Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg misliker feite mennesker veldig sterkt. Faktisk så ser jeg nesten ikke på dem som mennesker, men en egen art av "undermennesker" eller dyr. Jeg ser på dem som dumme, late og patetiske. Jeg mener også at å være feit er en selvpåført lidelse, og at det nesten er værre å spise seg til overvekt enn å røyke seg til kreft. Jeg synes at det er helt greit å mobbe feite mennesker, det er jo deres egen feil at de er feite. Jeg ler av feite mennesker, samtidig som jeg synes vanvittig synd på dem. Tenk å være så hjelpeløs og dum at du ikke klarer å gå ned til vanlig menneskeform, og må nøye deg med å være hval i stedet! (Det var faktisk litt frekt mot hvalene, de er jo mye mer intelligente enn feite mennesker). Er det noen fler som hater feite mennesker her?

Anonym poster: fe912de93bb275fc04c2ae4af5b32b01

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg misliker ikke feite mennesker, men misliker at de er feite.

På samme måte som jeg ikke misliker folk som skriver "værre" i stedet for "verre", men misliker at de gjør det.

• Liker 17
Skrevet

Det er jo deg det er synd på. Du er tydelig nevrotisk og har tvangstanker når det gjelder store mennesker. Kom deg til fastlege og be om henvisning til psykolog. Du kan ikke ha det bra stakar...

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Jeg misliker feite mennesker veldig sterkt. Faktisk så ser jeg nesten ikke på dem som mennesker, men en egen art av "undermennesker" eller dyr. Jeg ser på dem som dumme, late og patetiske. Jeg mener også at å være feit er en selvpåført lidelse, og at det nesten er værre å spise seg til overvekt enn å røyke seg til kreft. Jeg synes at det er helt greit å mobbe feite mennesker, det er jo deres egen feil at de er feite. Jeg ler av feite mennesker, samtidig som jeg synes vanvittig synd på dem. Tenk å være så hjelpeløs og dum at du ikke klarer å gå ned til vanlig menneskeform, og må nøye deg med å være hval i stedet! (Det var faktisk litt frekt mot hvalene, de er jo mye mer intelligente enn feite mennesker). Er det noen fler som hater feite mennesker her?

Nei, det gjør jeg ikke. Men det jeg derimot gjør, det er å se ned på mennesker som deg. Ignorante mennesker som deg burde vært utryddet.

Anonym poster: 6060ae85c16e3ed1a446e039cf477ed9

• Liker 27
Skrevet

Kjeder du deg i natt ts? :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke greit. Nå synes jeg hate er et ganske sterkt ord, men å mislike slike mennesker som TS, ja det er greit. Du sårer og skader andre med den type meninger.

Anonym poster: 0b9c8856b5d238ae0155bbf0c94bbe55

• Liker 7
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for avsporinger. Husk, dette er skråblikkforumet, ergo kan det være mange sterke meninger her inne, noe som er lov. Brudd på reglene blir selvsagt moderert.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Gjest SummerJudith
Skrevet

Haha skjønner meg ikke på folk som hater andre. Håper de hater deg også

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nei det er ikke greit å hate feite mennesker. Det er som å hate homofile, lespiske, asiater, svarte, folk som er tynne, folk som har mye muskler, folk med downs, lav IQ osv osv.

Why Are Thin People Not Fat

http://www.youtube.com/watch?v=_6-A0iHSdcA

I løpet av serien får en mye svar ja.

Fanger skulle fetes opp, men det gikk ikke an å gjøre de på alle selv med 10000 kalorier om dagen. De ble bare ikke fete.

Endret av Andrelinoge
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hater mennesker som deg. Det er helt sykt hvordan du oppfører deg? Skam deg :sjokkert:

Vel, som en trøst, så hater dem nok deg å

• Liker 6
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg kan faktisk helt ærlig si at jeg ikke hater folk, uansett hvem de er eller hva de gjør. Jeg kan riktignok ha lite til overs for enkelte, men da er det helt andre ting enn utseende det går på.

• Liker 3
Skrevet

Nei.. har venner som er "feite" og de er kjempefine mennesker de. Hvordan folk ser ut er ikke min sak/problem. De får gjøre hva de vil med kroppen sin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Andrelinoge: Jeg har ikke sett videoen, men kan si med sikkerhet at det som skiller forbrenningen til mennesker kun er opptil 80 kalorier om dagen, altså IKKE mye. At noen mennesker blir lettere tykk enn andre, er bare en (dum) unnskyldning for enkelte. Unntak: de med spesielle sykdommer som f. eks lavt stoffskifte.

Anonym poster: 143c122c06eebb69d608d9d66050166e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke OK å hate feite mennesker. Men du skal få lov til å hate fett.

Anonym poster: a93503cdb1280f6f6305b7d0d6f2d28c

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er en trøst, så er du ikke alene. Når jeg er ute med min 70 kg+ overvektige venninne, ser jeg blikkene hun får. Folk glor, snur seg etter henne, peker, ler, hvisker. Hun sier hun ikke bryr seg om det, men jeg gjør det. Jeg får lyst å gå og slå dere ned, alle sammen. Ta med deg det dumme, lille hodet ditt og stapp det opp der sola aldri skinner.

• Liker 17
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg hater INGEN mennesker. Noen mennesker blir jeg bare oppgitt over, deriblant deg TS, og jeg er glad jeg slipper å omgås slike mennesker som har et slikt syn.

Ikke alle mennesker velger å bli feite, det er ikke alltid deres skyld at de går opp i vekt. Jeg er en av dem.

Syns det er synd at du har et så snevert syn at du går glipp av mange morsomme diskusjoner, gode venner, flotte opplevelser bare fordi du ikke klarer å omgås mennesker som er store.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en trøst, så er du ikke alene. Når jeg er ute med min 70 kg+ overvektige venninne, ser jeg blikkene hun får. Folk glor, snur seg etter henne, peker, ler, hvisker. Hun sier hun ikke bryr seg om det, men jeg gjør det. Jeg får lyst å gå og slå dere ned, alle sammen. Ta med deg det dumme, lille hodet ditt og stapp det opp der sola aldri skinner.

Men er ikke det positivt at folk gjør det da? Da skjønner kanskje venninnen din etter hvert at hun må slanke seg for at folk skal akseptere henne. Det er slik evolusjon fungerer, de som ikke passer inn må lære seg hva de skal gjøre for å passe inn.

Anonym poster: a63e2144486849c982dd7c7726f094f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg mener at feite mennesker er 100% skyldige i sin egen fedme(med mindre de er barn, da er det foreldrene sin skyld). Man velger selv hva man spiser og hva man gjør på fritiden. Derfor er det ikke diskriminering å hate dem (de har jo valgt dette selv). De mest patetiske av overvektige mennesker er de som kommer med unnskyldninger og skylder på andre for sykdommen sin. Din helse, ditt ansvar sier jeg. Folk som skylder på gener er det aller værste. Det finnes ingen gener som gjør at du legger på deg av lite mat, selv om det finnes gener som gjør at du ikke legger på deg av mye mat. Stor forskjell!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er ikke det positivt at folk gjør det da? Da skjønner kanskje venninnen din etter hvert at hun må slanke seg for at folk skal akseptere henne. Det er slik evolusjon fungerer, de som ikke passer inn må lære seg hva de skal gjøre for å passe inn.

Anonym poster: a63e2144486849c982dd7c7726f094f3

Nei, det er ikke slik evolusjon fungerer. Man lærer seg for eksempel ikke bare å løpe fortere, få mer effektiv kamuflasje eller bli høyere/sterkere for å overleve eller få lov til å parre seg. Det er snakk om gener og arvelige egenskaper.

Du kan få lov til å hate feite mennesker så mye du vil for meg. Lev livet med å hate andre, og se hvor mye du får ut av det. Blir du mer lykkelig av å hate andre? Blir verden et bedre sted av det? Ingen bryr seg om du går rundt å hater en mengde mennesker ut fra hvor mye de veier. De feite begynner ikke å slanke seg fordi du hater dem. Så betydningsfull er du faktisk ikke.

Anonym poster: 34d357d6d35594e541bcb8a3670a8c40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

70 kg + ja... Det var jo virkelig hårreisende overvektig. Hvor liten er denne venninna di egentlig?

Dette er en kropp på 75 kilo og jeg tror neppe den ville ha fått folk til å peke, le eller hviske:

Anonym poster: e4d0822662518fd2be9b6937f85fd189

Innlegget er ryddet for copyright

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...