Gå til innhold

Melding dagen derpå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vanlig/greit å skrive i en førstemelding dagen derpå? Hvis man for eksempel har møtt ei jente på byen eller på fest og man har småflørtet litt, eller iallefall prøvd å småflørte litt :P

Anonym poster: ea55ea27d6daf9a98f1c0546ed9dfc6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bruker ikke skrive dagen derpå. Det er vel needy. Det kommer litt an på hva dere gjorde.

Jeg prøver heller ringe fra starten av og unngå teksting. Iallefall frem og tilbake. Du trenger ikke å vise henne at du er så ekstremt interresert i starten. Det er turn-off for mange.

Om det kun var små flørting så tror jeg ikke jeg ville gjort noe som helst.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg skriver enten samme dag som jeg treffer dem, eller dagen etterpå. Venter du for lenge går du i glemmeboken/de tenker at du spiller spill.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått melding samme dag eller dagen etter når jeg har datet en ny fyr. Noe alla takk for iigår. Kjempekoselig å treffe deg. Hadde vært kjekt å finne på noe en dag... Kjempekoselig de gangenejeg har værtintetessert.

Anonym poster: 5a46a12efb52b8ee194b41dc791bdba2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for i går.

Anonym poster: 4e2f090cb8db73bbe6f660d62a999c7b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sendt en melding nokså fort. I hvert dall før dagen etter er omme. Si takk for i går og spør om hun vil finne på noe. Er hun interessert så vil hun like det, liker hun det ikke er hun ikke interessert uansett.

Anonym poster: aeeee17987bc7f2839490bad060a3800

• Liker 4
Gjest Tidssone
Skrevet

Tre måter å ikke skaffe seg damer på:

1. Bruker ikke skrive dagen derpå. Det er vel needy.

2. Du trenger ikke å vise henne at du er interresert i starten. Det er turn-off for mange.

3. Om det kun var små flørting så tror jeg ikke jeg ville gjort noe som helst.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg fått melding to dager senere, så hadde jeg tenk at han spilte spill. Bedre å skrive melding dagen etter noe ala: Hei, takk for i går. Er formen fin?

Om man er skikkelig fyllesyk, så kan man slippe unna hvis man ringer to dager senere.

Anonym poster: 5ba8990392443da17fef0bc905e09b86

• Liker 7
Skrevet

Grøss... Jeg hater når folk spør om formen er fin! Trigger fylleangsten min og får meg til å tenke at jeg har oppført meg som om jeg er dritings, siden noen forventer at jeg skal være dårlig dagen etter...

Nei, vent heller noen dager!

• Liker 1
Skrevet

Om det kun var små flørting så tror jeg ikke jeg ville gjort noe som helst.

Han må i hvert fall ta kontakt, hvis han vil se henne igjen. Men jeg ville ikke sendt mld og sagt takk for i går eller noe, jeg ville heller tatt kontakt etter noen dager for å finne på noe sammen.

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Hahaha! Jeg blir bare mer og mer glad i Tidssone. :)

Det er ingenting "needy" over å vise interesse for en jente. Du kan fint vente en hel måned med å ta kontakt og fortsatt være ekstremt "needy", så det er ikke det som avgjør om du er "needy" eller ikke.

Mine erfaringer i forhold til videre oppfølging etter en bytur om det ikke ble mer enn en nummerutveksling er at dette ikke er helt ukomplisert, selv om det ble kyssing, god kontakt og hun faktisk liker deg. Årsaken er at dagen etterpå er begge i en annen sinnsstemning og det er lett å bli klassifisert kun som en flørt, særlig ettersom det typisk er alkohol involvert. Kanskje er hun i verste fall usikker på hvor du så ut og hva dere i det hele tatt snakket om. Kanskje har hun vært litt "slutty" og føler at dere har et dårlig utgangspunkt for noe mer. Da er det lett å la det passere. Jeg merker jo selv at jeg ofte ikke har interesse dagen etterpå, selv om det er en pen og hyggelig jente.

Av den grunn så er det lurt å sende en melding eller til og med ringe henne alt første kvelden. Når det gjelder hva du skriver, så er det best å bygge på noe av det dere forhåpentligvis snakket om. Gjerne en inside joke. Faktisk har jeg positive erfaringer med å dele ut nummeret mitt også, slik at hun kan ta kontakt. Tror jenter synes det er litt uvant og ganske friskt.

:)

Skrevet (endret)

Hahaha! Jeg blir bare mer og mer glad i Tidssone. :)

Det er ingenting "needy" over å vise interesse for en jente. Du kan fint vente en hel måned med å ta kontakt og fortsatt være ekstremt "needy", så det er ikke det som avgjør om du er "needy" eller ikke.

Mine erfaringer i forhold til videre oppfølging etter en bytur om det ikke ble mer enn en nummerutveksling er at dette ikke er helt ukomplisert, selv om det ble kyssing, god kontakt og hun faktisk liker deg. Årsaken er at dagen etterpå er begge i en annen sinnsstemning og det er lett å bli klassifisert kun som en flørt, særlig ettersom det typisk er alkohol involvert. Kanskje er hun i verste fall usikker på hvor du så ut og hva dere i det hele tatt snakket om. Kanskje har hun vært litt "slutty" og føler at dere har et dårlig utgangspunkt for noe mer. Da er det lett å la det passere. Jeg merker jo selv at jeg ofte ikke har interesse dagen etterpå, selv om det er en pen og hyggelig jente.

Av den grunn så er det lurt å sende en melding eller til og med ringe henne alt første kvelden. Når det gjelder hva du skriver, så er det best å bygge på noe av det dere forhåpentligvis snakket om. Gjerne en inside joke. Faktisk har jeg positive erfaringer med å dele ut nummeret mitt også, slik at hun kan ta kontakt. Tror jenter synes det er litt uvant og ganske friskt.

:)

Ringe samme kveld er helt klart det beste. Ja nå kommer vel noen å sier at det er selvmotsigende, men det er ikke det. Det er i nuet.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns det bare er hyggelig å få melding dagen etterpå, hvis den lar seg vente tenker jeg heller at han ikke er så interessert. Ringing derimot får jeg helt angst av. Stor fare for at det blir en vanskelig samtale å holde igang, særlig hvis man ikke kjenner hverandre så godt i utgangspunktet.

Det skal sies at det ikke er en selvfølge at det er mannen som skal sende første melding! Dette er jo like mye dama sin jobb.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...