flørte med deg, men har ikke ønske om noe mer. Flørt tilbake om du liker fyren, nen ikke ha forvntninger om noen felles fremtid.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ham har ikke ei gang sagt han ikke har tid? Vel, da er han neppe interessert i et forhold med deg. Å flørte er naturlig, enten man har tid til kjæreste eller ikke. Han har vell ikke tid da, eller er rett og slett ikke interessert i et forhold med deg.

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han er en sånn som heller VIL ha det travelt med jobb, enn å ha et forhold?

AnonymBruker
Skrevet

Dersom man møter noen man VIRKELIG får sterke følelser så har man tid, man finner tid. Han liker deg nok, men det er ikke forelskelse eller kjærlighet fra hans side. Synd, men sannsynligvis sant...

He's just not that into you.

Anonym poster: 903f78189d6f166966591a3463bdf946

Gjest Gjest
Skrevet

Dersom man møter noen man VIRKELIG får sterke følelser så har man tid, man finner tid. Han liker deg nok, men det er ikke forelskelse eller kjærlighet fra hans side. Synd, men sannsynligvis sant...

He's just not that into you.

Ikke nødvendigvis. For noen er jobb viktigere enn gorhold til tross for svært sterke følelser. For å utvikle sterke følelser bruker man gjerne litt tid.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har heller ikke tid til forhold. Det vil si at om noen skal in i et forhold med meg må de ta meg for det jeg er og godta at de ikke kan forvente å tilbringe så mye tid med meg.

Desverre krever folk etter en stund tid og ting jeg rett og slett ikke kan gi.

Mulig han er redd for at du etterhvert vil kreve for mye

AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis. For noen er jobb viktigere enn gorhold til tross for svært sterke følelser. For å utvikle sterke følelser bruker man gjerne litt tid.

Vel, min teori og observasjoner er at etter en tid i et sånt "forhold" kan det plutselig dukke opp noen som vedkommende faller pladask for, og VIPS; han (eller hun) hadde visst tid til et forhold likevel!...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke tid til forhold. Det vil si at om noen skal in i et forhold med meg må de ta meg for det jeg er og godta at de ikke kan forvente å tilbringe så mye tid med meg.

Desverre krever folk etter en stund tid og ting jeg rett og slett ikke kan gi.

Mulig han er redd for at du etterhvert vil kreve for mye

Da har man ikke møtt den rette. Dette er akkurat det samme som å ikke "være klar for et forhold". Når den rette kommer rekende inn i livet ditt så ønsker du å prioritere tid sammen med den personen foran mye annet.

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, min teori og observasjoner er at etter en tid i et sånt "forhold" kan det plutselig dukke opp noen som vedkommende faller pladask for, og VIPS; han (eller hun) hadde visst tid til et forhold likevel!...

Slik er det ikke for alle. For noen er jobb ol viktigere enn forhold. Og selvom man faller pladask så er ikke det ensbetydende at man fungerer i det forholdet, eller ønsker å ha de begrensningene forholdet fører med seg.

Gjest Gjest
Skrevet

Da har man ikke møtt den rette. Dette er akkurat det samme som å ikke "være klar for et forhold". Når den rette kommer rekende inn i livet ditt så ønsker du å prioritere tid sammen med den personen foran mye annet.

Den rette? Hjelpes.. Hva er det rette? Jeg har møtt den rette to ganger. Men det som var rett den gang var ikke bødvendigvis rett 5 år frem i tid. ting forandrer seg. Og noen er rett og slett ikke like opptatt av kjærlighet. Noen syns andre ting er viktigere så da hjelper det lite å møte "den rette"

Gjest Gjest
Skrevet

Det er absolutt ikke det samme. Når jeg iser jegi kke har tid så mener jeg det. Altså, den som skal være i et forhold med meg må med andre ord godta at de ikke får så mye tid med meg. Det er det svært få som godtar på sikt. Det jeg driver med er det som gjør meg lykkelig, kjærlighet kommer desverre ikke foran det. Jeg har måtte gi slipp på mennesker fordi de på sikt krevde mer enn jeg kunne gi. Som sagt er interessen min det viktigste, kjærester vil alltid havne i andre rekke. Og det handler ikke om at jeg ikke har møtt noen som har vært "rett". Men kjærlighet er ikke like viktig for meg rett og slett, det er ikke slle mennesker som setter forhold og kjærlighet like høyt som du

Gjest Gjest
Skrevet

Tupisk jentefenomen det der at som lenge man møter den rette og elsker hverandre så er det liksom nok til å få et forhold til å fungere. Sorry å måtte si det, men for mange er det ikke slik. Mange av dere lever i en illusjon.

Det finnes ikke en rett person men flere

AnonymBruker
Skrevet

Tupisk jentefenomen det der at som lenge man møter den rette og elsker hverandre så er det liksom nok til å få et forhold til å fungere. Sorry å måtte si det, men for mange er det ikke slik. Mange av dere lever i en illusjon.

Det finnes ikke en rett person men flere

Hvem har sagt at det er nok til å få et forhold til å fungere? Det jeg sa var at det var nok til at man skal VILLE at et forhold skal fungere, altså at man har LYST til å være sammen med dette mennesket, ergo man prioriterer å være såpass mye sammen med vedkommende at forholdet har en sjanse og den andre føler seg vel. Du finner tid når du finner kjærlighet.

For øvrig har jeg levd lenge nok til å vite hva jeg snakker om :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...