AnonymBruker Skrevet 27. mars 2013 #1 Skrevet 27. mars 2013 Jente i slutten av 20-åra og har et litt unormalt problem... Har i alle år vært heterofil,men plutselig begynte jeg å få ekstremt sterke følelser for ei nær veninne som jeg har kjent i 15 år ! Og aldri tenkt på henne på denne måten før. Hvor gøy er det å fortelle dette til veninna si ? For jeg har vært åpen og fortalt henne alt. Og det er en vanskelig situasjon for oss begge,så jeg håper det bare er noe som går fort over. Blir utrolig stresset over hele situasjonen, for det er helt feil , har ingenting imot homofile og lesbiske , men hadde aldri trodd JEG skulle falle for samme kjønn. Og med dette kommer også sjalusien, og det er det eneste jeg ikke har sagt noe om til henne... Når hun bare nevner navn på en fyr jeg vet hun liker veldig godt,og når vi er ute sammen med gutter hun liker så takler jeg det bare rett og slett ikke . Det er det værste akkurat nå, det andre begynner jeg å venne meg til... Men jeg hater å være sjalu, vil selvfølgelig at hun skal få holde på med de hun vil ha,men jeg blir helt knust... Så tips og alt mottas med stor takk , kanskje noen har vært i lignende situasjon selv ? Og spesielt dette med sjalusi , kan ikke huske jeg har vært så sjalu på gutter jeg har vært forelska i, så hvorfor nå ? Noen gode tips og råd til å ikke være så sjalu ? Anonym poster: a5cd5c250266d11c95e292516f96364c
Zoom Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Prøv å ikke heng deg opp i at du er forelska i en jente, men tenk på det som en du aldri kan få, men som vil ha deg som venn. Det er nok litt forvirrende for henne også. Kanskje du gjør lurt i å roe ned på kontakten og heller oppsøke andre venner/potensielle kjærester (ja, tom lesbebar), selv om du som forelsket nok vil være så mye med henne som mulig.
Becka Skrevet 30. mars 2013 #3 Skrevet 30. mars 2013 Jeg tror absolutt man kan få følelser for en/ei av samme kjønn uten at det nødvendigvis må bety at du er homofil. Tror du må gå litt inn i deg selv her. Hva slags type sjalusi er det egentlig? Har du alltid hatt det litt sånn med henne eller er følelsene helt ukjent for deg? Er du tiltrukket til henne fysisk? Klarer du se for deg at du kunne hatt sex med henne, eller blir den tanken HELT feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå